KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

Katılım
24.11.2009
Mesajlar
11,065
Konum
Ankara
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

:D çok yumuşak hareketler bunlar zemin karlı zaten ileri giderken durmadan geriye çekseydin ne olacak görürdük :) Amca kameraya deper dediydim iyki depmedi :D
 
Katılım
04.10.2008
Mesajlar
4,007
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

mustafa pek becerememissin tek çekerde shutle ileri geri yapsaydın daha guzel olurdu patinaj ederdi fazla gaz verirsen sen pek gaz vermeye kıyamamışsın :) ve motor cok soguk hala sanırım bi 10 dakika çalışmalıki en az ısınsın ... manevrasını en azından görebiliyoruz avluda..
 
Katılım
23.03.2011
Mesajlar
1,209
Konum
SİVAS
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

kubo ya iyi gelmiştir karda kışta bu talim,boşver arkadaşkarı böyle iyi yumşak yumşak. Nede olsa soğuk motor.
sende benim gibi kameraman bulamıyon,...
Nail bey gelsede çekse... :D
 
Katılım
15.09.2010
Mesajlar
6,897
Konum
Çorum
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

ceya023 link=topic=52272.msg536203#msg536203 date=1329078370' Alıntı:
mustafa pek becerememissin tek çekerde shutle ileri geri yapsaydın daha guzel olurdu patinaj ederdi fazla gaz verirsen sen pek gaz vermeye kıyamamışsın :) ve motor cok soguk hala sanırım bi 10 dakika çalışmalıki en az ısınsın ... manevrasını en azından görebiliyoruz avluda..
kıyamadım .. ama havudan dışarı çıksaydı drift yapacaktım ama olmadı ne renoyu havluya sokabildik ne kuboyu dışarı çıkarbildik...
anayurtlu 3105d link=topic=52272.msg536201#msg536201 date=1329078282' Alıntı:
:D çok yumuşak hareketler bunlar zemin karlı zaten ileri giderken durmadan geriye çekseydin ne olacak görürdük :) Amca kameraya deper dediydim iyki depmedi :D
rampa aşağı bilader 20 gazda inerken denedik durdu yavaşca ve gei gitmeye başladı ...kuboda shutle önce durduruyor sonra hareket veriyor
bereket. link=topic=52272.msg536211#msg536211 date=1329078735' Alıntı:
kubo ya iyi gelmiştir karda kışta bu talim,boşver arkadaşkarı böyle iyi yumşak yumşak. Nede olsa soğuk motor.
sende benim gibi kameraman bulamıyon,...
Nail bey gelsede çekse... :D
uzun zamandan sonra buluştuk dışarı çıkamayınca ufak tefek uğraştık abi işte... kameraman ben olacam baharda ...
 
Katılım
24.11.2009
Mesajlar
11,065
Konum
Ankara
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

yok abi bi 7040 videosu vardı fuarda çekmişler veriyodu patiye geriye çekince.
 
Katılım
07.09.2011
Mesajlar
6,647
Konum
Nevşehir -Kırşehir
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

mustafa bey ebeniz siz içeri kor komaz motorun üstünü örtmeye gitti..şimdi dedimi size eben kurban olsun mustafa ne iyi ettin kapının karını tepeledin diye..sizi sevdiği hemen belli oluyor musta bey..
 
Katılım
28.04.2009
Mesajlar
3,272
Konum
Ankara
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

Mustafa güzel paylaşım.KAmera mantığıda iyi.iyiki karın içine düşmedi telefon (veya ne ile çekiyorsan)

anayurtlu 3105d link=topic=52272.msg536201#msg536201 date=1329078282' Alıntı:
:D çok yumuşak hareketler bunlar zemin karlı zaten ileri giderken durmadan geriye çekseydin ne olacak görürdük :) Amca kameraya deper dediydim iyki depmedi :D
volkanda olacakki öyle ileri-geri hidrolik shuttle traktör ve 70 derece dümenleme açısı.senin ileri geri yaptığın yerde volkan drift yaparak dönerdi ;D
 
Katılım
15.09.2010
Mesajlar
6,897
Konum
Çorum
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

anayurtlu 3105d link=topic=52272.msg536216#msg536216 date=1329079014' Alıntı:
yok abi bi 7040 videosu vardı fuarda çekmişler veriyodu patiye geriye çekince.
bununla ben olmasam sende yaparsın kardeşim :)
gokhanozkan link=topic=52272.msg536220#msg536220 date=1329079262' Alıntı:
Mustafa güzel paylaşım.KAmera mantığıda iyi.iyiki karın içine düşmedi telefon (veya ne ile çekiyorsan)

volkanda olacakki öyle ileri-geri hidrolik shuttle traktör ve 70 derece dümenleme açısı.senin ileri geri yaptığın yerde volkan drift yaparak dönerdi ;D
bununla döner ama 60-56 ile dönemez denedik....
tümosan 8095 link=topic=52272.msg536217#msg536217 date=1329079063' Alıntı:
mustafa bey ebeniz siz içeri kor komaz motorun üstünü örtmeye gitti..şimdi dedimi size eben kurban olsun mustafa ne iyi ettin kapının karını tepeledin diye..sizi sevdiği hemen belli oluyor musta bey..
abi dedemin adıyım ve nazının geçtiği tek adamım oğullarından istemez benden ister ne ihtiyacı olursa dedem ebem ise çok kanı sıcak bir kadındır... 10 kişi misafirliğe gittik habersiz ve mükemmel ağırladı.. yaşta 80 ha bu arada
 
Katılım
25.02.2011
Mesajlar
2,277
Konum
çankırı
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

kıyamıyosun kubotaya köylüm ben bi kaç tur daha atarsın sandım ama yapmadın soktun hemen içeri :)
 
Katılım
15.09.2010
Mesajlar
6,897
Konum
Çorum
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

şarklılı18 link=topic=52272.msg536234#msg536234 date=1329079717' Alıntı:
kıyamıyosun kubotaya köylüm ben bi kaç tur daha atarsın sandım ama yapmadın soktun hemen içeri :)
ihale vardı acele etmek lazımdı ....
tümosan 8095 link=topic=52272.msg536229#msg536229 date=1329079601' Alıntı:
Allahım bir büyük olarak ailenizden yokluğunu göstermesin ebenizinde dedenizinde ..her ikisininde ellerinden öptüm mustafabey kardeşim..
sağol abi iyi dileklerin için eyvallah
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
5,888
Konum
sivas
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

mustafa kardeşim aslanı kükreteysün korkacaklar şimdi;
bide yanlızlık işte kameraman bile yok
 
Katılım
15.09.2010
Mesajlar
6,897
Konum
Çorum
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

şerefli1 link=topic=52272.msg536246#msg536246 date=1329080066' Alıntı:
mustafa kardeşim aslanı kükreteysün korkacaklar şimdi;
bide yanlızlık işte kameraman bile yok
kabinden içeri ses gelmediğinden basıyoz be abi dışarı çıkınca bizde korkuyoz.... kameraman kanayan yara abi...
 
Katılım
18.05.2009
Mesajlar
6,491
Konum
Denizli
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

Ninen traktörü kıymetli kızdı galiba drift ' e.Agresif adımlar atıyor geri planda.Bu arada Japonlar görse her yıl ninele kubatonun fotosunu çekmeye gelirler.
 
Katılım
15.09.2009
Mesajlar
742
Konum
KIRŞEHİR
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

maşallah mustafa güzel video kardeşim motor çok atiğe benziyo hemen alıyo debraj hareketlerini shutteyide
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

Güzel paylaşım Mustafa abi. Kuboda çok agresif ses çıkartıyor. İyi dönüyor. Yalnız direksiyonun turu normale göre fazla oluyor galiba. Çevirmek uzun sürdü sanki.
 
Katılım
16.03.2011
Mesajlar
1,979
Konum
Bursa/mudanya

Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

kıyamamışsın kardeşim kuboya parasını kendi kazanıp alınca kıyamıyo dimi insan...
 
Katılım
24.05.2010
Mesajlar
1,520
Konum
Tekirdağ\SARAY
Ynt: KUBOTA M8540 karda Shutle ve manevra .....!

güzel paylaşım mustafa abi kuboya kıyamamışsın bea insan azcık aksiyon yapar :D bi ara korktum makineyi çiğneyecen die :D
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt