New Holland hangi seri neyi temsil ediyor? TD TR T serileri farkları nelerdir?


herkese merhabalar

new holland serileri hakkında aklım çok karışık. birkaç farklı serisi var ve hepsi birbirine benziyor motor olsun ebatlar kasa olsun.

örneğin TR serisinde TR5 modeli var ama TD serisinde de TR5 modeli var. ek olarak T serisinde de T5 modeli var
veya TR serisinde TR6 var iken T serisinde de T6 modeli var.
ek olarak T4 serisi ve TD serileri de mevcut

beygir tork konusunda bile farklı farklı serilerde örneğin 90 100 110 beygirde traktör var.

yerli mi ithal mi hangisinin motoru veya şanzımanı daha iyi
hangisinin kronik sorunu daha azdır ve az sorun çıkartır
hangi kimler tr kimler td kimler t modellerinden tercih etmeli
en iyileri hangileridir
bluemaster , masterdrive electrocommand gibi özellikler nedir
bazı modellerde tmr ibare vardır bunlar neyi ifade eder.
common railli motor nedir avatajı dezavantajı nedir
örnek kalite farkları nelerdir?(gelişmiş konsol malzeme kalitesi ve hissi , vites geçişleri gibi)

new holland serileri hakkında en açıklayıcı bilgilerin olmasını istiyorum.
hem ben öğrenmek istiyorum hem de yeni başlayanlar için güzel bir bilgi olsun istiyorum.

daha önce kırmızı new holland fiat serileri çok güzel açıklanmışlardı.
td-tl serisi içinde bir açıklama olmuş ama çok eski olduğu için şuan seriler daha yeni ve bazı isimler farklı
şimdiden teşekkürler

1673817095376.png
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Hepsinin açıklaması new holland sitesinde var.
TT serisi mekanik kullanım, klimasız bir traktör

TT4 serisi kullanımı kolaylaştırılmış çoğu özellik elektronik, klimalı, power shuttle gibi özellikleri bulunan bir traktör

T4s ise aynı traktörün emisyon seviyesine uymak için common rail motorlu hali


TDD serisi klima ve power shuttle bulunmayan bir kaç özellikde mekanik (boş) dediğimiz bir traktör
TDD Bluemaster ibaresi dolu olan için yazılmış power shuttle, klima, difransiyel ve çift çeker düğmesi gibi özelliği olan model. bu iki seri normal motor

TD5 serisi common rail motor ,scr filtresi ve ad blue bulunan emisyon seviyesi iyileştirilmiş (faz4) modeli bir kaç düğme dışında kullanımı TDD ile aynı sayılır

TR5 biraz daha iyi extra vites geçişleri, kuyruk mili, hidrolik kollar gibi çoğu özellik elektronik

TR6s de TR5 ile aynı şekilde ikiside faz4 common-rail motor elektronik vites geçişi olan şanzıman olarak daha gelişmiş ve kabin süspansiyonu olan traktörler bunların hepsi turkiyede üretiliyor büyük olanların çoğu parçası dışardan geliyor.

T5,T6 ve T7 ithal avrupa dan geliyor mekanik aksamı neredeyse hiç yok herşey elektronik (bir kaç boş model dışında) Stage 5 emisyon seviyesinde traktörler

(Tmr) ibaresi olanlar avrupa standartlarında güvenlik ve kullanım kolaylığı olanlar çift ayna, koltuktan kalkınca pto durması,akü şalteri gibi bir kaç daha var

(Master Drive) uydulu olan TDDler

(Common-rail) motor enjektörleri basınçlı yakıt tasarrufu ve zararlı gazları azaltmak için kullanılır oldu

(Electro command) Elektronik vites

(Auto command) da sürekli değişken şanzıman vites bulunmayan anlamında
 
Hepsinin açıklaması new holland sitesinde var.
TT serisi mekanik kullanım, klimasız bir traktör

TT4 serisi kullanımı kolaylaştırılmış çoğu özellik elektronik, klimalı, power shuttle gibi özellikleri bulunan bir traktör

T4s ise aynı traktörün emisyon seviyesine uymak için common rail motorlu hali


TDD serisi klima ve power shuttle bulunmayan bir kaç özellikde mekanik (boş) dediğimiz bir traktör
TDD Bluemaster ibaresi dolu olan için yazılmış power shuttle, klima, difransiyel ve çift çeker düğmesi gibi özelliği olan model. bu iki seri normal motor

TD5 serisi common rail motor ,scr filtresi ve ad blue bulunan emisyon seviyesi iyileştirilmiş (faz4) modeli bir kaç düğme dışında kullanımı TDD ile aynı sayılır

TR5 biraz daha iyi extra vites geçişleri, kuyruk mili, hidrolik kollar gibi çoğu özellik elektronik

TR6s de TR5 ile aynı şekilde ikiside faz4 common-rail motor elektronik vites geçişi olan şanzıman olarak daha gelişmiş ve kabin süspansiyonu olan traktörler bunların hepsi turkiyede üretiliyor büyük olanların çoğu parçası dışardan geliyor.

T5,T6 ve T7 ithal avrupa dan geliyor mekanik aksamı neredeyse hiç yok herşey elektronik (bir kaç boş model dışında) Stage 5 emisyon seviyesinde traktörler

(Tmr) ibaresi olanlar avrupa standartlarında güvenlik ve kullanım kolaylığı olanlar çift ayna, koltuktan kalkınca pto durması,akü şalteri gibi bir kaç daha var

(Master Drive) uydulu olan TDDler

(Common-rail) motor enjektörleri basınçlı yakıt tasarrufu ve zararlı gazları azaltmak için kullanılır oldu

(Electro command) Elektronik vites

(Auto command) da sürekli değişken şanzıman vites bulunmayan anlamında

Çok teşekkürler tam istediğim cevap olmuş.

Peki yerli TR serileri mi yoksa ithal T serileri mi tercih edilmeli?
yada yerli de şu seriyi , ithalde şu seri alınmalı gibi öneriniz var mıdır?
 
Çok teşekkürler tam istediğim cevap olmuş.

Peki yerli TR serileri mi yoksa ithal T serileri mi tercih edilmeli?
yada yerli de şu seriyi , ithalde şu seri alınmalı gibi öneriniz var mıdır?
Hocam TD 100 blumaster ve tr 6 120 kullanıyorum tr çok farklı güçlü rahat emin olun ithalleri aratmaz yeni serilerde yani tr6s lerde joistik var bütçeniz nedir ona göre araştırın derim
 
Ali kardeşim Tr6s lerde joystik varda senin Tr6 ya ekledigin düğmelerden bir farkı yok, vites göstergesinin yanına ufak bi tavşan/kaplumbağa levyesi koymuşlar
Vites geçiş düğmeleri ve el debriyajı bide e-lift i üzerinde hareketsiz sabit bir kol yapmışlar biraz daha özellik eklemelilerdi bence
Sizin eklediğiniz düğmeler güzel olmuş mühendis arkadaşlarda bi kol şeklinde yapmış ama sadece vites koymuş nedense ama onuda yarım yapmışlar
Hocam TD 100 blumaster ve tr 6 120 kullanıyorum tr çok farklı güçlü rahat emin olun ithalleri aratmaz yeni serilerde yani tr6s lerde joistik var bütçeniz nedir ona göre araştırın derim
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali eruluğ
Ali kardeşim Tr6s lerde joystik varda senin Tr6 ya ekledigin düğmelerden bir farkı yok, vites göstergesinin yanına ufak bi tavşan/kaplumbağa levyesi koymuşlar
Vites geçiş düğmeleri ve el debriyajı bide e-lift i üzerinde hareketsiz sabit bir kol yapmışlar biraz daha özellik eklemelilerdi bence
Sizin eklediğiniz düğmeler güzel olmuş mühendis arkadaşlarda bi kol şeklinde yapmış ama sadece vites koymuş nedense ama onuda yarım yapmışlar
Aykut bey ben de yeni bir td5.90 sipariş verdim ama ne yazık ki sipariş verdikten sonra olumsuz yorumlardan dolayı biraz moralim bozuldu bu modelin üretimi Durmuş diyorlar parça sıkıntısı olacakmış ve bir de pek memnun olmadıklarını söylüyorlar sizin bu konu hakkında görüşünüz nedir eski Td blumaster serisinden eksik bir yanı kalır mı acaba dış görünüş olarak muazzam yapmışlar ama bilmiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Aykt_Alprsln
Aykut bey ben de yeni bir td5.90 sipariş verdim ama ne yazık ki sipariş verdikten sonra olumsuz yorumlardan dolayı biraz moralim bozuldu bu modelin üretimi Durmuş diyorlar parça sıkıntısı olacakmış ve bir de pek memnun olmadıklarını söylüyorlar sizin bu konu hakkında görüşünüz nedir eski Td blumaster serisinden eksik bir yanı kalır mı acaba dış görünüş olarak muazzam yapmışlar ama bilmiyorum
Yedek parça traktör adetine göre üretilir. Bildiğim kadarı ile TD/TR 90 lar emisyon nedeni ile üretimi durmuş/duracak diye biliyorum TD/tr 100-110 larla devam edecek ama yedek parça konusunda içiniz rahat olsun uzun süreler boyunca bir tane paracasi değişmeden üretimde olan td90 ülkemizde yeterince parçası mevcut olup zaten bütün parçalara yakını TD 100 le ayni moralinizi bozmayın şimdiden hayırlı olsun ☺️
 
Aykut bey ben de yeni bir td5.90 sipariş verdim ama ne yazık ki sipariş verdikten sonra olumsuz yorumlardan dolayı biraz moralim bozuldu bu modelin üretimi Durmuş diyorlar parça sıkıntısı olacakmış ve bir de pek memnun olmadıklarını söylüyorlar sizin bu konu hakkında görüşünüz nedir eski Td blumaster serisinden eksik bir yanı kalır mı acaba dış görünüş olarak muazzam yapmışlar ama bilmiyorum
TD5 lerin olumsuz yanlarını bende duydum fakat benim traktörüm iyi ben bi sorun yaşamdım diyenlerde var
İlk başlarda yüksek devirlerde kullanmak gerekir demiş servis kullandıkça iyileşeceğini söyleyenlerde var
Üretiminin duracağını zannetmiyorum faz4 emisyon bu beygir güçlerinde zorunlu hale geldiği için yerine koyabilecekleri alternatif yok en fazla üstünde yoğunlaşıp iyileştirmeler yaparlar(Üretimi duracak olan TDD serisi)
Şuan TD traktörünüz var galiba yaptığınız işe göre uygun olan ile çalışırsınız tarla sürümü dışında bariz fark hissetmezsiniz hatta pto lu islerde daha iyi olabileceği ve yakıt olarak daha az yakabileceğini düşünüyorum
Parça olarakta her parçası TD ile aynı sayılır üretimden kalksa bile sıkıntı çok nadir olur gibi
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: muhammet63

TD5 lerin olumsuz yanlarını bende duydum fakat benim traktörüm iyi ben bi sorun yaşamdım diyenlerde var
İlk başlarda yüksek devirlerde kullanmak gerekir demiş servis kullandıkça iyileşeceğini söyleyenlerde var
Üretiminin duracağını zannetmiyorum faz4 emisyon bu beygir güçlerinde zorunlu hale geldiği için yerine koyabilecekleri alternatif yok en fazla üstünde yoğunlaşıp iyileştirmeler yaparlar(Üretimi duracak olan TDD serisi)
Şuan TD traktörünüz var galiba yaptığınız işe göre uygun olan ile çalışırsınız tarla sürümü dışında bariz fark hissetmezsiniz hatta pto lu islerde daha iyi olabileceği ve yakıt olarak daha az yakabileceğini düşünüyorum
Parça olarakta her parçası TD ile aynı sayılır üretimden kalksa bile sıkıntı çok nadir olur gibi
Motorun çalışması fazla esnek geliyor, Steyr gibi gazlamak lazım veya JXC seri gibi gazlamak gerekir.
Yapıştıra yapıştıra gazlayan sürücü gerekir.
Egzantrikli TD serilerinde gaz ibresinde düşüş pek görülmeyen durumdur, yeni modeller aynı tip çalışmayı efekt edemez.
Sürüş tarzını beğenmediğiniz traktörleri almayabilirsiniz.
Batak arazide de çalışacak traktör modelleri bekleriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aykt_Alprsln
Motorun çalışması fazla esnek geliyor, Steyr gibi gazlamak lazım veya JXC seri gibi gazlamak gerekir.
Yapıştıra yapıştıra gazlayan sürücü gerekir.
Egzantrikli TD serilerinde gaz ibresinde düşüş pek görülmeyen durumdur, yeni modeller aynı tip çalışmayı efekt edemez.
Sürüş tarzını beğenmediğiniz traktörleri almayabilirsiniz.
Batak arazide de çalışacak traktör modelleri bekleriz.
Alınmışsa bile hocam New Holland 2. Elde fiyat düşüşünden etkilenmiyor fazla bugün bizim işimizi görmeyen bir traktör başka birine ufak ve ara işlerde lazım olabiliyor alınan malın kötüsü kalmadı
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Alınmışsa bile hocam New Holland 2. Elde fiyat düşüşünden etkilenmiyor fazla bugün bizim işimizi görmeyen bir traktör başka birine ufak ve ara işlerde lazım olabiliyor alınan malın kötüsü kalmadı.
Bu konuda hem fikiriz ama öncelik müşteri memnuniyeti olmalıdır.
Ethem Ağam , +100 000 TL üste traktörüne müşteri bulmuş bile
Samsun' lu lahanacımıza TR5. 110 EC veya Maxxum 125 , 17*16 bir traktör veremedik.
Römork lastiklerini, dar tip, 20 cantta kullanmıyor, dingiller çamur kürüyor.
Biz, Steyr 768 ile arışa 9 delik hidrolik demiri dayalı, hidrolikler sonda kalkık, traktörün önü 1 metre havada 7-8 ton pancar römorklarını tarlayı yararak çıkartırdık.
3,5-4 ton lahana sarıyor, brütte 5 ton yükü küreleme çekmeye uğraşıyor.
Çamurda 16 cant römork lastiği takoz yapar, büyük ebatlı lastik kullanmak gerekir.
Altı çamura sarmayacak , tek dingil diferansiyelli bir damperli römork düşünülebilirdi.
Birde önüne T5070 gibi traktör ambiyansı iyi tamamlayabilirdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aykt_Alprsln
Yedek parça traktör adetine göre üretilir. Bildiğim kadarı ile TD/TR 90 lar emisyon nedeni ile üretimi durmuş/duracak diye biliyorum TD/tr 100-110 larla devam edecek ama yedek parça konusunda içiniz rahat olsun uzun süreler boyunca bir tane paracasi değişmeden üretimde olan td90 ülkemizde yeterince parçası mevcut olup zaten bütün parçalara yakını TD 100 le ayni moralinizi bozmayın şimdiden hayırlı olsun ☺️

TD5 lerin olumsuz yanlarını bende duydum fakat benim traktörüm iyi ben bi sorun yaşamdım diyenlerde var
İlk başlarda yüksek devirlerde kullanmak gerekir demiş servis kullandıkça iyileşeceğini söyleyenlerde var
Üretiminin duracağını zannetmiyorum faz4 emisyon bu beygir güçlerinde zorunlu hale geldiği için yerine koyabilecekleri alternatif yok en fazla üstünde yoğunlaşıp iyileştirmeler yaparlar(Üretimi duracak olan TDD serisi)
Şuan TD traktörünüz var galiba yaptığınız işe göre uygun olan ile çalışırsınız tarla sürümü dışında bariz fark hissetmezsiniz hatta pto lu islerde daha iyi olabileceği ve yakıt olarak daha az yakabileceğini düşünüyorum
Parça olarakta her parçası TD ile aynı sayılır üretimden kalksa bile sıkıntı çok nadir olur
Değerli görüşleriniz için teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Aykt_Alprsln

Benzer Konular