Motorlar Tier 3,Euro 3B emisyonlarında EGR(egzoz gazı dönüşümü) ve DOC(dizel oksidasyon katalizörü) mevcut, SCR(Ad-blue) ve DPF(dizel partikül filtresi) yok olmaması da servis masraflarını azaltır.
Ad-blue kullanımını biraz lüx buluyorum, egzoz temizlemeden başka işe yaramıyor.
Sert zeminli bölgede çalışıyorsanız, kabin ve ön aks süspansiyonunu önemsiyorum, Ön aks süspansiyonu konfordan ziyade motor çekişini etkiliyor, zıplamadan dolayı çekiş azalıyor.6 sınıfı makinede bence olmalıdır.
Kumsal veya kayran zemin belki fazla sarsmaz, sizin tercihiniz.
17. yol vitesi T6020 de mevcut, nakliye işinde faydalıdır.
Hidrolik sistemde küçük farklar var.
Ekipman durumu da önemlidir.
Örneğin biçim işi yapacaksınız, hem ön hidrolik, hemde arka hidrolik kullanarak geniş alanda biçim yapılabilir.
Tohum ekim işlemlerinde ön kısıma tohum-gübre deposu koyulup arkada ekim makinesiyle çalışılabilir.
Önde tohum deposu, çekilir mibzer onun arkasında da gübre arabası şeklinde değişik uygulamalar da var.
Çalışacak arazi azsa ve yıllık 500 saat altında çalışacaksa hiç niyetlenmeyin.Kolay gelsin.