Mf 6460 dyna 6 ve jd 6330

Aynı yıllarda 1999 model 70-66 ve 265s kullandık, ikisi de düz, 4*2; hangisi dersen, her türlü 265 derim buna ne dersin peki, sana göre öyle olabilir. 70-66 nın avantajlı olduğu tek yer(benim yaptığım iş için) sürüngen viteste ağır bir şekilde, iyi eleyerek patates sökmesi idi. MF de ona da alternatif var, sürüngenli olanları vardı, sırf söküm işleri için kullanılan. Arka hafif mi salla ikişer tane daha ek ağırlık yap işini. Peki FIAT lar zart zurt bayılıp, istop ediyor, bana bir çözüm üretebilir misin?

Kişiye, yapılan işe ve arazi durumuna göre değişkenlik gösterir; kısaca ihtiyaçlar şekillendirir, iyi traktörü. 2000 yılları öncesi kullandığımız traktörlerde özellikle görebilirsin bunu, bu yüzden bölgelere göre MF, fıat, Ford ya da Steyr gibi yoğunluk alanları vardır.

Abi zart zurt stop etme sorununa şimdiye kadar hiç denk ggelmedim sen bi depoyu temizleyeseydin. Arazimi rampa toprak ta hafif sayılmaz hararet yapmadığı gibi zorlamadan dolayı stop etme olayları da yaşamadık. Peki 285 in rampa aşağı boşken bile alıp başını gitmesine çözüm var mı? Bizim için önemli olan da rampasının çok iyi olması.

4 çekerle iki çekeri kıyaslamak mantıklı değil.80 66 4x4 ü 286 g 4x4 le kıyaslamak gerekir.

Zaten kıyaslamayı tek çeker durumlarına göre yaptım.
 
Teknik veriler sadece katalogda kalır tarla ve yol işi farklıdır 6460 premium bi 6330 u hem tarlada hem yolda geçsin her iddaya varım açıkca söylüyorum jd nin HP leri heleki alman serisi katalogdan farklı yıllardır içindeyim mf önce jd ile aynı agırlıga ulaşsın bakalım g.tünü kaldırabiliyor mu mesela benim motor 6200kg gelsin herhangi bi 115hp 6200kg agirlik yapsın ve yarısalım

Gözünde cok abartıyorsun jd yi bir zamanlar 4255 yaktıgına ceviririm bak.. benim motor 6000 ton al sana hodri meydan cık gel beynama bende 200 kilo extra kilo takacagım.. kilolar aynı olacak ... bakalım jd nin g.tünü görelim
 
Gözünde cok abartıyorsun jd yi bir zamanlar 4255 yaktıgına ceviririm bak.. benim motor 6000 ton al sana hodri meydan cık gel beynama bende 200 kilo extra kilo takacagım.. kilolar aynı olacak ... bakalım jd nin g.tünü görelim
Bi bellemissiniz yakma başka bi tutturacaginiz yer yok abi sende gözünde cok büyütüyorsun sen gel beynama kadar teneke cala cala gidersin
 
Bende forumdaki yakıt muhabbetini anlayamıyorum.Mil arazi tavda 2 litre civarları yakıt harcıyoruz.Zor zamanda tabiri caizse beton söküyor, 5 litre/dekar(1000 m^2) kadar yakıt çıkıyor.Motorların özgül yakıt değerleri yük altında 280 gr.kw/h, hala az mı çok mu yakıyor muhabbeti devam ediyor.Genel olarak %10 dan fazla değişim zor görünüyor.Arz ederim.
Orta tav 30 cm sürüm derinliği için 2,5 litre normal değerdir,benim için, yakmaz,çekmez,gitmez motorda zaman kaybı yeri geliyor zaman daha önemli oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: kony.ali
Bende forumdaki yakıt muhabbetini anlayamıyorum.Mil arazi tavda 2 litre civarları yakıt harcıyoruz.Zor zamanda tabiri caizse beton söküyor, 5 litre/dekar(1000 m^2) kadar yakıt çıkıyor.Motorların özgül yakıt değerleri yük altında 280 gr.kw/h, hala az mı çok mu yakıyor muhabbeti devam ediyor.Genel olarak %10 dan fazla değişim zor görünüyor.Arz ederim.
Orta tav 30 cm sürüm derinliği için 2,5 litre normal değerdir,benim için, yakmaz,çekmez,gitmez motorda zaman kaybı yeri geliyor zaman daha önemli oluyor.
Bi pullugun tabaklarını kaybetme 35 40 cm dir bir kariş(insan eli) 25 cm dir biz metreyle gezmiyoruz ama 1.5 karıştan süreriz 30 35cm olarak ortalama 8km hızla 5li 14 inc pullukla saatte 9.5 ile 10.5 dekar yer süreriz erkunt 3 parça toplam 90 dekarı 1 depo ile sürdü eve geldi depoda 3 parmak mazot vardı tarlalar tapulu ve taşlı oldugu halde siz nasıl 2 lt yaktiriyorsunuz ben onu anlamiyorum pancar ekmem ama dayım eker ona 40 45 cm de pulluk süreriz 2 lt yi hiç görmedim
 

Benzer Konular