• TrakKulüp Youtube'da Yayınlanan Son Videolar:
    ➤ Katı Gübre Dağıtma Römorkunun Faydası. İzlemek için tıklayınız.
    ➤ John Deere'nin Dayanıklılığı Ortada | Katı Gübre Dağıtma Römorku Doldurma. İzlemek için tıklayınız.

NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,771
Konum
Istanbul

NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

[size=14pt]NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!![/size]

İyi Akşamlar Trakkulüp Ahalisi...

Geçenlerde Aşağıda Linkte Paylaştığım Goble İle Ayçiçek Yeri Sürümünden Sonraki Gün TL-A İle Çizel Çektik. Ardından JD ' ye Yeni Aldığımız 285 Rotovatör ' le De Tohum Yatağı Hazırladık...

http://www.trakkulup.net/fotograflar-(cekimler)-367/john-deere-5720-ozduman-24 ' lu-goble-ile-aycicek-yeri-surumunde-(2015)-!!!/

JD ' ye Bi Tık Büyük Gelse de Üstesinden Geldi Rotovatörün, Tarla da Güzel Çıktı.
Toprak Kalın Olunca Yakıta Biraz Yüklendik Açıkçası.
Bir de Rüzgar Tersten Esince JD ' nin Tüm Hava Kanalları Tıkandı, Tarlada Kompresörle Temizleme İşlemi Filan Yaptık.
JD ' nin Yağ Soğutma Petekleri İle Radyatörün Arası Hiç Bosluk olmadıgı İçin Giren Tozu Tahliye Edemiyor Motor, Ve Dolunca Hararet Yükseltiyor.

A2-A3 Civarı Vitesle Ortalama 3.5-4 Km/H Civarında Bir Hızla Ve 1.9 LT/Dekar Yakıtla Halletti JD Rotovatör İşini...

Gündüz Diğer İşlerimiz de Olduğu İçin Video Çekme Fırsatım Olmadı Pek. Bu Yüzden Video Gece 02:30 Sularında Çekildi...


İyi Seyirler..... ;)

Video Full HD 1080p ;)

https://youtu.be/hCNPVlAmK6Q































[size=14pt]---SON---[/size]
 
Katılım
18.11.2011
Mesajlar
835
Konum
Adana
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

Allah emeklerinizi zayi etmesin, bol kazançlar..
 
Katılım
25.11.2014
Mesajlar
169
Konum
Konya
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

kolay gelsin, alabora çekmek hayli zorlu olmuştur tozdan
 
Katılım
25.05.2015
Mesajlar
31
Konum
Bursa
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

Diğer konuyu da inceledim traktörler bence çokta fazla yakmamış aynı zamanda çokta güzel işçilik olmuş.
Goble=1,2Lt
Tırmık=? bunu belirtmemiş ama o civarlardadır.
Rotovatör= 1,9Lt ki bence öyle bi rotavatöre göre gayet iyi traktörün gücü az daha fazla olsa belki daha az yakabilirdi. Bide çok fazla toz var buda traktörün kanallarını kapıyor ve yakıta etki ediyordur.

Bu rotovatörün yerini bence hiçbir şey tutmuyor. Taşsız olan topraktaki kesekleri dümdüz ediyor böyle olunca tohum yatağı mükemmel hazırlanıyor iyi güzel mibzerler ekildiği zaman üstüne bide merdane çekildiği zaman verim fırlıyodur.

Tek sıkıntı çok yavaş gidiyorlar. Bu rotovatörlerin 3mtlik olanı ile 1 saatte kaç M2 yer işliyor ?
 
Katılım
24.04.2014
Mesajlar
463
Konum
Konya-Obruk-Yavşankuyu
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

Masallah ekip sağlam. O alaboranin jdyi sallamasi garip. Jdler guclu kuyruk miline sahip makineler. Guzel is çıkarmış elinize saglik :)
 
Katılım
07.01.2012
Mesajlar
2,716
Konum
Ankara-Bala
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

Ömer kolay gelsin bereketli olur inşallah.Dün mf tarla günlerinde rotovatörde getirmişti gaspardo gerçekten müthiş bir alet kültüvatöre falan hiç gerek kalmıyor güzel iş çıkartıyor...
 
Katılım
30.09.2013
Mesajlar
2,972
Konum
Tekirdağ
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

Yakışıklı kardeşim benim kolay gelsin :) Hava filtresini gün içinde 2 hatta 3 kez temizlemeye gayret et bu yeşil alamanların motoru nazik bikere toz kaçırırsan randıman tutmuyor bidaha. Güzel bakarsan 25.000 saat yolu var ama dediğim gibi toza dikkat. Plastik filtre boğazına çok kalın olmamakla beraber kadın çorabı geçir lastikle tuttur bir nebzede olsa tozu önler. Bu kıyağımı unutma ;)
 
Katılım
24.04.2014
Mesajlar
463
Konum
Konya-Obruk-Yavşankuyu
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

dustero link=topic=85795.msg1025021#msg1025021 date=1443992444' Alıntı:
Yakışıklı kardeşim benim kolay gelsin :) Hava filtresini gün içinde 2 hatta 3 kez temizlemeye gayret et bu yeşil alamanların motoru nazik bikere toz kaçırırsan randıman tutmuyor bidaha. Güzel bakarsan 25.000 saat yolu var ama dediğim gibi toza dikkat. Plastik filtre boğazına çok kalın olmamakla beraber kadın çorabı geçir lastikle tuttur bir nebzede olsa tozu önler. Bu kıyağımı unutma ;)
Tozdan biz de sikayetciyiz. Bunun baska bir yolu yokmu plastigin ucuna birsey taksak falan fayda etmez mi?
 
Katılım
21.08.2008
Mesajlar
5,112
Konum
Ankara
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

Kolay gelsin Ömer tozdan john deere in rengi değişmiş.
 
Katılım
31.12.2013
Mesajlar
9,167
Konum
ESKİŞEHİR
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

Kolay gelsin Ömer kardeşim döktürmüşün yine :)
Ellerine sağlık...
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,771
Konum
Istanbul
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

apsiL link=topic=85795.msg1024958#msg1024958 date=1443979345' Alıntı:
Allah emeklerinizi zayi etmesin, bol kazançlar..
Teşekkürler Cümlemizin İnşallah...

ismail_17 link=topic=85795.msg1024964#msg1024964 date=1443979894' Alıntı:
Bereketli olsun Ömer, çok kurumuş işçilik zor olmuş görünüyor , bizde böyle kuru işçilik pek olmaz .
Saolasın İsmail Abi, Aynen Kuruda Çalışması Zor Oluyor...

tahagokce link=topic=85795.msg1024969#msg1024969 date=1443980177' Alıntı:
kolay gelsin, alabora çekmek hayli zorlu olmuştur tozdan
Saolun. Evet Toz Tersten Gelince Baya Zorladı...

zikzaklar link=topic=85795.msg1024975#msg1024975 date=1443980710' Alıntı:
Diğer konuyu da inceledim traktörler bence çokta fazla yakmamış aynı zamanda çokta güzel işçilik olmuş.
Goble=1,2Lt
Tırmık=? bunu belirtmemiş ama o civarlardadır.
Rotovatör= 1,9Lt ki bence öyle bi rotavatöre göre gayet iyi traktörün gücü az daha fazla olsa belki daha az yakabilirdi. Bide çok fazla toz var buda traktörün kanallarını kapıyor ve yakıta etki ediyordur.

Bu rotovatörün yerini bence hiçbir şey tutmuyor. Taşsız olan topraktaki kesekleri dümdüz ediyor böyle olunca tohum yatağı mükemmel hazırlanıyor iyi güzel mibzerler ekildiği zaman üstüne bide merdane çekildiği zaman verim fırlıyodur.

Tek sıkıntı çok yavaş gidiyorlar. Bu rotovatörlerin 3mtlik olanı ile 1 saatte kaç M2 yer işliyor ?
Teşekkürler Saolun... 285 Olanla Biz Bu Değerlerde Aşağı Yukarı Saatte 10 Dekar Civarı İşledik. 3 Metrelikte Bu Biraz daha Artacaktır...

alifatiherturk link=topic=85795.msg1024999#msg1024999 date=1443987049' Alıntı:
Masallah ekip sağlam. O alaboranin jdyi sallamasi garip. Jdler guclu kuyruk miline sahip makineler. Guzel is çıkarmış elinize saglik :)
Teşekkürler Saolun... JD ' yi Sallamasının Nedeni Şanzımanın Motora Büyük gelmesi. Yağlı Olduğu İçin Normal Bir Traktöre Göre Daha Çabuk Kesiliyor Motor. Bu Yüzden Kademe Düşüyorsunuz Sıkışıp Hararet Yükseltmemesi İçin...

' Ahmet ARSLAN ' link=topic=85795.msg1025013#msg1025013 date=1443991339' Alıntı:
Ömer kolay gelsin bereketli olur inşallah.Dün mf tarla günlerinde rotovatörde getirmişti gaspardo gerçekten müthiş bir alet kültüvatöre falan hiç gerek kalmıyor güzel iş çıkartıyor...
Saolasın Ahmet Aynen Öyle Güzel Alet :)

dustero link=topic=85795.msg1025021#msg1025021 date=1443992444' Alıntı:
Yakışıklı kardeşim benim kolay gelsin :) Hava filtresini gün içinde 2 hatta 3 kez temizlemeye gayret et bu yeşil alamanların motoru nazik bikere toz kaçırırsan randıman tutmuyor bidaha. Güzel bakarsan 25.000 saat yolu var ama dediğim gibi toza dikkat. Plastik filtre boğazına çok kalın olmamakla beraber kadın çorabı geçir lastikle tuttur bir nebzede olsa tozu önler. Bu kıyağımı unutma ;)
Saolasın Süleyman Abi, Tarlaya Kompresör Götürüp Temizliyoruz Zaten Önerin İçin Teşekkürler, Bayan Çorabı Kullanıyorum Zaten...

ranger link=topic=85795.msg1025057#msg1025057 date=1444030398' Alıntı:
Kolay gelsin Ömer tozdan john deere in rengi değişmiş.
Saolasın Emre Abi, AYnen Öyle Ya :)

Ercan AYKUŞ link=topic=85795.msg1025073#msg1025073 date=1444037632' Alıntı:
Kolay gelsin Ömer kardeşim döktürmüşün yine :)
Ellerine sağlık...
Saolasın Ercan Abi...

ömer_06 link=topic=85795.msg1025090#msg1025090 date=1444042383' Alıntı:
güzel paylaşım
Teşekkürler...
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,343
Konum
İstanbul
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

Güzel paylaşım Ömer. Kolay gelsin. O tozda nereye gittiğini görebiliyor musun bari...:D Bu arada JD ' de size geldiğine pişman olacak. Çok yükleniyorsunuz elemana...:D
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,771
Konum
Istanbul
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

alipasalierkan link=topic=85795.msg1025126#msg1025126 date=1444063748' Alıntı:
Güzel paylaşım Ömer. Kolay gelsin. O tozda nereye gittiğini görebiliyor musun bari...:D Bu arada JD ' de size geldiğine pişman olacak. Çok yükleniyorsunuz elemana...:D
Saolasın Erkan Abi Sorma Ya JD ' nin Bizden Canı Sıkılmaya Basladı. Goble Çekerken DT Müşürünü Koparmıstı Rotada da Kuyruk Milininkini Kopardı Zaten :D O Tozda Biraz Çektik Sonra Rüzgarın Dönmesini Bekledik Mecburen, Hem Önünü Göremiyosun Hem de Motoru Çok Tıkıyor Ya...
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,343
Konum
İstanbul
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

omerfarukkoc link=topic=85795.msg1025150#msg1025150 date=1444069404' Alıntı:
Saolasın Erkan Abi Sorma Ya JD ' nin Bizden Canı Sıkılmaya Basladı. Goble Çekerken DT Müşürünü Koparmıstı Rotada da Kuyruk Milininkini Kopardı Zaten :D O Tozda Biraz Çektik Sonra Rüzgarın Dönmesini Bekledik Mecburen, Hem Önünü Göremiyosun Hem de Motoru Çok Tıkıyor Ya...
Bu tarz traktörler ile ayçiçek sapına direkt girmek sakıncalı biraz. O yüzden mekanik traktör olması yada sağlam bir ön tampona ihtiyaç var....;)
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,771
Konum
Istanbul
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

alipasalierkan link=topic=85795.msg1025154#msg1025154 date=1444070180' Alıntı:
Bu tarz traktörler ile ayçiçek sapına direkt girmek sakıncalı biraz. O yüzden mekanik traktör olması yada sağlam bir ön tampona ihtiyaç var....;)
Saplar Aşağıdan Ne Var Ne yok Söküyor Zaten :D TL-A ' da Hicbir Sıkıntı Olmayınca Direk Girdik Bizde Bunla. Bi Kac Defa Söktü Taktım, Kopardı Yaptım Filan, En Son Bıraktık Ertesi Gün Yaptık Artık :D
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,343
Konum
İstanbul
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

omerfarukkoc link=topic=85795.msg1025177#msg1025177 date=1444074340' Alıntı:
Saplar Aşağıdan Ne Var Ne yok Söküyor Zaten :D TL-A ' da Hicbir Sıkıntı Olmayınca Direk Girdik Bizde Bunla. Bi Kac Defa Söktü Taktım, Kopardı Yaptım Filan, En Son Bıraktık Ertesi Gün Yaptık Artık :D
Bir tane çıkma demir kapı bulcan önüne takcan yaslayacak başka çare yok. Yada çare Uzel Tasarım...:D
 
Katılım
12.11.2010
Mesajlar
14,569
Konum
Erzurum

Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

Ömer kolay gelsin..


dağıttın yine ortalığı.. pehhh. :)
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,771
Konum
Istanbul
Ynt: NEW HOLLAND TL100A & JOHN DEERE 5720 BUĞDAY YERİ HAZIRLAMADA [2015]...!!!

alipasalierkan link=topic=85795.msg1025180#msg1025180 date=1444074635' Alıntı:
Bir tane çıkma demir kapı bulcan önüne takcan yaslayacak başka çare yok. Yada çare Uzel Tasarım...:D
Seneye Önden JD İle Girersek Öyle Yapıcaz Zaten, Yoksa Olmayacak :D

YUSUFTUYLUOGLU link=topic=85795.msg1025183#msg1025183 date=1444075198' Alıntı:
Ömer kolay gelsin..


dağıttın yine ortalığı.. pehhh. :)
Saolasın Yusuf Abi, Estağfurullah :)
 


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt