• Erkunt Traktör Yedek Parça'dan yapacağınız alışverişlerde %5 indirim kazanabilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey buraya tıklayarak size özel indirim kodunu almak ve ödeme esnasında ilgili bölüme girmek. Keyifli alışverişler.

T4S SERİSİNDE COMMON RAİL MOTOR

Katılım
28.01.2017
Mesajlar
7,982
Şehir
Sakarya
Euro 4 motor tork rezervi tork olarak yakıt tüketimi olarak euro 3 motordan her türlü artıda görünüyor kağıt üzerinde bu konu hakkındaki fikrin nedir hocam ?
Spesifik yakıt tüketimi Euro 2 ve altı motorların 230 gr.kw/h idi. Euro 3 ve üstü serilerde 215 gr.kw/h civarlarında,
Operatörün traktörü kullanımında fark %26 daha fazla yakıt yaktırabilecek şekilde etkilenebiliyor.
Motor ideal yük dengeleme devirlerinde kullanılabilirse %10 yakıt tasarrufu yapabilir.
CRDi motorların büyük çoğunluğuna yazılım gerekiyor.
Motor güç ölçümlerinde çok farklı çeşitler kullanılmış.
Aktif kullanılabilir motor devirleri motor anma gücünden alt devirlere konumlanıyor.
Ön kepçe çalışması yapmak için hafif tip çiftlik içi traktör dizaynı yapılıyor.
Küçük sınıftaki motorlar toprak işlemeye yönelik dizayn konusunda zayıf kalabilirler.
 
Katılım
01.05.2021
Mesajlar
14
Şehir
ÇORUM
Spesifik yakıt tüketimi Euro 2 ve altı motorların 230 gr.kw/h idi. Euro 3 ve üstü serilerde 215 gr.kw/h civarlarında,
Operatörün traktörü kullanımında fark %26 daha fazla yakıt yaktırabilecek şekilde etkilenebiliyor.
Motor ideal yük dengeleme devirlerinde kullanılabilirse %10 yakıt tasarrufu yapabilir.
CRDi motorların büyük çoğunluğuna yazılım gerekiyor.
Motor güç ölçümlerinde çok farklı çeşitler kullanılmış.
Aktif kullanılabilir motor devirleri motor anma gücünden alt devirlere konumlanıyor.
Ön kepçe çalışması yapmak için hafif tip çiftlik içi traktör dizaynı yapılıyor.
Küçük sınıftaki motorlar toprak işlemeye yönelik dizayn konusunda zayıf kalabilirler.
yani t4.80 s toprak işlemede tt4.75 den zayıfmı kalır ?
 
Katılım
01.05.2021
Mesajlar
14
Şehir
ÇORUM
Toprak yapısı etkili olur, zora girerse ne olduğu anlaşılır, sonuçta hiç kullanılmamış bir traktördür.
t4.80 s tork değerleri olarak 342 nm tork üretceğini duyumunu aldık sende söyledin nerdeyse euro 3 motor td 90 motorunun torku kadar çekiş gayet iyiye benziyor ayrıca tt4.75 ten 300 kg daha ağır olarak gelicekmiş t4.80 s hocam ne düşünüyosun
 
Katılım
01.05.2021
Mesajlar
14
Şehir
ÇORUM
İki yıllık, 1500 saatlik kullanım için servis maliyetleri arasında ne kadar fark olur,
common rail in 500 600 saat gibi bir bakım aralığı diğerinin 250 300 saat arası bakım aralığı motor olarak common rail daha avantajlı gibi ama mesela jx 110 u ele alalım bide case 105 c farmall ı ele alalım case 105 c jx 110 dan kat be kat olmasada çekiş farkı çok rahat hissediliyo 105 c daha çekişli 115 c yi söylemiyorum bile top sizde hocam
 
Katılım
28.04.2018
Mesajlar
130
Şehir
Sivas
New holland in internet sitesinde t4s modellerinde en büyügü t4 70s gosteriyor oda 65 beygir t4 80s daha sonra cikicak bir modelmi int sitesinde göremedim ama
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
7,982
Şehir
Sakarya
common rail in 500 600 saat gibi bir bakım aralığı diğerinin 250 300 saat arası bakım aralığı motor olarak common rail daha avantajlı gibi ama mesela jx 110 u ele alalım bide case 105 c farmall ı ele alalım case 105 c jx 110 dan kat be kat olmasa da çekiş farkı çok rahat hissediliyor 105 c daha çekişli 115 c yi söylemiyorum bile top sizde hocam
Çamur zemin sürümünde TD110 daha başarılıdır, tekerleri çapraza vermiyor.
105C ve 115C , başlangıç devirlerinde sinme olduğu için yazılım tavsiyesi soran arkadaşlar oldu.
Kuru tarımda kullanılabilir tavsiyesi verdik, şanzıman olarak tarımsal şanzıman kullanılıyor.
T5 115 , TD110 ve TD100 kullandık.
TD110 tav zamanda pulluk sürümünde yakıt TD100 modelden fazlaydı , araziye TD100 daha iyi uyuyor.
Egzantrik değişimi ve turbo değişimi ile TD110 , 100 kw motor gücüne yaklaşır.
Benzer fiyatlara TD100 modelde düşünülebilir.
Hep yakıt tasarrufunu düşünemeyiz, iş gücü tasarrufu da düşünmek durumundayız.
 
Katılım
01.05.2021
Mesajlar
14
Şehir
ÇORUM
Çamur zemin sürümünde TD110 daha başarılıdır, tekerleri çapraza vermiyor.
105C ve 115C , başlangıç devirlerinde sinme olduğu için yazılım tavsiyesi soran arkadaşlar oldu.
Kuru tarımda kullanılabilir tavsiyesi verdik, şanzıman olarak tarımsal şanzıman kullanılıyor.
T5 115 , TD110 ve TD100 kullandık.
TD110 tav zamanda pulluk sürümünde yakıt TD100 modelden fazlaydı , araziye TD100 daha iyi uyuyor.
Egzantrik değişimi ve turbo değişimi ile TD110 , 100 kw motor gücüne yaklaşır.
Benzer fiyatlara TD100 modelde düşünülebilir.
Hep yakıt tasarrufunu düşünemeyiz, iş gücü tasarrufu da düşünmek durumundayız.
hocam aslında şöyle bi gözlemimi söyleyim sana biz tt4.65 kullanıcısıyız td 65 d nin teke düştüğü yerde çift sürerken tt4.65 çok daha az oranla teke düşüyo buda tabi çekiş farkı yaratıyo ikinci olarak motor karakteristiğini öğrenmek bunlar önemli birde td75 d ile aynı ağırlık aşağı yukarı t4.80 s
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst