Sence nasıl alınır mı o paralara değer mi.
Amerika satış fiyatı , biraz daha dolu modeli , park vitesi, ön pto, ön kepçe aparatlı model 40 000 dolars fiyatları var.
Mekanik aksam olarak gayet sağlam fakat beğenmediğim yönleri de var.
Kompakt model olduğu için arka hidrolik kollar kısa , ekipman bağlamaya girerken aradan zor geçiliyor.
Dingil mesafesi kısa olduğu için biraz sarsıntı oluyor , ön mesnet uzatmak ister veya ön kepçe kullanılıp kova bırakarak motor stabilitesi sağlanabiliyor.
Bir kullanıcı diferansiyel kilidi basık unutmuş, bir tarafları kırar, dikkatli kullanmak ister.
Klima vanası bir süre sonra bozulabilir , tahmini 500 TL masraf açar.
Sigorta kutusuna fare girip yuva yapabilir, elektronik mühendisi arkadaşa tamir ettirmek ister , kablolar çok karışık duruyor.
Havalı koltuk bulunmuyor , bel fıtığı yapmaya birebir gelir.
Motor karteri 10 lt yağ aldığı için motor yağ soğutucuya pek ihtiyaç olmaz.
Yeni modelde şanzıman yağ soğutucu var , gayet güzel.
Mazot pompası ayarından sonra devir 3000 e açılabilir , hava almada herhangi bir sıkıntı yoktur.
Rampa inişte 3000 devir çevirttik , sesi harika çıkar.

20 li diskaroda bazen şahlanma oluyor, ön ağırlık 400 kg daha ideal olurdu.
Kuyruk mili gücü 50,5 kw , 400 kg a kadar sap verimi olan yerde yeterlidir, gür yerde nazlı gider.
Kuyruk mili 540 rpm konumlamaları 1800 rpm ve 2300 rpm devire konumlanabilirdi.
Böyle de fena sayılmaz ama 2300 rpm de 53 kw kuyruk mili gücünü görürdük.
Fren merkezi kullanıma göre 4000 saatten sonra değişmek isteyebilir.
Halatlar pas yapabiliyor, bakım yapmak gerekiyor.
Askıda kalmamak için ön dingil açıklığı yetersiz , biraz daha oynama payı gerekiyor.
Arka camda buğu olunca görüş kısıtlanıyor, silgiler yetersiz silme alanı var.
Pariteye bakarak fiyatları gayet normal , alım gücüne bakarak yüksek duruyor.
85 C , 88 hp , 350 n.m. torktaki motoru bekledik, biz söyledik, biz dinledik.
