• Haftanın Videoları:
    Eskiden Çiftçilik Nasıldı? | Kudret Amcamız Tecrübelerini Anlatıyor. İzlemek için tıklayınız.
    Her Yerde Biçerdöver Kullanılmıyor | Atla Sap Toplamak, Patozla Harman Yapmak. İzlemek için tıklayınız.
    Küçük Operatör Erkunt ve Kepçeyi Güzel Kullanıyor. İzlemek için tıklayınız.

zıpkalı mı tamburlu mu

Katılım
12.11.2010
Mesajlar
14,058
Konum
Erzurum
Biz bu makineden 2007 de almistik.Cift bicakti, fig i cok guzel biciyodu topragin altindan gidiyodu resmen.Ama yulafi,cayiri bicmiyodu.Sonra fig olmamaya basladi,bizde sattik tamburlu aldik.Tas atmasi disinda herseyi cok guzel.Ustune korumasini aldik simdi cok nadir tas atiyo.
her yıl zıpkalar,ayarlanmalı.
eğer sürtünmeden doğan boşlukları,sıfırlamazsanız,iyi biçmez.
195 çelmak tamburrluyu kullanıyorum benimde aklım hala zıpkalı çayır biçmede
sen alma ali :)
 
Katılım
01.11.2010
Mesajlar
269
Konum
antalya
Bende alacağım tamburlu fiyat olarak çelmak ve türkay 6,5 ile 7,5 arası sürüm Tınaz makesan 5 ile 6 bin arasında
165 lik tamburlu ne marka alayım kullanan arkadaşlar ne der
 
Katılım
12.11.2010
Mesajlar
14,058
Konum
Erzurum
Ne yaptiysak olmadi Yusuf abi en son biri goturdu bicaklarin oldugu saseyi komple egdi ondan sonra duzeni hepten kacti.Bizde tamburlu aldik.Bizim buralar hep tambur kullaniyo baska kullanmazlar.
uç burnunu takmıştır biryere,geri çıkıp kurtarmak yerine,öylece hidrolikleri kaldırdı,
tablayı eğdi,demekki.

çözümü;

traktöre takılıyken, tablanın, iki uç altına 30 cm.gibi odun koy.
başka bir traktörle(ağır bişey olsun)arka yerleriyle geri geri,
bıçakların arkasından,yavaş yavaş üzerine çık,in biride kontrol etsin.
tam düz hale geldimi tamamdır.
korkma kırılmaz
 
Katılım
01.05.2018
Mesajlar
132
Yaş
25
Konum
konya
Sinan usta bu makinanın çelmak marka olanı var bende sıkma düzenini söktüm attım sanki sıkma aparatı sağlıklı değil aslında sökmeyecektim ama istavrozu kırınca söktüm traktörüm 55 beygir
Sıkmadan gayet memnunuz üç yılın sonunda bir kere mil freze sıyırdı başka bişey yok bununla biçtiğimiz fiğler sıkmasız a göre daha yeşil kuruyor
 
Katılım
12.12.2019
Mesajlar
88
Konum
Samsun
Bende alacağım tamburlu fiyat olarak çelmak ve türkay 6,5 ile 7,5 arası sürüm Tınaz makesan 5 ile 6 bin arasında
165 lik tamburlu ne marka alayım kullanan arkadaşlar ne der
Bizde suan 165 lik gozde var saglam tavsiye ederim.Bu fiyatlar 165 lik icin mi,eger oyleyse cok pahali.Biz liftli 185 lik dusunuyoruz.Gozde,mertkarsan gibi mertkarsan pek hosuma gitmiyo 185 likte 6 bicak var,gozde de 8 bicak var.Bize 6 6.5 fiyat verdiler 185 lik liftliye.
 
Katılım
12.12.2019
Mesajlar
88
Konum
Samsun
uç burnunu takmıştır biryere,geri çıkıp kurtarmak yerine,öylece hidrolikleri kaldırdı,
tablayı eğdi,demekki.

çözümü;

traktöre takılıyken, tablanın, iki uç altına 30 cm.gibi odun koy.
başka bir traktörle(ağır bişey olsun)arka yerleriyle geri geri,
bıçakların arkasından,yavaş yavaş üzerine çık,in biride kontrol etsin.
tam düz hale geldimi tamamdır.
korkma kırılmaz
Sattik zaten Yusuf abi:)bizim tam tersine egmis.Ucunu biyere takmis durmamis saseyi uzunlamaya egmis.Yapamadilar sattik sattigimiz adam ben yaptiririm dedi oda yaptiramamis sonra bilmiyorum ne oldu
 
Katılım
01.11.2010
Mesajlar
269
Konum
antalya

Bizde suan 165 lik gozde var saglam tavsiye ederim.Bu fiyatlar 165 lik icin mi,eger oyleyse cok pahali.Biz liftli 185 lik dusunuyoruz.Gozde,mertkarsan gibi mertkarsan pek hosuma gitmiyo 185 likte 6 bicak var,gozde de 8 bicak var.Bize 6 6.5 fiyat verdiler 185 lik liftliye.
Yer neresi iyi fiyat vermişler bunlar 165 ve pistonsuz piston olursa 500 tl daha ekleyin dediler
 


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt