Case ih JX65C Hakkında

John Deere 5065E serisi traktörü kullanıyorum. Case Jxc, 4 silindirli ve kabin içi yerleşkeleri çok güzel. Bu seride de bazı eksikler var. Yine de tercih edilebilir yanları daha çok.
Cenap bey lütfen yanlış anlamayın, sizin seriler en ekonomik jd serileri haliyle bircok markanın bircok yönden, bircok serileri sizinkine gore bir adım öne çıkması supriz değil, jd bircok serileri var gerçekten uwt sınıf
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci96
Buradaki bayi 1 hafta önce babama 190 a veririm demiş dün beraber gittik 203 bine veririm diyor liste fiyatı 220 ye yakın diyor böyle iş mi olur kör tuttuğunu öper derler ya aynen öyle 5 günde iki ayrı fiyat
Ne koparırsak kar diye nabız yokluyorlar geçen ay ilçe servisi 192 diyordu biri sordu. İller ve bayiler arasında uçurum gibi fiyat farkı var.
 
Ne koparırsak kar diye nabız yokluyorlar geçen ay ilçe servisi 192 diyordu biri sordu. İller ve bayiler arasında uçurum gibi fiyat farkı var.
Otomotiv piyasasinda kim kimden ne kopartırım piyasasi var bu aralar,
Aldigimiz bir malın gerçek değerinden cok ust bir ücret odeme riski var , arabada veya traktorde ayni durum .
Aracimi bu sene değişim yapacaktım, lakin piyasa böyle olunca ne durmaya ne almaya her ikisindende tedirginim
 
  • Beğen
Tepkiler: srtys ve The_Hoca
Buradaki bayi 1 hafta önce babama 190 a veririm demiş dün beraber gittik 203 bine veririm diyor liste fiyatı 220 ye yakın diyor böyle iş mi olur kör tuttuğunu öper derler ya aynen öyle 5 günde iki ayrı fiyat
Td100d 250 bine vermişler yakin zamanda şu an nedir bilemiyorum, 65 75 hp fiyatları gerçekten çok pahalı büyük modellere göre
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Buradaki bayi 1 hafta önce babama 190 a veririm demiş dün beraber gittik 203 bine veririm diyor liste fiyatı 220 ye yakın diyor böyle iş mi olur kör tuttuğunu öper derler ya aynen öyle 5 günde iki ayrı fiyat.
Başak 2075 S , Plus, geniş kabin , klimalı, 2020 model, traktör 2 hafta önce 185 000 TL'ye alındı.
 
New Holland Tt4 75 de önerebilirim bunun yerlilik oranı daha yüksek ikinci el piyasası da iyi diye biliyorum biz aldık tt 65 in yerine çok konforlu ve seri diyebilirim tercih meselesi gönlün hangisine yatkınsa o olsun
Kabini çok dar yapılmış , çocuk eğitim traktörü gibi duruyor.
Arabalarda baş ve diz mesafesine dikkat edilir.
170 cm boyunda, 70 kg ağırlıkta, bir şoför ve yolcu oturursa;
Şoförün baş mesafesi 5 cm kalıyor , diz mesafesi koltuk ayarı yeterli oluyor.
Hostes koltuğunda yetişkin bir kişi oturamıyor, kabinin yanlara genişliği azdır.
Tavan yüksekliği 15 cm arttırılmalıdır.
Yanlara 15 cm arttırılmalıdır.
Kabin öne doğru da 15 cm genişletilmelidir.
JXC serisinin konforu TT4 serisinde bulunmuyor.
 
Kabini çok dar yapılmış , çocuk eğitim traktörü gibi duruyor.
Arabalarda baş ve diz mesafesine dikkat edilir.
170 cm boyunda, 70 kg ağırlıkta, bir şoför ve yolcu oturursa;
Şoförün baş mesafesi 5 cm kalıyor , diz mesafesi koltuk ayarı yeterli oluyor.
Hostes koltuğunda yetişkin bir kişi oturamıyor, kabinin yanlara genişliği azdır.
Tavan yüksekliği 15 cm arttırılmalıdır.
Yanlara 15 cm arttırılmalıdır.
Kabin öne doğru da 15 cm genişletilmelidir.
JXC serisinin konforu TT4 serisinde bulunmuyor.
Kesinlikle Hocam size katılıyorum. Bu segmentte Case Jxc serisinin üzerine bir seri tanımam. Özellikle ön panelin direksiyonla birlikte hareketli olması ve vites geçişleri falan çok güzel. Bu segmentteki TDD serilerinin motor sesi bile bununla kıyaslanamaz.
 

Cenap bey lütfen yanlış anlamayın, sizin seriler en ekonomik jd serileri haliyle bircok markanın bircok yönden, bircok serileri sizinkine gore bir adım öne çıkması supriz değil, jd bircok serileri var gerçekten uwt sınıf
Yani dediğiniz gibi JD'nin Türkiye pazarında 50 hp'den 600 hp'ye kadar bir satış aralığı var. Şu an bu E serisini elimde tutmanın tek bedeni, kendinden ayarlı ve 6 yıldır en ufak bir arıza vermeyen frenleridir.
 
Bende 75c var çifte hiç koşmadım günlük kullanımda 60 HP traktörümle karşılaştırdığımda aşağı yukarı aynı yaktığını farkettim. Yalnız bu traktörde bir şey kafama takıldı turbosu aşırı derecede küçük neden böyle olduğunu bilen var mi ? Birde 75 beygiri turboyla beraber mi veriyor yoksa turbosuz 75 beygir
 
  • Beğen
Tepkiler: Yunus sarı
Bende 75c var çifte hiç koşmadım günlük kullanımda 60 HP traktörümle karşılaştırdığımda aşağı yukarı aynı yaktığını farkettim. Yalnız bu traktörde bir şey kafama takıldı turbosu aşırı derecede küçük neden böyle olduğunu bilen var mi ? Birde 75 beygiri turboyla beraber mi veriyor yoksa turbosuz 75 beygir
Turboyla bereber veriyor
 
Badem ve zeytin bahçelerimde biraz engebe olduğu için fren sistemi iyi olan basık ve geniş traktörler ancak işimi görür. John Deere bu konuda fazlasıyla güven veriyor. Peki sen Case Jxc'de ne gibi bir sorunla karşılaştın?
Bende75c vardı 1.pompa enjektör 2arka askı kolar hepsi kırıldı 3 kısa olduğu için kesinlikle rampaya uygun değil önüne ek ağırlık yaptırdım ancak motur dengesi bozuluyordu rampa inerken çift çekerde değilse arkada ekipman yoksa fren tutmazdı düz arazin varsa tavsiye ederim bizde rampalı yer çok olduğu için bize kesinlikle uygun değildi bende kahtalıyım bu arada
 

Bende75c vardı 1.pompa enjektör 2arka askı kolar hepsi kırıldı 3 kısa olduğu için kesinlikle rampaya uygun değil önüne ek ağırlık yaptırdım ancak motur dengesi bozuluyordu rampa inerken çift çekerde değilse arkada ekipman yoksa fren tutmazdı düz arazin varsa tavsiye ederim bizde rampalı yer çok olduğu için bize kesinlikle uygun değildi bende kahtalıyım bu arada
O halde şimdi hangi traktörü kullanıyorsun? Bu arada haftada 1-2 kez Kâhta'ya gelirim. Müsait olduğun bir zaman görüşebiliriz.
 
Bende 75 c vardı 1.pompa enjektör 2 arka askı kollar hepsi kırıldı 3 kısa olduğu için kesinlikle rampaya uygun değil önüne ek ağırlık yaptırdım ancak motur dengesi bozuluyordu rampa inerken çift çekerde değilse arkada ekipman yoksa fren tutmazdı düz arazin varsa tavsiye ederim bizde rampalı yer çok olduğu için bize kesinlikle uygun değildi bende Kahta lıyım bu arada
Biz 3000 saattir kullanıyoruz, mazot pompa ayarı yapıldı , çekiş iyileşti, enjektör ayarı hiç yaptırmadık.
Hidrolik askı kollarında biraz boya kabarması oldu.
Rampa inişte bir keresinde sıkıştık, traktör askıya kalırsa, tekerler çapraz basıp tekerin biri boşa çıkarsa , vites boşta gibi salıyor, tehlikeli oluyor, ön aksın oynama mesafesi az geliyor, çizi içi geçişlerde fazla çapraza vermeden tekeri boşa almadan geçmek gerekiyor.
Frenlerden yana tutmamazlık anlamında herhangi bir sıkıntı olmuyor, gayet güzel tutuyor.
Dik rampa inişlerde traktörün önü ağır olduğu için arka tekerler kayma yapabiliyor, çift çekerde kullanılmalıdır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Alexander

Benzer Konular