uhud link=topic=74758.msg934849#msg934849 date=1415800518' Alıntı:
biz de yerliden yanayız, lakin müşterisine traktör satana kadar saygıda kusur göstermeyen sattıktan sonra da cüzdan muamelesi yapan tüccar mantığından yana değiliz noo*-*-... çok yakın bir tanıdığım erkuntla mahkemelik bir traktör nasıl yanar ve bu nasıl kullanıcı hatası olur, sıfır 65 lik new holland pompa patlattı bayi traktörün arkasında durmadı cebinden 3 bin lira civarı masraf yaptı yakın bir dostumun hikayesi bu, başak sanko holdinge geçti hala kendilerinden bir atılım bekliyoruz onlar çiftçi ayağımıza gelsin diye bekliyorlar, tümosan hala nostalji yaşıyor o kasa traktörlerle nasıl bir vizyon beklentileri varsa, hattat desen kendini ifade etmekten aciz :S... tamam bizler kesinlikle yerli markalarımıza sahip çıkalım ama firmalar da Türk çiftçisine sahip çıkıyorlar mı... kaç firma traktör sattıktan sonra bayiden bağımsız kapınıza bir görevli gönderip traktörümüzden ve bayimizden memnunmusunuz diye sordu bils-*-... italyanlar ithalatçı firmadan same yi geri aldılar ilk bahsettiğim mevzudan dolayı şimdi işin başında direkt kendileri var ve adamlar traktör satıyorlar servis elamanını da kapıya gönderiyorlar anlş-*s... bizimkiler gibi falanca sanayide adres göstermiyorlar duva*-*0... çoğu forum kullanıcısında şu cümleye çok rast geldik 'muhatap bulamıyorum' ... lakin beğenmediğiniz LS servisin yetersiz kaldığı konularda koreden mühendis getirtip çözüm üretmeye çalışıyor slk-*-s... ben malımın arkasındayım diyor... insan eli mutlaka kusur olur mesele o kusuru kapatabilecek anlayış varmı yokmu ... şu kadar bayin bu kadar servisin olmuş sattığın malın arkasında değilsen çok da önemli değil... çiftçi cüzdan değildir, sadece emek veren üretendir alk-*s... inşaallah bir gün bizim markalarımızda bizi bu mantıkla görür...