MF 265s hidrolik hassasiyeti

Pulluğu takıp toprağa tam batır daha sonra hidrolik pulluğu yükleninceye kadar kolu kaldır ama pulluğu kaldırma sakın denk geldiği yerde hidrolik kolunu sabitle traktörle hafif hareket etmeye yarım devriyaj yap ve pulluğu hidrolikler sırtlıyormu yahut traktörün önünü kaldırmaya yelteniyormu hepsi olumsuz ise malesef hassasiyet iptal . Not bu yötemi hassiyet kolu ile yapacaksın diğer küçük kol pozisyon kontrol kolu o hassasiyet vermez zaten
 
Pulluğu takıp toprağa tam batır daha sonra hidrolik pulluğu yükleninceye kadar kolu kaldır ama pulluğu kaldırma sakın denk geldiği yerde hidrolik kolunu sabitle traktörle hafif hareket etmeye yarım devriyaj yap ve pulluğu hidrolikler sırtlıyormu yahut traktörün önünü kaldırmaya yelteniyormu hepsi olumsuz ise malesef hassasiyet iptal . Not bu yötemi hassiyet kolu ile yapacaksın diğer küçük kol pozisyon kontrol kolu o hassasiyet vermez zaten
Ustam pulluğu batirmaktan başka bişey anlamadım valla [emoji23][emoji23]
 
Bu modellerde ancak çizide giderken anlaşılır.
Hassas yay kırık olsa zaten yerinden çıkar, düşer.
İçteki kol taşıma konumunda tutulur, dış kol hassas koludur.
Pulluğu indirmek için dış kol aşağı konuma getirilir, sırada biraz ilerlenip yeterli derinlik bulununca çeki konumuna alınır.
Derinlik azsa kol aşağı konuma getirilir, fazlaysa yukarı konuma getirilir, yeterli derinlik bulununca çeki konumuna alınır.
Zorlanmalarda çeki kolu kısa süre yukarı çekilip tekrar çeki konumuna alınır.
Pulluk terazisi kontrol edilir.
İçteki pozisyon kolu hiçbir şekilde pullukta kullanılmaz, hep taşıma konumunda olur.
Sıra başında hassas kolu yukarı çekilir, pulluk kaldırılır.
Sıra girişlerinde yine derinlik bulmak için aynı işlemler yapılır.
Otomatik kaldırma sistemi olan traktörlerde düğmeye basmak yeterli olur.
 
Bu modellerde ancak çizide giderken anlaşılır.
Hassas yay kırık olsa zaten yerinden çıkar, düşer.
İçteki kol taşıma konumunda tutulur, dış kol hassas koludur.
Pulluğu indirmek için dış kol aşağı konuma getirilir, sırada biraz ilerlenip yeterli derinlik bulununca çeki konumuna alınır.
Derinlik azsa kol aşağı konuma getirilir, fazlaysa yukarı konuma getirilir, yeterli derinlik bulununca çeki konumuna alınır.
Zorlanmalarda çeki kolu kısa süre yukarı çekilip tekrar çeki konumuna alınır.
Pulluk terazisi kontrol edilir.
İçteki pozisyon kolu hiçbir şekilde pullukta kullanılmaz, hep taşıma konumunda olur.
Sıra başında hassas kolu yukarı çekilir, pulluk kaldırılır.
Sıra girişlerinde yine derinlik bulmak için aynı işlemler yapılır.
Otomatik kaldırma sistemi olan traktörlerde düğmeye basmak yeterli olur.
Aynen hocam bizim patpatta e.lift var gayet kullanışlı yeride çok güzel düğme olması süper ötesi 🤣
 
  • Beğen
Tepkiler: cilgincifci
Bu modellerde ancak çizide giderken anlaşılır.
Hassas yay kırık olsa zaten yerinden çıkar, düşer.
İçteki kol taşıma konumunda tutulur, dış kol hassas koludur.
Pulluğu indirmek için dış kol aşağı konuma getirilir, sırada biraz ilerlenip yeterli derinlik bulununca çeki konumuna alınır.
Derinlik azsa kol aşağı konuma getirilir, fazlaysa yukarı konuma getirilir, yeterli derinlik bulununca çeki konumuna alınır.
Zorlanmalarda çeki kolu kısa süre yukarı çekilip tekrar çeki konumuna alınır.
Pulluk terazisi kontrol edilir.
İçteki pozisyon kolu hiçbir şekilde pullukta kullanılmaz, hep taşıma konumunda olur.
Sıra başında hassas kolu yukarı çekilir, pulluk kaldırılır.
Sıra girişlerinde yine derinlik bulmak için aynı işlemler yapılır.
Otomatik kaldırma sistemi olan traktörlerde düğmeye basmak yeterli olur.
Teşekkürler hocam hassasiyet aliyor
 

Bu modellerde ancak çizide giderken anlaşılır.
Hassas yay kırık olsa zaten yerinden çıkar, düşer.
İçteki kol taşıma konumunda tutulur, dış kol hassas koludur.
Pulluğu indirmek için dış kol aşağı konuma getirilir, sırada biraz ilerlenip yeterli derinlik bulununca çeki konumuna alınır.
Derinlik azsa kol aşağı konuma getirilir, fazlaysa yukarı konuma getirilir, yeterli derinlik bulununca çeki konumuna alınır.
Zorlanmalarda çeki kolu kısa süre yukarı çekilip tekrar çeki konumuna alınır.
Pulluk terazisi kontrol edilir.
İçteki pozisyon kolu hiçbir şekilde pullukta kullanılmaz, hep taşıma konumunda olur.
Sıra başında hassas kolu yukarı çekilir, pulluk kaldırılır.
Sıra girişlerinde yine derinlik bulmak için aynı işlemler yapılır.
Otomatik kaldırma sistemi olan traktörlerde düğmeye basmak yeterli olur.

Yani içteki kol(soldaki) taşımadayken sadece sağ kollamı(dıştaki pozisyon kolu) çalışacağız.Ben bu şekilde çalışıyorum ve sürüm sırasında tin tin şeklinde ince bir ses
toprak durumuna göre geliyor elimi sağ kola attığımda bu sesle birlikte sağ kolda çok ince bir titreşim hissediyorum bu hassasiyetle alakalı bi ses olabilirmi ? Teşekkürler. Model 286G
 
Römork damperinde kullanılır.
Koltuğun altındaki damper basınç ölçüm tapasından arkaya tekli çıkış yapılır.
Aradaki yuvarlak sabitleme civatası gevşetilir ve ileri alınır.
Dıştaki kol aşağı konuma getirilir.
İç kol devamlı pompalama konumuna alınır.
Dıştaki kol yukarı çekilince kaldırmaya başlar , çeki konumunda sabit tutar, aşağı konumda aşağı indirir.
Damper indikten sonra içteki kol Taşıma konumuna alınır.
Sabitleme civatası eski yerine getirilip sıkılır.
 
Römork damperinde kullanılır.
Koltuğun altındaki damper basınç ölçüm tapasından arkaya tekli çıkış yapılır.
Aradaki yuvarlak sabitleme civatası gevşetilir ve ileri alınır.
Dıştaki kol aşağı konuma getirilir.
İç kol devamlı pompalama konumuna alınır.
Dıştaki kol yukarı çekilince kaldırmaya başlar , çeki konumunda sabit tutar, aşağı konumda aşağı indirir.
Damper indikten sonra içteki kol Taşıma konumuna alınır.
Sabitleme civatası eski yerine getirilip sıkılır.

Teşekkürler.Doğru şimdi siz yazınca hatırladım eski 285 de çok kullanıyorduk onda tekli damper çıkışı vardı sonradan eklenen.Bunda arkada orjinal çıkışlar olduğundan kullanmadık hiç.
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca

Benzer Konular