2 Dingilli CLAAS ARES

Katılım
24.11.2007
Mesajlar
4,422
Konum
İstanbul

Arkadaşlar olay yaratan meseleyi biraz daha karıştırayım ama bu fazla karışık bi mesele değil bu sefer Ares 2 dingile sahip fakat ön dingil ilgnç bi yerde... :D





























 
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
Ynt: 2 Dingilli CLAAS ARES

şu 3 dingillinnin ön tekerleri sökmüşler değilmi Meriç.. eline sağlık
 
Katılım
01.03.2008
Mesajlar
3,981
Konum
Sivas
Ynt: 2 Dingilli CLAAS ARES

yaaw meriç rahatlattın bizi ... diğer konuda epey düşündük meğer bu işe yarıyormuş .. ama neden böyle bir şey yapılıyor biliyormusun ...
 
Katılım
24.11.2007
Mesajlar
4,422
Konum
İstanbul
Ynt: 2 Dingilli CLAAS ARES

okkangal link=topic=3632.msg36958#msg36958 date=1211309254' Alıntı:
yaaw meriç rahatlattın bizi ... diğer konuda epey düşündük meğer bu işe yarıyormuş .. ama neden böyle bir şey yapılıyor biliyormusun ...
Sağol Okay Abi ama bu öbürüyle aynı değil galiba hidrolik hortumları falan yok ama bunu niye takıyolar bende bilmiyorum...
 
Katılım
01.03.2008
Mesajlar
3,981
Konum
Sivas
Ynt: 2 Dingilli CLAAS ARES

bunun konstrüksiyonu farklı biraz .. malzemenin içinden gidiyordur bizim gördüğümüz ilke resim montaj safhasıdır belki ...
 
Katılım
24.11.2007
Mesajlar
4,422
Konum
İstanbul
Ynt: 2 Dingilli CLAAS ARES

okkangal link=topic=3632.msg36963#msg36963 date=1211309605' Alıntı:
bunun konstrüksiyonu farklı biraz .. malzemenin içinden gidiyordur bizim gördüğümüz ilke resim montaj safhasıdır belki ...
Olabilir Okay Abi bunda önünü kapatmışlar ışıklar falan görünmüyor diğerinde açıktaydı... :D
 
Katılım
01.03.2008
Mesajlar
3,981
Konum
Sivas
Ynt: 2 Dingilli CLAAS ARES

meriç bu öndeki dingile hareket gelmiyoki nereden geliyor mil yok gibi bence bu tek çeker olmuş bu şekilde değimi siz ne düşünüyorsunuz...
 
Katılım
24.11.2007
Mesajlar
4,422
Konum
İstanbul
Ynt: 2 Dingilli CLAAS ARES

okkangal link=topic=3632.msg36975#msg36975 date=1211310789' Alıntı:
meriç bu öndeki dingile hareket gelmiyoki nereden geliyor mil yok gibi bence bu tek çeker olmuş bu şekilde değimi siz ne düşünüyorsunuz...

Bencede tek çeker zaten arka lastiğin kalınlıda belli ediyor ince olsa verim alamaz kanımca... :D
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
Ynt: 2 Dingilli CLAAS ARES

Güzel paylaşım Meriç... Bu sistemi büyük ihtimal toprağı düzgün bir şekilde lastiklerin düzlemesi ve ekimi kolaylaştırmak için kullanıyorlar diye düşünüyorum. Ama neden buna ihtiyaç duyuyorlar anlamış değilim. Normal bir merane ile neden olmuyor. Benide düşündürüyor. Öbür konudaki daha bu sisteme hazırlanmamşı hali...
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt