• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Kubota M135GX-II, M5091 ve M8540 Traktörlerin Tanıtımları

Katılım
18.02.2011
Mesajlar
5,654
Konum
sivas
110 luk kullanıyorum çok memnunum
şikayet eden duymadım daha

M9540 kullanan arkadaşlar yakıt nasil
kullanmadım ama kullanlardan duyduğum yakıtı ideal..

M135 gx manyak bişeye benziyor
valla dilim tutuldu çok manyak bişey yanında görmeni tavsiye ederim...

Eline saglik abi bayi kovalamasın yine dikkat et
teşekkürler cemal kardeşim..
öyle bayiilerden falan yılıp vaz geçseydim :D

beni yıldıramazlar cemal kardeşim kolay değil öyle daha erkuntun fabrikasınada dalacam nh nin fabrikasınada kurtuluşları yok :)
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
5,654
Konum
sivas
335 bin lira diyor bu makina için Ethem Bey
fiyatlar döviz kuruna göre normal..

Gerçekten kubota sade vede kaliteli bir traktör yakıtıda gayet iyi
aynen öyle baya güzeller. kabin konusunda da diyecek bişey kalmamış

9540 bugün 160 bin tl dediler arıza olarakta birisi pancar yüklü tırı çekerken şanzımanı dağıtmış
tır çekmek kolay değil olabilir öylesi şeyler fazla zorlatmamak gerekiyor..
 


Üst Alt