new holland tr120


selam arkadaşlar köyümüzde dostlarımız traktör değiştirmek istiyorlar ve NH tr120 ile ikiz kardeşi t620 arasında kaldılar bu doslarımızın babaları kılı kırk yarıp kır kez düşünenlerden dir diyeceğiş şuki iki traktör arasında ki trcih szce ne olurdu kullanım ve teknik detay olarak şu anda td100 leri vardır teşekkürler
 
Eğer tercihleri arasında ön aks ve kabin süspansiyonu ayrıca 6020 yol vitesi var bunlar önemliyse t6020 bu özelikler olmaz ise tr6.120 olmalı fiyatı daha makul ayrıca motorları aynı zaten
 
Eğer tercihleri arasında ön aks ve kabin süspansiyonu ayrıca 6020 yol vitesi var bunlar önemliyse t6020 bu özelikler olmaz ise tr6.120 olmalı fiyatı daha makul ayrıca motorları aynı zaten

ön aks süspansiyonu felan okadarını bilmem kardeşim t 6020nelit bakmışlar geçen 2014 diyorlardı ayrıca sanırım yerli montaj ile ithal olanların arasında yol vitesi yokmuş herhalde bu eksiklik den dolayı kafaları karışık biraz hani diyorum ki t6020 deki yol vtesi farkını kullanan arkadaşlar nasıl açıklar aceba avantajı nedir
 
17 vites yol vitesi oluyor traktörde yük gibi taşıma durumlarda son hıza gelmek istediğinizde 1700 dev/dk geçmez yalıt tasarrufu sağlamış olur

teşekkürler kardeşim şimdiNH t6020 birez netten araştırdım da kötü yorumlara rastlamadım pek ben kullanıcı değilim ama dostlarımız için t6020 veya tr120 uygun olucağını düşünüyorum masssey fergüson 5000 serilerinede bakın dedim ama ısrarla NH almak istiyorla John deere de var aslında tercihler arasında neyse hayırlısı olsun
 
teşekkürler kardeşim şimdiNH t6020 birez netten araştırdım da kötü yorumlara rastlamadım pek ben kullanıcı değilim ama dostlarımız için t6020 veya tr120 uygun olucağını düşünüyorum masssey fergüson 5000 serilerinede bakın dedim ama ısrarla NH almak istiyorla John deere de var aslında tercihler arasında neyse hayırlısı olsun

5400 serisi t6000 e göre küçük kalır biraz.5700sl denktir.
Ama td 100 den geçecekse 5440 5450 de iyi olur.
 
Motorlar Tier 3,Euro 3B emisyonlarında EGR(egzoz gazı dönüşümü) ve DOC(dizel oksidasyon katalizörü) mevcut, SCR(Ad-blue) ve DPF(dizel partikül filtresi) yok olmaması da servis masraflarını azaltır.
Ad-blue kullanımını biraz lüx buluyorum, egzoz temizlemeden başka işe yaramıyor.
Sert zeminli bölgede çalışıyorsanız, kabin ve ön aks süspansiyonunu önemsiyorum, Ön aks süspansiyonu konfordan ziyade motor çekişini etkiliyor, zıplamadan dolayı çekiş azalıyor.6 sınıfı makinede bence olmalıdır.
Kumsal veya kayran zemin belki fazla sarsmaz, sizin tercihiniz.
17. yol vitesi T6020 de mevcut, nakliye işinde faydalıdır.
Hidrolik sistemde küçük farklar var.
Ekipman durumu da önemlidir.
Örneğin biçim işi yapacaksınız, hem ön hidrolik, hemde arka hidrolik kullanarak geniş alanda biçim yapılabilir.
Tohum ekim işlemlerinde ön kısıma tohum-gübre deposu koyulup arkada ekim makinesiyle çalışılabilir.
Önde tohum deposu, çekilir mibzer onun arkasında da gübre arabası şeklinde değişik uygulamalar da var.
Çalışacak arazi azsa ve yıllık 500 saat altında çalışacaksa hiç niyetlenmeyin.Kolay gelsin.
 

Motorlar Tier 3,Euro 3B emisyonlarında EGR(egzoz gazı dönüşümü) ve DOC(dizel oksidasyon katalizörü) mevcut, SCR(Ad-blue) ve DPF(dizel partikül filtresi) yok olmaması da servis masraflarını azaltır.
Ad-blue kullanımını biraz lüx buluyorum, egzoz temizlemeden başka işe yaramıyor.
Sert zeminli bölgede çalışıyorsanız, kabin ve ön aks süspansiyonunu önemsiyorum, Ön aks süspansiyonu konfordan ziyade motor çekişini etkiliyor, zıplamadan dolayı çekiş azalıyor.6 sınıfı makinede bence olmalıdır.
Kumsal veya kayran zemin belki fazla sarsmaz, sizin tercihiniz.
17. yol vitesi T6020 de mevcut, nakliye işinde faydalıdır.
Hidrolik sistemde küçük farklar var.
Ekipman durumu da önemlidir.
Örneğin biçim işi yapacaksınız, hem ön hidrolik, hemde arka hidrolik kullanarak geniş alanda biçim yapılabilir.
Tohum ekim işlemlerinde ön kısıma tohum-gübre deposu koyulup arkada ekim makinesiyle çalışılabilir.
Önde tohum deposu, çekilir mibzer onun arkasında da gübre arabası şeklinde değişik uygulamalar da var.
Çalışacak arazi azsa ve yıllık 500 saat altında çalışacaksa hiç niyetlenmeyin.Kolay gelsin.

Yorumlar için teşekkür ederim.

NH in bu serisini beğenen biri olarak 2 sorum olacak.

1- aynı fiyata düşük modelli saati daha yüksek 6020 serisi mi yoksa yüksek modelli daha az çalışma saati olan TR6.120 mi daha uygun olur.

2- Case maxxum 110 mu NH6020 Elite mi?
 
Yorumlar için teşekkür ederim.

NH in bu serisini beğenen biri olarak 2 sorum olacak.

1- aynı fiyata düşük modelli saati daha yüksek 6020 serisi mi yoksa yüksek modelli daha az çalışma saati olan TR6.120 mi daha uygun olur.

2- Case maxxum 110 mu NH6020 Elite mi?

Arazi durumuna göre güç tercihleri gerekiyor.Zor soruları hep bana soruyorsunuz, bizde çiftçiyiz.Herkesin kantarı farklı tartar.Fiyat/fayda, iş kapasitesi, sizin tercihiniz, bilemiyorum.
Bursa fuarında Fendth Vario 313 fiyat sordum. 165 000 avro, Maxxum 125 80 000 avro, TR6.130 60 000 avro. Bakarsan hepsi yaklaşık aynı motor gücünde ekipmanlar, kimi Ferrari ye biner, kimi de Mercedes'e. Bizde yerli mercedes var.:)
 
TR6 seriisi güzel fiyatları da uygun. T6020 Elite piyasada fazla yok temizini bulmak zor. Onun yerine Maxxum 110 tercih edilebilir. Teknik verilerde fark olmasa da T6000 serisinden daha donanımlı. Ayrıca ikinci el fiyatları da abartılı değil genel olarak uygun. Yakın zamanda sahibindende 2012 model 2600 saatte Maxxum 110 vardı 160bin liraya.
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt