• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

New holland TL100 hakkinda yardim

Katılım
23.04.2009
Mesajlar
8,075
Konum
Bilecik

TD serisin eski fiat lardan sonra üretilen en sağlam traktor ben 13 yildir kullaniyom sukur arza yok bi 13 yil daha gider
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
4,790
Konum
Sakarya
Hocam Euro dizel atmosferik motorda çok yakar demişsiniz. Şuanki NH TT4 serisinin motoru atmosferik midir?
TT4 serisinin motoru Turbo+İntercooler Euro 3A emisyonundadır.Atmosferik motor turbosuz motordur.Kırsal motorin şu an kullanılmıyor, eğer olsaydı farkı görürdünüz, atmosferik motor kırsal motorinde daha az yakıyor, tecrübeyle sabittir.60 litrelik depoda 10 litre gibi değişiyor, bariz anlaşılıyor.
 
Katılım
25.12.2016
Mesajlar
134
Konum
Samsun
Yeni nesil motorlar 2019 dan itibaren mecburi olacak tier 4 yani Euro 4 fabrikalar bunun hazırlığını yapıyorlar yerli Euro 4 leri 2019 da görebiliriz
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
4,790
Konum
Sakarya
Emisyon için donatı işleteceğimize motor gücü yönetim sistemleri, ( örneğin; taksilerde bulunan iki pistonu uyutup, iki pistonu çalıştıran, zıplama önlemek için ön aks süspansiyon, patinaj kontrolü, devir sabitleme düğmeleri ) gibi donatılar verimliliği arttıracaktır.Avrupa 100 hp sınıfında ISOBUS elektronik kontrollü ekipmana geçiyor.
 
Katılım
04.12.2007
Mesajlar
4,561
Yaş
41
Konum
lüleburgaz
Ben ısobus falan filanı geçtim 1999 yılındaki
L60
L65
L75
L85
L95
Serisinin kalitesini üretsinler yeter.TTF Türk çiftçisine teknolojiyi tam anlamıyla sunmuyor.bizim hakkımızı frenliyor.
 


Üst Alt