belediyeler kapatılmalı, halka bedava su verilmeli...
- Hızlı Paylaşım
- 4 Cevaplar
Sadece belediyelerin kapatılması yetmez. Türkiyede devletten maaş alan aşırı miktarda insan var. Hiç bir iş yapmadan yada çok çok az iş yapıp maaş alan insanlar var. Bankalarda yada şirketlerde hiçbir iş yapmadan yada oturdukları yerde huzur hakkı bilmem ne hakkı alanlar var.
Devlet gereksiz yerlerde personel besliyor. Dünyada bu kadar yok.
Kısaca devletin gereksiz personellerinden kurtulması ve devlet gelirlerinin tüm ülke halkına eşit oranda bölüştürmesi gerekli. Küçük bir kesim kaymağın tamamını yiyiyor. Dur denmeli.
Bir çok belediye, kaymakamlık, valilik ve işe yaramaz onlarda ek binalar ek kurumlar gereksiz kurumlar kapatılmalıdır.
Devlet gereksiz yerlerde personel besliyor. Dünyada bu kadar yok.
Ek bilgi
- Türkiye’de toplam çalışanların yaklaşık %16–22’si kamu çalışanı
- Yani kabaca her 5–6 çalışandan 1’i devlet personeli diyebiliriz.
Kısaca devletin gereksiz personellerinden kurtulması ve devlet gelirlerinin tüm ülke halkına eşit oranda bölüştürmesi gerekli. Küçük bir kesim kaymağın tamamını yiyiyor. Dur denmeli.
Bir çok belediye, kaymakamlık, valilik ve işe yaramaz onlarda ek binalar ek kurumlar gereksiz kurumlar kapatılmalıdır.