TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

güzel paylaşım Ferruh abi...Bu geri geri gitme olayına hastayım. Bu vidyodaki motorda baya hızlı gidiyor. O tarlada bi tavşan yada insan olarak bulunmak istemezdim... Kurtulamazsın valla....
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
4,098
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

GÜZEL VİDEO FERRUH ABİ ÇOK HIZLI GİDİYOR YA TARLADA RAMPA OLMASINA RAHMEN
 

thx

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,883
Konum
Sivas
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

güzel video Ferruh abi saol uçak gibi ses çıkarıyo
 
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

daha önce izlemişştimm ama neyse paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
05.03.2008
Mesajlar
4,407
Konum
İstanbul
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

[size=12pt]FERRUH USTAM eline koluna sağlık harika bir paylaşım olmuş TEŞEKKÜRLER

FENDT 1937 de kuyruk milini icat edip kullanmaya başladıklarında çiftçilik için altın değerinde bir buluş yaptıklarının farkındadırlar

sene 2008 ABS . FSC . TMS . vs vs vs vs ve daha devamı[/size]


 
Katılım
28.12.2007
Mesajlar
21,905
Konum
Isparta
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

abi güzel paylaşım baska kangı traktor gıder bu sekılde acep
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

ağır abi link=topic=2543.msg25528#msg25528 date=1207678482' Alıntı:
abi güzel paylaşım baska kangı traktor gıder bu sekılde acep
CLAAS XERION Serisi ve Valtra TwinTrac serileri böyle geri geri gidebilir. Ama hepsinin teknolojisi farklı...
 
Katılım
12.02.2008
Mesajlar
428
Konum
ÇORLU
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

insomnia link=topic=2543.msg25482#msg25482 date=1207669707' Alıntı:
[size=12pt]FERRUH USTAM eline koluna sağlık harika bir paylaşım olmuş TEŞEKKÜRLER

FENDT 1937 de kuyruk milini icat edip kullanmaya başladıklarında çiftçilik için altın değerinde bir buluş yaptıklarının farkındadırlar

sene 2008 ABS . FSC . TMS . vs vs vs vs ve daha devamı[/size]


SEVGİLİ KARDEŞİM YAZDIKLARIN ÇOK GÜZEL....PAYLAŞIMIN İÇİN SAĞOLASIN TEŞEKKÜRLER..
BİDE BEN İLAVE EDEYİM DEDİMMM...
BENDEN DUYMAMIŞ OLUN... AMA ADAMLAR NEYE LAZIMSA???????????? BİDE İMMOBİLİZER KOYDULAR...
TARIM TRAKTÖRLERİNDE İLK OLARAK....BELKİ BİLENLER VARDIR SİTEDE..CEVAP YAZARLAR UMARIMMM...
SELAMLARIMLA.......
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

YA BU İMMOBİLİZER MF 3000 SERISINDEDE VAR GALIBA
CASE PUMA LARDA BU SEKLDE GIDEBILIR AMA BU KADAR HIZ YAPABILIRMI TARTISILIR
BENIM DIKKATIMI BISEY CEKTI MOTOR ILK BASLANGICTAN ITIBAREN HIC DUMAN ATMADI BIICTIGI SEY ZAYIFMI YADA MAKINA UFAKMI ANLAMIS DEILIM
 
Katılım
12.02.2008
Mesajlar
428
Konum
ÇORLU
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

salih link=topic=2543.msg25555#msg25555 date=1207684664' Alıntı:
YA BU İMMOBİLİZER MF 3000 SERISINDEDE VAR GALIBA
CASE PUMA LARDA BU SEKLDE GIDEBILIR AMA BU KADAR HIZ YAPABILIRMI TARTISILIR
BENIM DIKKATIMI BISEY CEKTI MOTOR ILK BASLANGICTAN ITIBAREN HIC DUMAN ATMADI BIICTIGI SEY ZAYIFMI YADA MAKINA UFAKMI ANLAMIS DEILIM
SALİH KARDEŞİM:
SENCE İMMOBİLİZER NEDİR??? HANGİ MAKİNALARDA VARDIR ?
BAŞKA HANGİ MAKİNALAR BUKADAR HIZLI GİDEBİLİR BİLEMEM..İLERİ DOĞRU 66 KM. GERİYE DOĞRU 40 KM
HIZ YAPIYOR...BİZZAT SÜRDÜM YARINDA SÜRÜCEMM..
BİÇİLEN ÜRÜN YEM BİTKİSİ.YANİ YEŞİL OT.KURU OTA BENZEMEZ.MAKİNAAYI AĞLATIR..İŞ GENİŞLİĞİ SEKİZ METREDİR TAKIMIN..TRAKTÖR GENİŞİLĞİ 330 DUR.MUKAYESE EDEBİLMEN İÇİN YAZDIM..
MAHSUL İÇİN ZAYIFMI KUVVETLİMİ YORUM SENİN....
DUMANA GELİNCE....SAADECE İLK MARŞTA GÖRÜRSÜN BİDAHA YOKK... SELAMLAR...
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

sayın ferruh bey
ımmobılızer bır manyetık guvenlık sıstemıdır 2 parcadan olusur bırı anahtar ustunde (transporder key)2cısı dıreksıyonda kontaga baglı bır elektronık parcadır Nası calıstıgına gelınce anahtarı kontaga soktugun zaman manyetık alan elektrıksel ısaretleme yapar bu ıkı parca bırbırını sıfre ıle dogrular sıfre dogru ıse aracın calısmasına ızın verır aletın amacı araacın baska anahtar veya baska sekılde calıstırılmasını engellemektır
sanırım yeterınce net anlattım bu arada bızım ısımızden bırısıde oto servısımız var yanı bu ıslere yabancı deılız saygılarrrr
 
Katılım
07.08.2007
Mesajlar
498
Konum
Ankara/Gölbaşı
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

wayyy bee adam git git bitiremedi tarlayı maşallah inş Allah hepimize öyle traktör öyle tarla nasip eder bilm-*s
 
Katılım
12.02.2008
Mesajlar
428
Konum
ÇORLU
: TERSE GİDİŞ ''TRAVEL REVERSE''

salih link=topic=2543.msg25563#msg25563 date=1207688564' Alıntı:
sayın ferruh bey
ımmobılızer bır manyetık guvenlık sıstemıdır 2 parcadan olusur bırı anahtar ustunde (transporder key)2cısı dıreksıyonda kontaga baglı bır elektronık parcadır Nası calıstıgına gelınce anahtarı kontaga soktugun zaman manyetık alan elektrıksel ısaretleme yapar bu ıkı parca bırbırını sıfre ıle dogrular sıfre dogru ıse aracın calısmasına ızın verır aletın amacı araacın baska anahtar veya baska sekılde calıstırılmasını engellemektır
sanırım yeterınce net anlattım bu arada bızım ısımızden bırısıde oto servısımız var yanı bu ıslere yabancı deılız saygılarrrr
SALİH BEY:

DEĞERLİ BİLGİLERİNİZ,ANLATIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..BİLMEYEN ARKADAŞLARIMIZ İÇİNDE BİR FIRSAT OLDU.AYRICA 3000 SERİSİNDE VAR DEDİNİZ.BENDE SAYENİZDE BUNU ÖĞRENMİŞ OLDUM. BUGÜNE DEK SAADECE BİR MAKİNADA OLDUĞUNU SANIYORDUM.AMA ŞİMDİ BAŞKA MAKİNELERDEDE OLDUĞUNU ÖĞRENDİM.İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER...SELAMLAR
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt