Aleyküm selam,
Bu sistem yarım hidrolik beyinli olarak bilinir.
Exit (çıkış) 1, vanası genelde kullanılmaz çünkü önce hidrolik kolları kaldırır sonra dampere yağ verir.
Şoför tarafından içteki kolun cıvatası açılır, kol devamlı pompalama yazan kısma çekilir, durdurmak için pozisyon kontrol veya dış kol çeki durumuna getirilir.
Pompaya zarar vermemek için dış kol aşağı duruma çekilir.
Damper kumanda kolu Linkage durumuna getirilir.
İç kol taşıma durumuna gelir.
Bu seferde arka hidrolik kollar aşağı iner.
Exit (çıkış) 2 de ise arka hidrolik kollar hareket etmez.
Hidrolikli arka kepçe ve damperli römorku beraber çalıştırmak için
Kepçeye çıkış koltuk altındaki basınç tıpasından alınır.
Exit 2 çıkışına damperli römork bağlanır.
Römorku kaldıracağımız zaman damper kolu exit 2 ye getirilir, iç kol devamlı pompalama yazan kısma gelir, damper kalkar, arka hidrolik kollar hafif salar ve durur.Dış kol aşağı konumda damper indirilir.
İç kol taşıma konumuna getirilir.
Damper kumanda kolu Linkage durumuna getirilir, arka kollar yavaştan iner, hızlı inmemesi için indirme ayar kolu orta seviyeye ayarlanır.
Kepçe römork arışına sarmadan dış kol yukarı pozisyona çekilir.
Biraz el çabukluğu gerekiyor.
Sözde iki çıkış var ama dandik bir çalışma şekli var.