Teşekkürler,haklısın yapıştırmadan kesseymişim camın üzerinde keseceğimibrahim_11 link=topic=74120.msg869937#msg869937 date=1395486589' Alıntı:kolay gelsin abi tt yi hiç boş bırakmıyosun.stiçkerlerin kenarını kesseydin daha iyi olmazmıydı :S
Toraklarımızda iyi tav var Ertaç eksek sağlıklı çıkar ama dondan korkuyoruz.ertac sahin link=topic=74120.msg869939#msg869939 date=1395486640' Alıntı:kolay gelsın mehmet abı . sulayıp mı ekecen ektıkten sonra mı sulayacan :S
Sağol Cebrail mazotu petrolcü getiriyor,bu yıl 140 dekar kadar pancar ekilecek.Cebrail Düzenli link=topic=74120.msg869943#msg869943 date=1395486903' Alıntı:Kolay Gelsin Paylaşım İçin Teşekkürler.Abi mazotu petroldenmi alıyorsun yoksa kooparatiften felanmı alıyorsun.
kaç dönüm pancar ekeceksin abi.
| Benzer Konular | |||
|---|---|---|---|
| A | 2021 newholland t3 60b | 0 | 277 |
|
|
2026 Yeni Sezon İlk Balya Newholland TD100D Plus Paksan S8002E | 3 | 551 |
| M | Tümosan 42-50 mi newholland t480b mi | 0 | 1K |
| M | Newholland | 1 | 2K |
| G | NEWHOLLAND 6556S SİGORTA KUTUSU NEREDE | 3 | 3K |
| E | Case &Newholland | 1 | 2K |
| H | Caseıh mi newholland mı | 3 | 3K |
| I | Newholland | 16 | 5K |
|
|
NEWHOLLAND TD İNCE LASTİKTEN BALON LASTİĞE GEÇİŞ | 0 | 1K |
| I | Newholland hidrolik sorunu | 10 | 6K |
|
|
NewHolland TD100D pluss Powerşhuttle | 4 | 3K |
| M | Newholland T480 4x4 | 3 | 3K |
| T | Newholland td75 eksantrik attırmak nasıl | 4 | 3K |
|
|
Newholland TL80A TL90A TL100A Kullanıcıları Var mı ? | 13 | 5K |
|
|
Newholland jant ve lastik | 1 | 2K |