Dünyanın Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

Katılım
14.11.2007
Mesajlar
2,296

Uzun süredir Amerika ve Türkiye’de tarla test ve çalışmaları süren, dünyanın ilk traktörle çekilen
Pamuk Toplama Makinesi, John Deere 7260 model adıyla çiftçimizin hizmetine sunuluyor…




Kalite ve üretkenliğiyle Türkiye’de pamuk hasat mekanizasyonunun yolunu açan, büyük çiftçi ve müteahhitlerin göz bebeği haline gelen, 4 ve 5 sıralı kendi yürür John Deere 9970 model
pamuk hasat makinelerinden sonra, traktörle çekilen John Deere 7260, orta ve küçük
çiftçiler için ideal bir hasat aracı olacak.

John Deere 7260’ın çok önemli bir başka özelliği de bu ürünün Türkiye’de üretilecek olmasından kaynaklanıyor. İlk kez John Deere, bir ürünün lansman ve üretimini Türkiye’de başlatıyor!

Yaygın servis ve yedek parça hizmetiyle Türk Tarımı’nın ve Türk Çiftçisi’nin her zaman
yanında olan John Deere Türkiye örgütü, Yeni John Deere 7260 Pamuk Toplama Makinası’yla
Dünya’da bir ilke imza atmanın gururunu yaşıyor.

John Deere 7260 model pamuk toplama makinesi, tüm dünyada ve Türkiye’deki pamuk çiftçileri
ile çiftlik sahiplerine, mekanizasyona geçişte yüksek verimli, toplama kalitesi yüksek ve toplanan
pamukta kontaminasyonu ortadan kaldıran yepyeni bir fırsat sunuyor. 80 HP gücünde her hangi bir
traktöre kolayca bağlayarak kullanabilen John Deere 7260, çok kullanışlı, çok pratik, çok ekonomik… (alıntıdır...)
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: Dünyanın ilk Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

Mükemmel bişey ya, paylaşım için sağol.

Benimde hep aklımda şöyle bir icat vardır, niye traktörle çekilen bir biçerdöver yapılamıyor? Bunu sürekli düşünmüşümdür, zor bişey değil, silaj makinesi prensibinde daha gelişmiş bişey yapılabilir aslında. Bunu çok araştırdım zamanında, traktörün arkasına takılan makineye ayrıca bi motor koyacaksın. Çok kafa yorum bu işe, tek şu sorun oluyor. Biçilen mahsülü koyacağın yüksek kapasiteli bi ambar olmaması. Ambarı büyültünce de traktör çekemez. Ben piyasada hiç böyle makine görmedim sizin gördüğünüz var mı acaba?
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
: Dünyanın ilk Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

PAYLAŞIM İÇİN SAOL
MF BUNU 3000 SERİSİ ÜZERİNE DÖŞEMİŞ DİREKSİYONU ARKA TARAFA ÇEVRİLİ

RESİM ALINTIDIR

KUSURA BAKMA ERKAN ELİMDE SENİN GÖNDERDİĞİN Bİ Bİ RESİM WARDI ONU GÖNDERİYORUM
İZİN İSTEYECEKTİM AMA MSNEN KAPALIYDI

 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: Dünyanın ilk Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

Salih, MF tam yeni bi makine yapmış yaw. Erkan ' da başka açılı resimleri varsa ekleyiversin...
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
2,296
: Dünyanın ilk Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

POYRAZLI SALİH link=topic=1275.msg10300#msg10300 date=1203251021' Alıntı:
PAYLAŞIM İÇİN SAOL
MF BUNU 3000 SERİSİ ÜZERİNE DÖŞEMİŞ DİREKSİYONU ARKA TARAFA ÇEVRİLİ

RESİM ALINTIDIR

KUSURA BAKMA ERKAN ELİMDE SENİN GÖNDERDİĞİN Bİ Bİ RESİM WARDI ONU GÖNDERİYORUM
İZİN İSTEYECEKTİM AMA MSNEN KAPALIYDI
Salih bende bunu görünce aklıma ilk MF ' nin üretiği geldi...Nasıl yani Dünyada ilk dedim? MF daha önce üretmişti...Ama sitede dünyada ilk dediğine göre Mf ile bunun ürettiği aynı katagoriye girmiyo demekki. Biri traktöre monte biri çekili olduğu için sanırsam...
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
490
: Dünyanın Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

jhon deere ye tebrikler...
 
Katılım
25.04.2010
Mesajlar
37
Ynt: Dünyanın Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

paylaşım için teşekkürler :)
 
Katılım
30.10.2011
Mesajlar
27
Konum
Söke
Ynt: Dünyanın Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

7260 kullanıcısı arkadaşlar varsa görüşleri nedir ikinci el piyasası hakkında bilgisi olan varmı? hisarlar türkiyede üretecek diye bir yazı okumuştum. bilgisi ve ilgisi olan arkadaşların görüşlerini beklerim...
 
Katılım
24.11.2009
Mesajlar
11,065
Konum
Ankara
Ynt: : Dünyanın ilk Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

POYRAZLI SALİH link=topic=1275.msg10300#msg10300 date=1203251021' Alıntı:
PAYLAŞIM İÇİN SAOL
MF BUNU 3000 SERİSİ ÜZERİNE DÖŞEMİŞ DİREKSİYONU ARKA TARAFA ÇEVRİLİ

RESİM ALINTIDIR

KUSURA BAKMA ERKAN ELİMDE SENİN GÖNDERDİĞİN Bİ Bİ RESİM WARDI ONU GÖNDERİYORUM
İZİN İSTEYECEKTİM AMA MSNEN KAPALIYDI

alk-*s güçç*-*
 
Katılım
30.10.2011
Mesajlar
27
Konum
Söke
Ynt: Dünyanın Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

teşekkürler paylaşım için fakat , makineyi traktörden bir römork gibi çıkarınca traktörü diğer amaçlar için kullnabilmek daha mantıklı gibi görünüyor...
 
Katılım
24.11.2009
Mesajlar
11,065
Konum
Ankara
Ynt: Dünyanın Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

jhondere yapıpta sanki bana neyi var.konyada pamuk üretilse onun kralını yaparlar yapmadıkları makına kalmadı ihtiyaç doğrultusunda çalışıyor konya sanayisi.
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,771
Konum
Istanbul
Ynt: Dünyanın Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

anayurtlu 3105d link=topic=1275.msg479337#msg479337 date=1322686561' Alıntı:
jhondere yapıpta sanki bana neyi var.konyada pamuk üretilse onun kralını yaparlar yapmadıkları makına kalmadı ihtiyaç doğrultusunda çalışıyor konya sanayisi.
;D alk-*s aynen :)
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,771
Konum
Istanbul

Ynt: Dünyanın Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

konuyuda hortlatmışınız lan ;D
 
Katılım
30.10.2011
Mesajlar
27
Konum
Söke
Ynt: Dünyanın Traktörle Çekilen ilk Pamuk Toplama Makinesi...

haklısın arkadaşım Konya sanayi baya iyi ziraat ekipmanı konusunda, amacım polemiğe girmek değil o iyidir bu iyidir diye ben kullanan arkadaşlardan fikir istedim sadece. yerli malı pamak ta var fakat traktörün akslarını genişletmek gerekiyor o makineyi takmak için, traktöre döndürmek için kısaltmak gerekiyor. bu her işlem sanayi de 500-600 tl gibi bir rakama yapılıyor yani taktır söktür 1000-1200 tl her sezon söküp takılan cihaz daha mantıklı bu durumda. önerisi olan dememiştim konu başlığına,kullanıcısı olan arkadaşlar demiştim siz kullanıyor musunuz?
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt