










Uzun trolling, hafif ticari yakalamak hızlı geçen Renault Trafic ve Ford Transit yakın zamanda yenilenmiş. Gibi teknolojik boşluk , bu saldırgan karşı koymak için, Alman Mercedes yeni aralık tamamen yenilenmiş Vito dayanır. Onun ölçümleri ile çok az değişir değişmeden dingil mesafesi (3.2 veya 3.43 metre) -, ama 4.89 ulaştı 5.14 ve hatta uzun versiyonu 5.37 metre. Bu 14 cm kazandı önceki nesil ile karşılaştırıldığında . Bir ile ağırlıkta 2,5-3,2 ton, Vito, 5.5 biraz daha şarj edebilirsiniz -. 6 veya 6.6 m3
yılında çağrı fiyatı, yeni Vito önceki kuşaktan farklı, hangi önceden önden çekişli şanzıman onun modu tarafından desteklenmektedir. Mercedes 60 kg yük daha sonra kazanır ve kaputunun altında yer alır 4 silindirli 1.6 dCi Renault kökenli. Bu blok 88 sunar hp (109 CDI) veya 114 hp (111 CDI) ve 6-vitesli manuel şanzıman ile ilişkilidir. Alman aracın kaputunun altında Fransız mekaniği varlığı mantıklı. Mercedes tutan 5 % zaten Renault-Nissan İttifakı ve onun Sınıf A, Sınıf B blok ve son zamanlarda son C-Class giriş için seçti.
Daha büyük modeller için, van 2.1 ile canlanır litrelik , evin 4 silindirli OM 651 monte olmayan değil çapraz pozisyon, Renault gibi, ama arka tekerlekleri sürücü boyuna pozisyon. Vito geleneksel iletim tahrik veya gevşek toprak ve ıslak, AWD tüm en etkili sağlıyor bundan dolayı 4 -Matic yıldıza markanın SUV. Mercedes blok üzerinde 136 beygir gücü sunar 114 CDI , 163 atları 116 CDI ve 190 atları ilişkili 7-vitesli otomatik şanzıman ile 7G Tronic Daha üzerinde 119 BlueTEC . Ayrıca Açılan Sürüm Tourer insanların taşınması için, Vito, bu yeni nesil biraz daha gentrified olduğunu. spot halojen serisi akıllı farlar ile değiştirilebilir ILS dönüş sinyalleri, farlar, yol, kavşak ve ile LED gündüz farları koşuyor. Ama biz daha destek için ayarlanabilir ve büyütülmüş daha iyi oturma, yeni gelişmeleri algılama direksiyonda olduğunu.
Servis aralıkları 40.000 km veya iki yıla artmıştır Alman üreticiye göre sonuçlanacaktır tüm motorlar,% 6,5 bakım maliyetlerini azaltmak için.
ALINTIDIR....