KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

Katılım
04.10.2008
Mesajlar
4,009
[size=12pt]KUBOTA M8540 I İLK ALDIGIMIZDA HENUZ 36 SAATE İKEN ÇEKMİŞ OLDUGUM BİR VİDEO İLK 50 SAAT ZORLAMADAN KULLANIYORUZ..
YANİ VİDEO ÇEKMEK İÇİN ZORLA ZORLANA ÇEKİLEN VİDEO DEGİL NORMAL Bİ SÜRÜM..6-7 KM/H HIZ ARALIGINDA ÇEKİYOR PULLUKLARI..

TOPRAK YAPISI İSE KARA KEPUR DUR..

RAHATLIGI VE KABİN İÇİ SES YALITIMINI GÖZLEMLEYEBİLİRSİNİZ..

[/size]

kubota m8540 (36saate) pulluk- GÜMÜŞKAYNAK KÖYÜ
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,777
Şehir
Istanbul
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

gayet güzel abi.. dijital hız göstergesinde bu sürdügün devirde kac km/h yazıyordu?
birde bu sürüm de dekara ne kadar yaktı?
 
Katılım
15.09.2010
Mesajlar
6,896
Şehir
Çorum
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

şimdi Yavuz abi ilk 50 saatte traktörü zorluyomuyuz yoksa rahatmı bırakıyoruz ben genelde gayet devirli sürüyorum genelde basıyorum tam gaz felan inşallah zararı olmaz 1 bıçak da istiyor ama çiftçi adam 1 bıçak eksik kullanır 1 km hızlı gider traktörü ömrüde diğeriden 100 de 40 uzun olur ....
 
Katılım
28.04.2009
Mesajlar
3,272
Şehir
Ankara
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

maşallah güzel gidiyor.140 cm götüren pulluk 85 hp traktörün hakkıdır.pulluğun tekeri niye yere değmiyor.yoksa benmi yanlış gördüm.
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,777
Şehir
Istanbul
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

mustafagursacli link=topic=51601.msg523787#msg523787 date=1327871292' Alıntı:
şimdi Yavuz abi ilk 50 saatte traktörü zorluyomuyuz yoksa rahatmı bırakıyoruz ben genelde gayet devirli sürüyorum genelde basıyorum tam gaz felan inşallah zararı olmaz 1 bıçak da istiyor ama çiftçi adam 1 bıçak eksik kullanır 1 km hızlı gider traktörü ömrüde diğeriden 100 de 40 uzun olur ....
bnce ilk saatlerde bu videodaki sekil sakin kullanmak lazım
daha sonra biraz devirli kullanıp acmak gerekir
daha snraları ise torkunu buldugu devirde kullanılmalı, motor üömü ve yakıt ekonomisi için...
 
Katılım
04.10.2008
Mesajlar
4,009
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

gokhanozkan link=topic=51601.msg523789#msg523789 date=1327871340' Alıntı:
maşallah güzel gidiyor.140 cm götüren pulluk 85 hp traktörün hakkıdır.pulluğun tekeri niye yere değmiyor.yoksa benmi yanlış gördüm.

pullugun tekeri en ustte dikat ettiysen bu durumda tam saldıgında bile teker zor yere degiyor çünkü tarla engebeli tekeri kaldırdık bazı yerlerde pullugu kaldırıyor..


omerfarukkoc link=topic=51601.msg523781#msg523781 date=1327871196' Alıntı:
gayet güzel abi.. dijital hız göstergesinde bu sürdügün devirde kac km/h yazıyordu?
birde bu sürüm de dekara ne kadar yaktı?
Kendinde okuyabilirsin hız göstergesinde 6,7 yazıyor .. bu toprak serttir ve zor işlenir ama kubota pek pullugu arkasında bilmiyordu.. kubota normalde 17-19 gaz arası kullanılır ama ilk 50saatte zorlamıyoruz traktörü kendi halinde gidiyor tarlaya yeni girmiştim birde sonra biraz hızlandım akşama kadar 70dekar yer sürdüm orada..1,5litre civarı yaktı tam olarak ölçmedim..
 
Katılım
01.08.2010
Mesajlar
4,843
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

mustafagursacli link=topic=51601.msg523787#msg523787 date=1327871292' Alıntı:
şimdi Yavuz abi ilk 50 saatte traktörü zorluyomuyuz yoksa rahatmı bırakıyoruz ben genelde gayet devirli sürüyorum genelde basıyorum tam gaz felan inşallah zararı olmaz 1 bıçak da istiyor ama çiftçi adam 1 bıçak eksik kullanır 1 km hızlı gider traktörü ömrüde diğeriden 100 de 40 uzun olur ....
Mustafa yorma bence motoru çok biraz küçük ekipman kullan az açılsın traktör hemde 5liyi çekiyor diye 6lı takma misalen küçük ekipman kullan yorma bence motoru torku bulduğun devirde kullan 17de buluyorsa 17de kullan mesela
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,777
Şehir
Istanbul
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

ceya023 link=topic=51601.msg523799#msg523799 date=1327871721' Alıntı:
Kendinde okuyabilirsin hız göstergesinde 6,7 yazıyor .. bu toprak serttir ve zor işlenir ama kubota pek pullugu arkasında bilmiyordu.. kubota normalde 17-19 gaz arası kullanılır ama ilk 50saatte zorlamıyoruz traktörü kendi halinde gidiyor tarlaya yeni girmiştim birde sonra biraz hızlandım akşama kadar 70dekar yer sürdüm orada..1,5litre civarı yaktı tam olarak ölçmedim..
güzell... tesekkürler
 
Katılım
19.05.2008
Mesajlar
11,882
Şehir
Edirne
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

Çok tatlı bir sürüm olmuş Yavuz abi. Gayet normal. Zorlamaya bile gerek yok.
 
Katılım
04.10.2008
Mesajlar
4,009
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

mustafagursacli link=topic=51601.msg523787#msg523787 date=1327871292' Alıntı:
şimdi Yavuz abi ilk 50 saatte traktörü zorluyomuyuz yoksa rahatmı bırakıyoruz ben genelde gayet devirli sürüyorum genelde basıyorum tam gaz felan inşallah zararı olmaz 1 bıçak da istiyor ama çiftçi adam 1 bıçak eksik kullanır 1 km hızlı gider traktörü ömrüde diğeriden 100 de 40 uzun olur ....

mustafa yuk altında iken ilk 50 saate cok basmıcaksın.. ama normalde boşta iken yolda v.s. basa bildigin kadar bas ama uzun süreli degil arada çek ayagını gazdan sonra tekrar bas .. bu şekilde.. ilk 50saaaten sonra istedigin kadar devirli kullanabilirsin basabilirsin.. ilk 50 saat alışma dönemidir dişlilerin bu yüzden yuk altında cok zorlamamak gerekir.. 15-19 gaz arası kubota nın en verimli aralıgı.. 15in altıa düşmeyeceksin ilk 50saate devirsiz olur.. hatta 16nında altına düşmemek gerekir.. ilk 50-100 saat arası ise kafana göre bas basa bildigin kadar.. zaman zaman 20 gazlada tarla sürdüm 22 gazlada..
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
6,057
Şehir
sivas
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

güzel çekim olmuş bayada hızlı gidiyor ilerde 600-700 saate geldiğinde daha hızlı gider herhalde
 
Katılım
15.09.2010
Mesajlar
6,896
Şehir
Çorum
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

şerefli1 link=topic=51601.msg523819#msg523819 date=1327872301' Alıntı:
güzel çekim olmuş bayada hızlı gidiyor ilerde 600-700 saate geldiğinde daha hızlı gider herhalde
Kamber abinin telefonunu vermek lazım sana telefon hafızasında bulunsun....
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
6,057
Şehir
sivas
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

mustafagursacli link=topic=51601.msg523823#msg523823 date=1327872463' Alıntı:
Kamber abinin telefonunu vermek lazım sana telefon hafızasında bulunsun....

valla iyi olur bu şarkışlalı abiyi diyorsun demi
 
Katılım
04.10.2008
Mesajlar
4,009
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

şerefli1 link=topic=51601.msg523819#msg523819 date=1327872301' Alıntı:
güzel çekim olmuş bayada hızlı gidiyor ilerde 600-700 saate geldiğinde daha hızlı gider herhalde

usta zaten basmıyorum ilk 50 saaten sonra traktörün performansında gözle görülür degişme oldu zaten.. normalde aynı tarlayı 8km/hlada sürdüm arada vites degiştirip yada gaza biraz basınca hızlanıyor .. sadece traktör yeni diye sakin bi sürüm yaptım .. basmadım yani.. senin erkuntta mesela ideal ve ekonomik sürüm 15 gazla olur kubota da ise ideal ve ekonomik sürüm 17-19 gazla olur kubota devirlidir.. erkuntun 4takviyesi ile 1h vitesine ına denk geliyor videodaki kubotanın sürüm vitesi 6 takviyesi
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
6,057
Şehir
sivas
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

erkunt takviye 4 h de çekemiyor çok hızlı geliyor hızlı 1 h de 15 gazla en ideal sürüm yapıyor ama hala kafasına göre bir pulluk almadık komşunun 4 lü 16 lüyü taktık yaylı pulluk oda tam ideal değil ama idare eder 5li 13 lü filan istiyor ama traktörü büyütme fikrinden dolayı pulluk almayı düşünmüyorum her yer demir oldu koyacak yer kalmadı 480 liğin malzemeleri zaten sığmıyor evin etrafına
 
Katılım
04.10.2008
Mesajlar
4,009
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

şerefli1 link=topic=51601.msg523844#msg523844 date=1327872934' Alıntı:
erkunt takviye 4 h de çekemiyor çok hızlı geliyor hızlı 1 h de 15 gazla en ideal sürüm yapıyor ama hala kafasına göre bir pulluk almadık komşunun 4 lü 16 lüyü taktık yaylı pulluk oda tam ideal değil ama idare eder 5li 13 lü filan istiyor ama traktörü büyütme fikrinden dolayı pulluk almayı düşünmüyorum her yer demir oldu koyacak yer kalmadı 480 liğin malzemeleri zaten sığmıyor evin etrafına

erkunt servet 80 e en ideal pulluk 4lü14inç veya 4lü 12 inç.. tutupta buyuk pulluk takıp traktörün canını alma.. 4lü 16yı bizim burada ts110a takıyor yazık yani motorunu zorlamış olursun düşersin 3takviyeye agır agır sürersin oda zevk vermez adama ideal pullugunu tak her viteste çeksin.. ha topragın boz hafif topraktır ozaman buyuk pulluk takarsın ama sivasın topragı serttir.. konya aksaray nevsehir ankara civarında hep buyuk pulluk kullanılır oraların gazına gelme oranın topragı ile sivasın bir olmaz.. kum tarlalarda erkuntun 4 takviyesi ile 4lü14lüyü çekiyordum... ama kepurlarda zorlanıyordu 1l veya 1h ile sürerdim..
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
6,057
Şehir
sivas
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

mustafagursacli link=topic=51601.msg523847#msg523847 date=1327872981' Alıntı:
evet Şarkışla bayisi Sivasa baya kubota sattı .....

özelden numarayı verirsen kayıt ederim lazım olur
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
6,057
Şehir
sivas
Ynt: KUBOTA M8540 (4LÜ 14LÜ PULLUK 36SAATE TRAKTÖR..)ELAZIĞ

ceya023 link=topic=51601.msg523855#msg523855 date=1327873245' Alıntı:
erkunt servet 80 e en ideal pulluk 4lü14inç veya 4lü 12 inç.. tutupta buyuk pulluk takıp traktörün canını alma.. 4lü 16yı bizim burada ts110a takıyor yazık yani motorunu zorlamış olursun düşersin 3takviyeye agır agır sürersin oda zevk vermez adama ideal pullugunu tak her viteste çeksin.. ha topragın boz hafif topraktır ozaman buyuk pulluk takarsın ama sivasın topragı serttir.. konya aksaray nevsehir ankara civarında hep buyuk pulluk kullanılır oraların gazına gelme oranın topragı ile sivasın bir olmaz.. kum tarlalarda erkuntun 4 takviyesi ile 4lü14lüyü çekiyordum... ama kepurlarda zorlanıyordu 1l veya 1h ile sürerdim..

yok zaten bizim topraklar sert oluyor bide yağışlı geçerse kuruduğunda dahada sert oluyor ama dediğin gibi 4lü 14 ideal bencede
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt