• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Kubota m8540 Hidrolik ve Çekiş problemi!!!!

Katılım
06.03.2009
Mesajlar
5,842
Konum
Ankara

Teşekkür ederim Barış.peki bu hidrolik hassasiyet sorunu genel bi sıkıntı alan herkes bi ayar yaptiriryor.Bunu neden fabrika çözmüyor.Birde EGR yi iptal ettirsen daha iyi degil mi.Genelde bunu yapanlar cekiste fark oldugunu soyluyorlar
Hidrolik hassasiyeti ayarlaması çok basit 5 dk lik iş traktörler bayilere geldiğinde veya gümrükten geçtikten sonra ayarlamaları gerek. Japon bir yetkiliye traktör başında anlattığım herşeyi tek tek not alıp foto çekip geri dönüş yapıyor ama bizimkiler telefon açmaktan aciz umursamiyor. Egr valfini arabada iptal ettirdim çekişe biraz faydası oluyor ama traktörde iptal ettirmedim ne kadar fark olur bilemiyorum
 
Katılım
22.11.2017
Mesajlar
18
Konum
Antalya
Arkadaşlar hidrolik hassasiyet bağlantısının sağ tarafındaki pimi 3 e bölmüş hiç başına gelen varmı. Neden yapar1523955397135.jpg1523955469157.jpg1523955574907.jpg
 
Katılım
06.03.2009
Mesajlar
5,842
Konum
Ankara
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
4,724
Konum
Sakarya
arkadaşım ben soruma cevap alamadım siz bu konuda denegimlisiniz .85+40 5*12 ünlü pulluk aldım kullanmadım bu traktöre agır gelirmi .sizin cevabınız .toprak orta sertlikte. hala kararsızım.bayi istesen 11- no ile deyişirim dedi.
[video=youtube;TvwA5wZK5x8]https://www.youtube.com/watch?v=TvwA5wZK5x8[/video]
4 lü çok bile geliyor, siz 5 li kullanalım dediniz.
 
Katılım
22.11.2017
Mesajlar
18
Konum
Antalya
Kubota M8540 Hassasiyet pimi kesmesi!!!!!

Arkadaşlar 17 nisanda hidrolik hassasiyet kolunun sağındaki pim 3 parçaydı değiştirmiştim. Şimdide soldaki pimi kesmiş yaptığı iş sadece 100 dekar çift sürdü. Pimi kırınca videodaki gibi kol boşa çıkıyor traktör 3lü 11 numara alpler pulluğu bile çekemiyor. Arkadaşlar her 100 dekarda pimmi değiştireceğiz yoksa bu traktörün başka bir sıkıntısımı var? Yardımlarınızı bekliyorum. Herkese hayırlı bol bereketli günler.

https://youtu.be/g4XgoxhZJAY

[video=youtu;g4XgoxhZJAY]https://youtu.be/g4XgoxhZJAY[/video]
 

Ekli dosyalar

Katılım
06.03.2009
Mesajlar
5,842
Konum
Ankara
Arkadaşlar 17 nisanda hidrolik hassasiyet kolunun sağındaki pim 3 parçaydı değiştirmiştim. Şimdide soldaki pimi kesmiş yaptığı iş sadece 100 dekar çift sürdü. Pimi kırınca videodaki gibi kol boşa çıkıyor traktör 3lü 11 numara alpler pulluğu bile çekemiyor. Arkadaşlar her 100 dekarda pimmi değiştireceğiz yoksa bu traktörün başka bir sıkıntısımı var? Yardımlarınızı bekliyorum. Herkese hayırlı bol bereketli günler.

https://youtu.be/g4XgoxhZJAY

[video=youtu;g4XgoxhZJAY]https://youtu.be/g4XgoxhZJAY[/video]
Son fotoğrafta ortakol bağlantı yerinin altındaki düz dayama laması daha önceden söylediğim gibi eğilmiş ve böyle kullanmaya devam etmişsiniz sorun büyük ihtimalle oradan kaynaklanıyor. Ortakol bağlantı yeri oradaki lamanın eğilmesi sonucu hareket alanı genişlemiş normalde ekipmandan yük bindiği zaman lamaya dayanıp arkaya doğru hareket etmemesi gerekir
 
Katılım
04.10.2008
Mesajlar
4,007
Hidrolik hassasiyeti Kubota traktörlerin çogunda ayarlı degil biz bile 8 yıl sonra tam ayar yapılmadıgını anladık ve ayar yaptıktan sonra bambaska bir traktör oldu. ve pimlerde boşluk yapabilir bizimki yapmıs onlarıda degiştireceğiz. daha önce hiç yürümediği tarlada BArıs Uzel in tarifi ile yaptıgımız ayar sonrası 8.2kmh hızla pulluk çekmeye başladı.
 
Katılım
24.12.2009
Mesajlar
2,616
Konum
BURSA
Son fotoğrafta ortakol bağlantı yerinin altındaki düz dayama laması daha önceden söylediğim gibi eğilmiş ve böyle kullanmaya devam etmişsiniz sorun büyük ihtimalle oradan kaynaklanıyor. Ortakol bağlantı yeri oradaki lamanın eğilmesi sonucu hareket alanı genişlemiş normalde ekipmandan yük bindiği zaman lamaya dayanıp arkaya doğru hareket etmemesi gerekir
O lama yamuldugu için pimleri kirmamistir, pim kırıldığı için yamulmustur.
 
Katılım
06.03.2009
Mesajlar
5,842
Konum
Ankara
O lama yamuldugu için pimleri kirmamistir, pim kırıldığı için yamulmustur.
Lamanın yamulma sebebi ilk seferdeki pimleri kırdığı için doğru fakat 2. Kez pim kırma sebebi yamulan lamanın değiştirilmemesi sonucu hareket alanı genişlediği için bütün yük yeni takılan pimlere binmiş ve tekrardan pim kırmış
 


Üst Alt