Tr5115 mi tr5110 mu tercih edilmeli neden ?

  • Konbuyu başlatan baran705
  • Başlangıç tarihi

Tr5115 mi tr5110mu


  • Kullanılan toplam oy
    13

Arkadaşlar amcama traktör alicaz sivasda sadece new holland yetkili servis var yedek parca konusunda sorun yasamiyacagimiz bir servis mf servisi sarkişlada jd servisi sivasta yok
Bu yuzden mecburen new holland alicaz.(bizde td100d var her ne kadar memnun kalmasakta hem cok zipliyor hem yokusta kolay bayiliyor)
Elimizde 2 secenek var
1.)tr5 110
Avantajlari:
Yerli motor td110 ile ayni
Electo command janziman her nekadar oto vites degistirme devir sabitleme ozelligi olmasada
115 den saha uzun(2 dingil arasi fark 15cm toplam 30cm)
Kaparto tasarimi yeni

Tr5115 in avantajlari
-Motor ithal 3.4 litre comman rail motor
3 4 beygir daha guclu
-24×24 hi lo şanziman var manuel le tek farki bucuklu denebilir kisaca
-Klima olarak daha iyi oldugunu biliyorum(td ler tr5110 ayni yaz aylari yeterli olmuyor klima filtreleri temizleme yerli rezalet yerde)
-Tr5110 dan kisa
-115 koltuk konusunda daha iyi grammer kltk
Yani aslinda asil soru biri yari otomatik daha uzun td motorlu nh diger yandan 12×12 nin bucuklu hali olan ithal motorlu nh

tr5110 istememizin sebebi ec janziman avantaji ve uzun olmasi acikcasi( uzun oldugundan ziplama sorunu daha az oldugu söyluyor servis)

Tr5115 i istememizin sebebi 3.4 lik motor comman rail oldugundan dolayi bayilma daha az olur zorlanmaz deniyor. Her ne kadar tr5110 3.9 115 3.4 olsada hacim kucuk ama 115 daha fazla tork uretiyor
2sininde kendine göre avantajlari dezavantajlari var tr5115 kullanan varsa onlarin tecrubeleri nedir traktor konusunda gucu tr5110 (ayni motor oldugu icin td110) a göre nasil farkliliklar vardir acaba düsünceleriniz yorumlariniz nedir ?
 
  • Beğen
Tepkiler: mahmutünaldı
Teknik değerlendirme yapayım.
TTF S8000 motor 83 kw, 430 n.m. egzantrik değişimi yapılınca 100 kw, 500 n.m. tork civarı olacaktır.
En az yakıt devirleri 1600-1700 devir gibidir.Ford karakteristiği.
FPT 3,4 lt motor 85 kw, 460 n.m. yazılım yapılınca 105 kw, 550 n.m. tork civarı olur.
En az yakıt bölgesi 1400-1900 devir aralığıdır.Fiat karakteristiği.
Yeni T5 AC seride 4.5 lt motor 100-110 kw arası 520-620 n.m. tork arası motorlar mevcuttur.
Tork yedekleri %35-40 civarlarında kesilmeden stabil çalışabilen motorlardır.
TR5 EC seride motor ile şanzıman arasında devir sensörü görev yapıyor.
Bize göre biraz şişirme iş yapılıyor,
Case Versum seri gibi ara segment traktör yoktur.
Versum Active Drive 8, Dynamic Command 8, sürüngen,tarla,yol kademeleri 8 vites tam otomatik model kullanışlı olurdu.
Electro Command seri çeki demiri gücünde T5 AC seri gibi olmayacaktır, iş gücü kaybı var , ves selam.
Yeni T5 serinin torkları yüksek, tarla kademesi de hızlıdır.Rampa arazide güç kontrolü daha iyidir, 1500-1750-1900 devir güç seçimi yapabiliriz.
 
Teknik değerlendirme yapayım.
TTF S8000 motor 83 kw, 430 n.m. egzantrik değişimi yapılınca 100 kw, 500 n.m. tork civarı olacaktır.
En az yakıt devirleri 1600-1700 devir gibidir.Ford karakteristiği.
FPT 3,4 lt motor 85 kw, 460 n.m. yazılım yapılınca 105 kw, 550 n.m. tork civarı olur.
En az yakıt bölgesi 1400-1900 devir aralığıdır.Fiat karakteristiği.
Yeni T5 AC seride 4.5 lt motor 100-110 kw arası 520-620 n.m. tork arası motorlar mevcuttur.
Tork yedekleri %35-40 civarlarında kesilmeden stabil çalışabilen motorlardır.
TR5 EC seride motor ile şanzıman arasında devir sensörü görev yapıyor.
Bize göre biraz şişirme iş yapılıyor,
Case Versum seri gibi ara segment traktör yoktur.
Versum Active Drive 8, Dynamic Command 8, sürüngen,tarla,yol kademeleri 8 vites tam otomatik model kullanışlı olurdu.
Electro Command seri çeki demiri gücünde T5 AC seri gibi olmayacaktır, iş gücü kaybı var , ves selam.
Yeni T5 serinin torkları yüksek, tarla kademesi de hızlıdır.Rampa arazide güç kontrolü daha iyidir, 1500-1750-1900 devir güç seçimi yapabiliriz.
Dediginiz yeni t5 serisi bu sene avrupada cikan
Bu seriden diyorsaniz bunlar tr ye 3 seneye anca gelir ve alinabilecegini sanmiyorum
Diger turlude guc olarak fark cok olan traktorler degiler tr5110 ile tr5115 gibi duruyor tr5110 yeni kaparto sanziman farki ve uzunluguyla daha önde basiyor benim gözümde.
Keske yeni t5 ler gelseydide uygun olsaydi avrupadan parca halinde gelip burda birlestirilseydi fiyatlar uygun olsaydida alsaydik ama malesef :D
 
  • Beğen
Tepkiler: wallace22

Ara segment boşluğunu Fendth 400 serisi, Claas Arion 400 serisi, JD 6 RC serisi gayet güzel dolduruyor.
Dolduruyor ama bizi doldurmuyor :) biz tr6 alicak gucumuz yok jd 6r ler 6m ler claaslar malesef bize gelmiyor(gucumuz yetmiyor yetsede senede 300 500 donum yer surucek bir traktor icin cok fazla) benim size sorum 2 seceneginiz var hangisini secerdiniz ve neden secerdiniz ? Yorumunuz icin teşekkur ederim
 
Teknik değerlendirme yapayım.
TTF S8000 motor 83 kw, 430 n.m. egzantrik değişimi yapılınca 100 kw, 500 n.m. tork civarı olacaktır.
En az yakıt devirleri 1600-1700 devir gibidir.Ford karakteristiği.
FPT 3,4 lt motor 85 kw, 460 n.m. yazılım yapılınca 105 kw, 550 n.m. tork civarı olur.
En az yakıt bölgesi 1400-1900 devir aralığıdır.Fiat karakteristiği.
Yeni T5 AC seride 4.5 lt motor 100-110 kw arası 520-620 n.m. tork arası motorlar mevcuttur.
Tork yedekleri %35-40 civarlarında kesilmeden stabil çalışabilen motorlardır.
TR5 EC seride motor ile şanzıman arasında devir sensörü görev yapıyor.
Bize göre biraz şişirme iş yapılıyor,
Case Versum seri gibi ara segment traktör yoktur.
Versum Active Drive 8, Dynamic Command 8, sürüngen,tarla,yol kademeleri 8 vites tam otomatik model kullanışlı olurdu.
Electro Command seri çeki demiri gücünde T5 AC seri gibi olmayacaktır, iş gücü kaybı var , ves selam.
Yeni T5 serinin torkları yüksek, tarla kademesi de hızlıdır.Rampa arazide güç kontrolü daha iyidir, 1500-1750-1900 devir güç seçimi yapabiliriz.

Hocam,
Dynamic Command 8 serisi şanzıman tam otomatik demissiniz.
NH TR6 serisindeki 16*16 yarı otomatik şanzıman ile vites sayısı dışında uygulamada nasıl fark var, bilgi verir misiniz?
 
T5 115 Hi Lo kullanıcısı olarak ; TR5 115 aynı nitelik taşıyor.
Zıplama önlemek için ön hidrolik, hava tüplü modeller var, zıplamayı keser.
Yazılım yapılırsa motor gücü olarak ve dönüş yarıçapı olarak parçalı küçük tarlalarda daha iyi olur.
Küçük parsellerde daha çok çalıştığımız için TR5 115 bize göre uygundur.
Büyük parsellerde çalışmada T5 110 EC farklı kişilere göre uygun olabilir.Hayırlısı olsun.
Hocam,
Dynamic Command 8 serisi şanzıman tam otomatik demissiniz.
NH TR6 serisindeki 16*16 yarı otomatik şanzıman ile vites sayısı dışında uygulamada nasıl fark var, bilgi verir misiniz?
Tarla kademesi hız aralığı farklıdır.
 

ikiside değil jd al :) sivasta jd servisi var. biz bu sene 5105 m aldık td 110 dan sonra çok fark var arada. şarkışlada bizim ağır toprakta güzel çalışıyor. pulluğum biraz küçük geliyor sadece ekipman olarak da yazdıklarınla rahat çalışır.
5105 biraz kisa bir traktör 5105 yerine 6mc almak lazim onlarda bitmiş malesef suanda yeni 6m serisi gelicek oda 400 bin tl den başlar diye düşünuyorum minimum ,ayrica sivas servis nerede acaba bayi vardi suanda jd sitesinde bayi gozukmuyor muhtemelen bayiligini aldilar servisde yok malatyadanmi kayseridenmi geliyor diye biliyordum
 
ikiside değil jd al :) sivasta jd servisi var. biz bu sene 5105 m aldık td 110 dan sonra çok fark var arada. şarkışlada bizim ağır toprakta güzel çalışıyor. pulluğum biraz küçük geliyor sadece ekipman olarak da yazdıklarınla rahat çalışır.

Kangaldayiz biz new holland sevrvisinin 5km mesafede olmasi cok avantajli oluyor acikcasi sarkişlada olsam sarkişlada mf bayi servisi var mf alirdim
 

Benzer Konular