^LS TRAKTÖR^

Katılım
09.01.2008
Mesajlar
2,892
Konum
MALATYA/ELAZIĞ

Anadolu Motor, Ls Traktör ' lerini Türkiye ' nin Hizmetine Sunuyor

Anadolu Grubu Şirketlerinden Anadolu Motor, Tarım Sektöründeki Bilgi ve Becerisini, Şimdi de G. Koreli Lg Grubu Şirketlerinden Ls Traktörlerinin Distribütörlüğü ile Türk Çiftçisinin Hizmetine Sunuyor.


TRAKTÖRLER ÇİFT ÇEKER.16+16 TOPLAM 32 VİTES SU SOĞUTMALI,4 SİLİNDİRLİ,MITSUBISHI DİESEL MOTOR.47 BEYGİR GÜCÜNDE.TENTELİ.EKİPMANLAR İÇİN ARKADA 4 ' lü HİDROLİK SERVİS ÇIKIŞI VAR HİDROLİK DİREKSİYONLU




[/
[URL=http://imageshack.us]

[/
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
: ^LS TRAKTÖR^

Bu traktörler ülkesinde NH nin patentini kullanarak traktör üretiyorlar.. TM serisi hatta 110-90 filan bile üretiyorlar diye biliyorum...
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
490
: ^LS TRAKTÖR^

bahçe ve küçük tarım işlerinde , uygun olduğunu düşünüyorum...
 
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
: ^LS TRAKTÖR^

[glow=red,2,300]gölgeliği biraz tipsiz paylaşım için teşekkürler...[/glow]
 
Katılım
09.01.2008
Mesajlar
2,892
Konum
MALATYA/ELAZIĞ
: ^LS TRAKTÖR^

yorum için sağol kangalli_84

hakikaten bahçesi olana ideal çiftçeker teknolojinin pek gerisinde gibi göükmüyor güzel motor bence
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
Ynt: ^LS TRAKTÖR^

alipasalierkan link=topic=2817.msg27911#msg27911 date=1208544022' Alıntı:
Bu traktörler ülkesinde NH nin patentini kullanarak traktör üretiyorlar.. TM serisi hatta 110-90 filan bile üretiyorlar diye biliyorum...
güzel resimler

erkan senin dediğin LG olmasın
internette bi kaç tane gördüm LG damgalı NH ler wardı
 
Katılım
24.11.2007
Mesajlar
1,298
Konum
Kayseri
Ynt: ^LS TRAKTÖR^

arkadaşlar bu traktörün bayiliğini bizim burda yani kayseride mf nin bayisi aldı çok övüyolar bi ara gidip gezmeyi düşünüyorum resim ney çekip yollarım inşallah
Bu traktörün montajınıda şuanda uzel yapıyomuş galiba...
 
Katılım
28.04.2008
Mesajlar
155

Ynt: ^LS TRAKTÖR^

ya arkadaşlar bence bu traktör bahçe için falan değil oldukça yüksek bi traktör hiç bi ağacın altına giremez bunula anca bağ yada tarla işlenir ama motorları çok iyi bişiye benziyor
 
Katılım
18.04.2008
Mesajlar
811
Konum
edirne
Ynt: ^LS TRAKTÖR^

bunlarda ISUZU MOTORMU var acaba ??? ısuzu varsa mf yi satıp alırım ısuzular çok kaliteli hehe
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt