4ton kadarismail_17 link=topic=61285.msg677779#msg677779 date=1357148030' Alıntı:Valtranın ağırlığı nekadardır?
valtrada difransiyeli kitlememişcazgin0020 link=topic=61285.msg677790#msg677790 date=1357149515' Alıntı:cok agır viteste takmışlar vede new holland difransyeli kilitlememiş normalde nh ın çekecegi kanatindeyim. agırlık olarakda üstündür valtradan ve kabinli.
Tdd kaç kilo ? kilo dışında arkanın oturaklı olması şanzıman difransiyel uyumlu olması lazım new holland ' ın çekme oranı önlerin %30 arkaların %70 ken valtranın önlerin %40 arkaların %60 ' tır ve daha eşit bir çekiş kontrolu vardırali_durmuş link=topic=61285.msg677793#msg677793 date=1357149944' Alıntı:ağırlık olarak td95d fazlaca üstün. çekilmemesi lazımdı...
şuanki yenilerin ağırlığı. 4600 kg. ama eskiler biraz daha hafif onlarda 4500 kg falandır. valtra 4 ton falan. arada 400, 500 kg rahat fark var.Mehmetknarca link=topic=61285.msg677794#msg677794 date=1357150138' Alıntı:Tdd kaç kilo ? kilo dışında arkanın oturaklı olması şanzıman difransiyel uyumlu olması lazım new holland ' ın çekme oranı önlerin %30 arkaların %70 ken valtranın önlerin %40 arkaların %60 ' tır ve daha eşit bir çekiş kontrolu vardır![]()
Abi ağırlıksız 3900 kg diyo sitede eskiler hafifse 3800 diyelim valtranın sitede ağırlıksız gölgelikliye 3435 bnde çekmesini önlerle arkanın daha eşit miktarda tutunuşuna ve şanzıman difransiyel motor uyumuna bağlıyorum sonuçta erkuntlardada Zf şanzıman var ve patinaj hemen hemen yok gibi şanzıman difransiyel uyumuali_durmuş link=topic=61285.msg677802#msg677802 date=1357150858' Alıntı:şuanki yenilerin ağırlığı. 4600 kg. ama eskiler biraz daha hafif onlarda 4500 kg falandır. valtra 4 ton falan. arada 400, 500 kg rahat fark var.
çekişmedeki en büyük avantaj herzaman ağırlıktır. erkunta bakacak olursak çoğunlukla kendi sınıfındak tüm makinaları çeker... ama en büyük yanı ağır olması. ben bundada ağırlığa bağlıyorum.
çocuk bi ara hadi baba hadi baba diyosatocan58 link=topic=61285.msg677819#msg677819 date=1357151654' Alıntı:)) Tam komedi yaw.))) Cocuk nasil seviniyor.. Orda cattt diye ikiye bölünsede akillari baslarina gelse diycem yazik mal sahibine...
sitede 3900 kg yazıoserkan59 link=topic=61285.msg677825#msg677825 date=1357151851' Alıntı:td 95 in 4600kg oldunu sanmam tl 100a 4680kg td 95 okadar yoktur diye düşünüyom tl nin şanzıman farklı
Patinaj Olayı Ağır Olmasından Kaynaklanmakta Daha ÇokMehmetknarca link=topic=61285.msg677813#msg677813 date=1357151421' Alıntı:Abi ağırlıksız 3900 kg diyo sitede eskiler hafifse 3800 diyelim valtranın sitede ağırlıksız gölgelikliye 3435 bnde çekmesini önlerle arkanın daha eşit miktarda tutunuşuna ve şanzıman difransiyel motor uyumuna bağlıyorum sonuçta erkuntlardada Zf şanzıman var ve patinaj hemen hemen yok gibi şanzıman difransiyel uyumu![]()
asılırken sonuçta lastiklere yük biniyoromerfarukkoc link=topic=61285.msg677833#msg677833 date=1357152019' Alıntı:Patinaj Olayı Ağır Olmasından Kaynaklanmakta Daha Çok
Şanzıman-Diferansiyel Uyumu 2.Planda Kalıyor...
sizin traktörünüzün 5 ton dan aşağı olmaması lazımdı yanlışınız olmasın?serkan59 link=topic=61285.msg677825#msg677825 date=1357151851' Alıntı:td 95 in 4600kg oldunu sanmam tl 100a 4680kg td 95 okadar yoktur diye düşünüyom tl nin şanzıman farklı
Benzer Konular | |||
---|---|---|---|
O | Valtra a95 | 0 | 1K |
M | Tümosan 9115 ve valtra a95 | 17 | 4K |
![]() |
Valtra A95 soğuklarda geç çalışma | 9 | 2K |
![]() |
landini 9880 mi? valtra a95 ( 2006,2007,2008 yeşil ,sarı ve mavi) mi ? | 5 | 2K |
N | Valtra a95 firen merkezî firen ayari | 1 | 2K |
G | haşmet 110 VS Valtra a95 | 12 | 4K |
M | Valtra A95 kabin içi elektrik sistemi | 16 | 4K |
İ | Valtra a95 | 4 | 866 |
![]() |
Valtra N111 motorlu A95 | 22 | 6K |
A | valtra a95 5li 14lü alpler ile nadasta | 19 | 4K |
![]() |
Satılık valtra A95 | 4 | 8K |
![]() |
Case maxpro 110 mu Valtra A95 mi ? | 3 | 2K |
E | valtra a95 koltuk | 1 | 2K |
![]() |
valtra a95 ve newholland tl 100 cekişmesi | 11 | 4K |
Y | VALTRA A95 newholland tl 100 ü çekioo İŞTE BURDA!yl KOPACAK! | 43 | 15K |