• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Massey ferguson Traktörleri ve 1 Senemizin Özeti

Katılım
12.01.2010
Mesajlar
3,096
Konum
Bilecik / Eyüp UYSAL
Paylaşım için teşekkürler yasin kardeşim.135 lik kaç model bende de 75 modeli var harka bir motor gerçekden çekişi felan çok iyi ama yolda dip gaz gelip gidersen yakıtıda baya içiyor.Kendine göre iş versen fazla yüklenmesen depo bitmek bilmiyor :D
 
Katılım
26.06.2013
Mesajlar
1,215
Konum
Isparta
Paylaşım için teşekkürler yasin kardeşim.135 lik kaç model bende de 75 modeli var harka bir motor gerçekden çekişi felan çok iyi ama yolda dip gaz gelip gidersen yakıtıda baya içiyor.Kendine göre iş versen fazla yüklenmesen depo bitmek bilmiyor :D
Eyvallah abi sagolasın biri 79 biri 69 önün alet cantası olanda 81 olması lazım abi bizimde işimizi görüyor tek sıkıntımız frenle. O yüzden ilerde 240-250 gold falan düsünüyoruz çünkü 140 kasayla depoya inmek çok zor oluyor yol zaten sürekli rampa. Ve biliyosundur zaten ama bunlarda 2. Vitesteyken yükle beraber vitesi boşa cıkartıyor yani kendini boşa alıyor. O büyük sıkıntı o yüzden vitesi dayayarak iniyoruz. Abi cok dikkat aman diyeyim


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
26.06.2013
Mesajlar
1,215
Konum
Isparta
yasin kardeş, 135 mf. güçsan atomizeri çeviriyomu

abi allaha şükür bu 3. İlaç makinemiz. Maşallahı var arazı eğimli olmasına rağmen cekmicem demiyor. Hatta bu ilaç makinesi superlative modeli ve çift pervaneydi biraz garip olacak ama bu traktör 1 sene 3 takviyeyle ilaç attı 2 takviyedeyken 3 ü istiyordu biz anlamadık bisey sonra dişliler farklıymıs falan dediler. Sonra pervanenin birini söktük çünkü traktörün canı cıkıyordu. Ondan sonra 2 takviyeyle atmaya başladık su an devam ediyoruz bakalım.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
30.12.2009
Mesajlar
90
Konum
kayseri
Öyle tabi abi her işi yapıyor ama bahçe işi bambaşka zor yani çamurda ilaç atıyoruz. Camurda elma cekiyoruz cok zor oluyor ve fren cok sıkıntılı


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evet çamurda boş dahi gitmesi mucize hiç unutmam iki remork balya dolu komşu köyden büyük bi dağdan iniyordum asfalt yol ama traktör 1 den vites atti 2 ye taktim ondanda attı 3 e attim ondan da attı 4 vitese attim gene attı ailemde yanımdaydı inan altıma edecektim o biçim korktum rabbim korudu o gün kafam attı gittim 188 lik aldım böyle kötü bi anım oldu

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Katılım
26.06.2013
Mesajlar
1,215
Konum
Isparta
Evet çamurda boş dahi gitmesi mucize hiç unutmam iki remork balya dolu komşu köyden büyük bi dağdan iniyordum asfalt yol ama traktör 1 den vites atti 2 ye taktim ondanda attı 3 e attim ondan da attı 4 vitese attim gene attı ailemde yanımdaydı inan altıma edecektim o biçim korktum rabbim korudu o gün kafam attı gittim 188 lik aldım böyle kötü bi anım oldu

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
Allah korumus bizimde öyle oluyor cok sıkıntılı durum bakalım bizde ilerisi için düsünüyoruz degistirmeyi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
26.06.2013
Mesajlar
1,215
Konum
Isparta
Değiştirirsen bi tt55b gider Abi sana :)

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
Çok yakıyor diyorlar ya ama babamın arkadasında vardı 2012 de aldı traktörü traktör 2 aylıkken mil kesmis mi öyle bisey dedi babam traktörün arka tarafı tamamen yenilendi. Sonra yine muhabbet acıldı 240 kadar falan yakıtı var demişti. 240 kadar olsa alırız tabi ama çok geniş lastikler falan yine de zor gibi ama nasip MF 240 bağ bahçe yada 250 gold gibi biseyler düsünüyoruz hattatı sevmiyordum ama inanılmaz satmaya başladı bizim burda onun bahçe tipleride gayet iyi. Secenek çok bakalım zaman göstericek


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
10.07.2016
Mesajlar
717
Konum
Yalova
Çok yakıyor diyorlar ya ama babamın arkadasında vardı 2012 de aldı traktörü traktör 2 aylıkken mil kesmis mi öyle bisey dedi babam traktörün arka tarafı tamamen yenilendi. Sonra yine muhabbet acıldı 240 kadar falan yakıtı var demişti. 240 kadar olsa alırız tabi ama çok geniş lastikler falan yine de zor gibi ama nasip MF 240 bağ bahçe yada 250 gold gibi biseyler düsünüyoruz hattatı sevmiyordum ama inanılmaz satmaya başladı bizim burda onun bahçe tipleride gayet iyi. Secenek çok bakalım zaman göstericek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bölge bolge tutan motor var Abi yalova kucuk il new holland vardi tek 2013 te tumosan bayisi acildi bizim burda o yuzden tercih sansimiz pek yok bi ara erkunt acildi erkut devam etseydi iyi olurdu secenek yok baska firmadan alincda servis sorunu ortaya cikiyor 2007 den beri tt serisi kullandik hep.

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Katılım
26.06.2013
Mesajlar
1,215
Konum
Isparta
Bölge bolge tutan motor var Abi yalova kucuk il new holland vardi tek 2013 te tumosan bayisi acildi bizim burda o yuzden tercih sansimiz pek yok bi ara erkunt acildi erkut devam etseydi iyi olurdu secenek yok baska firmadan alincda servis sorunu ortaya cikiyor 2007 den beri tt serisi kullandik hep.

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
Bizim burda hepsinden var ama bizim köyde yeni yeni degistirmeye başladı hayırlısı olsun ya idare ediyoruz şimdilik


Massey Ferguson
 


Üst Alt