Allah İnsanı Böyle Arabalardan Korusun..




Ynt: Allah İnsanı Böyle Arabalardan Korusun..

çarpmaya gerek yokkki biraz hız yapsan civatalardan başlar dökülmeye bu araba ;D zuha-*-s zuha-*-s
 

Ynt: Allah İnsanı Böyle Arabalardan Korusun..

Test, sadece 64 km/s hızla yapılıyor. 120-150 falan olsa tepsiye dönüşecek herhalde.
 








Ynt: Allah İnsanı Böyle Arabalardan Korusun..

mustafagursacli link=topic=51177.msg516531#msg516531 date=1327095007' Alıntı:
üst segment sedan araba güvenlikte çok ilerde...

avensis
passat
accord vb...
allah bi gün bizede nasip eder inş üst segment bi araba mustafa..
 





Ynt: Allah İnsanı Böyle Arabalardan Korusun..

Yaklasık 10 yasından berıdır araba kullanırım allahım benıde sızıde esırgesın ve sukurler olsun daha hiç kaza yapmadım askerliğimi bile jandarmada landrower de devrıye soförü olarak yaptım hemen hemen her turlü arabayı kullandım amca ogulları galerıcı oldugu ıcın eskısı yenısı modellısı modelsızı yerlısı yabancısı bır cogunu kullandım ama kendım koyde sureklı olarak kartal slx kullanırım koy yerınde o işime yarıyor 18 yasında B 23 yasında E ehlıyet aldım konuyu suraya getırecem araba kullanırken hıc bır araca guvenmem sen ne kadar dıkkatlı olursan ol karsıdakı gelır sana carpar allah muhafaza karsıdan bırısı gelırken mumkun oldugunca kenarada cekılırım AMA ARKADAŞLAR TRAKTÖRE BININCE BANA BİŞEY OLUYOR KARŞIDAN DEGİL ARABA TIR TANK GELSE YOLDA İSTİFİMİ BİLE BOZMUYORUM HEP ONLAR KACIYOR KENARA ÖNDEKİ AĞIRLIKLARAMI GÜVENIYORUM NE ANLAMADIM......... ;D ))) )))
 

Ynt: Allah İnsanı Böyle Arabalardan Korusun..

LORUOĞLU link=topic=51177.msg516960#msg516960 date=1327160012' Alıntı:
Yaklasık 10 yasından berıdır araba kullanırım allahım benıde sızıde esırgesın ve sukurler olsun daha hiç kaza yapmadım askerliğimi bile jandarmada landrower de devrıye soförü olarak yaptım hemen hemen her turlü arabayı kullandım amca ogulları galerıcı oldugu ıcın eskısı yenısı modellısı modelsızı yerlısı yabancısı bır cogunu kullandım ama kendım koyde sureklı olarak kartal slx kullanırım koy yerınde o işime yarıyor 18 yasında B 23 yasında E ehlıyet aldım konuyu suraya getırecem araba kullanırken hıc bır araca guvenmem sen ne kadar dıkkatlı olursan ol karsıdakı gelır sana carpar allah muhafaza karsıdan bırısı gelırken mumkun oldugunca kenarada cekılırım AMA ARKADAŞLAR TRAKTÖRE BININCE BANA BİŞEY OLUYOR KARŞIDAN DEGİL ARABA TIR TANK GELSE YOLDA İSTİFİMİ BİLE BOZMUYORUM HEP ONLAR KACIYOR KENARA ÖNDEKİ AĞIRLIKLARAMI GÜVENIYORUM NE ANLAMADIM......... ;D ))) )))
Bende traktördeyken öyle yapıyorum şety*-*Adam şarampole giriyor ordan gidiyor ;D zuha-*-s
 

Ynt: Allah İnsanı Böyle Arabalardan Korusun..

Bence bir arabadaki en önemli şey güvenlik.

Kazadan sonra arabadan sağ çıkarsa, sadece araba gider.

Sağ çıkmazsan herşey gider..
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt