valtra yakitini fazla diolar bu dogrumu

Katılım
07.02.2012
Mesajlar
422
Konum
izmir

waltralar benim hosuma gidiyo ama yakin fazlA deyince millet acikcasi korktum almaya kullananlar bi bilgi vereb ' l ' rm ' acaba
 
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: valtra yakitini fazla diolar bu dogrumu

Fazla yakar.Ama Valtrayla pullukla sürüm yaparken,yüksek viteste asılacan.Yoksa fazla yakar.Yüksek viteste asıl nh case gibi kolay kolay boğulma & kesilme filan yapmaz.Eğer gezmek,ilaç atmak,gübre atmak için alırsan ocağına incir ağacı diker haberin olsun ;)
 
Katılım
18.01.2011
Mesajlar
3,602
Konum
Mersin \ Tarsus
Ynt: valtra yakitini fazla diolar bu dogrumu

Emin Ünal link=topic=55371.msg591847#msg591847 date=1336592991' Alıntı:
Fazla yakar.Ama Valtrayla pullukla sürüm yaparken,yüksek viteste asılacan.Yoksa fazla yakar.Yüksek viteste asıl nh case gibi kolay kolay boğulma & kesilme filan yapmaz.Eğer gezmek,ilaç atmak,gübre atmak için alırsan ocağına incir ağacı diker haberin olsun ;)
emine katılıyorum. ağır işlerde çok iyi olur, ama ara işlerde çok yakar. diğer yönden güzel bi makina...
 
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: valtra yakitini fazla diolar bu dogrumu

ali_durmuş link=topic=55371.msg591851#msg591851 date=1336593161' Alıntı:
emine katılıyorum. ağır işlerde çok iyi olur, ama ara işlerde çok yakar. diğer yönden güzel bi makina...
Valtra ' nın Dadı başka ;D güçç*-*
 
Katılım
05.02.2010
Mesajlar
92
Konum
Eskişehir
Ynt: valtra yakitini fazla diolar bu dogrumu

şuan şartlar zor mazot gübre pahalı herkezin kendi bir düşüncesi var tabi.bizim buralarda valtra tutulmuyo kullanan yok.İyi makinadır tabi.Bende bir aralar merak sardım ama tez geçti merakım kendin bilirsin bir dene derim.Kullan bir tanıdığının varsa yada git bayiye denemelik al 1 kaç günlüğüne kendin gör bence .
 
Katılım
17.08.2011
Mesajlar
11
Konum
konya
Ynt: valtra yakitini fazla diolar bu dogrumu

bende a95 var gübre ilaç vs veya ara işlerde kullanma her ne derseniz deyin veya ağır işler kendi emsallerinin hepsinden az yakıyor. ama tutup da fiat 480 veya ferguson 240 ile yakıtını karşılaştırıyorsanız onlardan fazla yakar ama ferguson 285 ve üzeri tumosan 82 80 ve üzeri hele nh ların 85 ve üzerinin hepsinden az yakıyor fazla yakıyor diyende yalan söylüyor yada traktör sürmesini bilmiyor
 
Katılım
19.10.2011
Mesajlar
1
Konum
ANKARA/BALA
Ynt: valtra yakitini fazla diolar bu dogrumu

bende a95 var.2senedir kullanıyorum.bundan önceki uzel 3085 idi.yakıt bakımından%30 daha az çekiş %40 daha fazla.Kararı alacak olanlar versin.Yalnız hiç bir sorun yaşamazsınız.
 
Katılım
06.06.2012
Mesajlar
23
Konum
sivas
Ynt: valtra yakitini fazla diolar bu dogrumu

valtra kullanmıyanlar yorum yapmış ilk yorumlara yada kullanmayi bilmiyenler yorum yapmış biz 2007 den berli kullanıyoruz valtrayi yakıt olarak dönüm başına 1.2 ile 1.5 yakar toprağın yapısına bağlı yolda giderken aynı mf285 s gibi yakıyo normal işlerde bizim eskiden 285 vardi yakıtı aynı çekişte bence çok iyi bide yeni model çıkardılar auto shift önden hidrolik elektronik hidrolik sistemi (PTO) koymuşla kamera sistemi var anlayacağın bana sorarsan al derim veya bayiye git bi deneme sürüşü yap gerisi gelir zaten
 
Katılım
11.02.2008
Mesajlar
2,416
Konum
Tekirdağ

Ynt: valtra yakitini fazla diolar bu dogrumu

1998 yılından beri Valtra 6400 kullanıcısı olarak emsallerine göre az yaktığı kanaatindeyim burda yerli üretilenleri bilmem ama avrupa olanlar iyi.
 
Katılım
26.10.2014
Mesajlar
285
Konum
Ankara
Cevap: Ynt: valtra yakitini fazla diolar bu dogrumu

şuan şartlar zor mazot gübre pahalı herkezin kendi bir düşüncesi var tabi.bizim buralarda valtra tutulmuyo kullanan yok.İyi makinadır tabi.Bende bir aralar merak sardım ama tez geçti merakım kendin bilirsin bir dene derim.Kullan bir tanıdığının varsa yada git bayiye denemelik al 1 kaç günlüğüne kendin gör bence .
Hala merakin varsa az yaktiran bir oneride buluna bilirim bana ulasa bilirsin
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt