STEYR 8073 Hakkında Düşüncelerinizi Bekliyorum


Merhaba arkadaşlar,

Yaklaşık olarak 100 dekar yer ekmeyi planlıyorum ilerleyen zamanlarda. Bu yüzden araştırmaya başladığım zaman karşıma STEYR markası çıktı fakat bu markaya uzağım hiç tanımıyorum.

STEYR 8073 için ne düşünüyorsunuz? Eksisi artısı nedir yardımdı olursanız sevinirim.

Farklı model marka önerileriniz nelerdir?
 
8073'ü bilmiyorum ama bizde 768 var ilk traktörümüz ve çok memnunuz, yakıt tüketimi çok değildir. Kolay kolay arıza çıkarmaz, bakımı kolaydır. Çok ses yapar. 16 (4 ileri - 4 geri 4 ileri takviye 4 geri takviye )vitestir. 8073'te daha fazla vites var galiba. Kuyruk milini 2 yönlü ayarlayabiliyorsunuz. Bildiğim kadarıyla bu özellik başka traktörde yok. Temizini bulabilirseniz almanızı tavsiye ederim sizi mahçup etmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafamurselpulat
Steyr hakkında yakın zamanda ve geçmişte çok konular açıldı, çok şey yazıldı, gereken bilgiler forumda Steyr kısmında yer alıyor, eğer inceleme fırsatı bulamadıysanız incelemenizi öneririm, aşağı yukarı bir fikir sahibi olacağınıza eminim, bunun haricinde özellikle merak ettiğiniz bir yönü varsa buradan bilgili arkadaşlar cevap yazar muhtemelen.
 
  • Beğen
Tepkiler: SteyrFORD
8073'ü bilmiyorum ama bizde 768 var ilk traktörümüz ve çok memnunuz, yakıt tüketimi çok değildir. Kolay kolay arıza çıkarmaz, bakımı kolaydır. Çok ses yapar. 16 (4 ileri - 4 geri 4 ileri takviye 4 geri takviye )vitestir. 8073'te daha fazla vites var galiba. Kuyruk milini 2 yönlü ayarlayabiliyorsunuz. Bildiğim kadarıyla bu özellik başka traktörde yok. Temizini bulabilirseniz almanızı tavsiye ederim sizi mahçup etmez.
768 de ayna mahruti sorunu oluyor diyorlar denk geldinizmi?
 
Bizim köyün yarısı Steyr kullanırdı, halen ikinci traktör olarakta kullanan çok kişi var.
Servis imkanlarınız iyi ise olabilir.
Tutunma olarak çok güzeldir ama ağır işte çalışırsa arıza açma durumları yüksek oluyor.
Ford 3600 ün 43 senede priz direk bilyası eskidi, değiştirdik.
Steyr 8073 te debriyaj ve kuyruk mili bilyası işe başlamadan değişmek ister.
 
10 tonluk çift piston damperli römork taktığımızda hidrolik yağı yetersiz gelebiliyor , şanzımanın dibine kadar hidrolik pompa yağı bitiriyor.
Sonraki modellerde hidrolik yağ şanzımandan alınıyor.
Rampa performansı olarak 50 diş tırmık ile seri 3 rampayı çoğu zaman tırmanamaz, MF 285 bu konuda çok cefakardır.
Tork 215 n.m. olduğundan vitesleri çabuk ağırlaşır.
Disk fren olanların frenleme performansı daha iyicedir.
Albenisi en güzel yanı hidrolik kaldırma kapasitesidir.
Sallı olduğundan fazla sarsıntı yapmıyor.
Saman bağlamada gür alanda kuyruk mili gücü yetersiz kalabilir.
Fiat 80 66 S gibi balye bağlayamaz.
Same Explorer 80 gibi sıcaklık tahammülü bulunmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: İSMAİL TUTAR
Valla bende var. Hidrolik kolları hariç gerisi nazik. Sıkıştırmaya gelmiyor arkayı çabuk bozuyor. Motor hararete çabuk kalkıyor biraz nazik ve hafif kullanımda iş yapar yardımcı motor olarak kullanması tavsiye ederim.
Yakıt konusunda iyidir.
Yolda nakliye işleri için on numara
Hidrolik kollar çok hassas ben daha öle hassas ve sağlam hidrolik görmedim. Hiç kaçırmaz
Şanzımanı ara işler ilaç gübre çapa için on numara buçuk falan var.
 
  • Beğen
Tepkiler: keltaşlı

Benzer Konular