• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

Katılım
26.10.2008
Mesajlar
1,808
Konum
Isparta

Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

ALLAH bereketini versin, bu arada enter ve römorkun üzerinde yılların yorgunluğu görülüyor.
 
Katılım
11.02.2008
Mesajlar
5,272
Konum
Kütahya
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

paylaşım için teşekkurler umut sonunda sende hasatı yapmışsın güle güle harcayın bereketli olsun
 
Katılım
18.01.2009
Mesajlar
10,733
Konum
Bursa
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

bereketli olsun umut. çok güzel anlatıp açıklamışssın eline sağlık.
 
Katılım
06.12.2008
Mesajlar
3,167
Konum
Edirne
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

ranger link=topic=58684.msg631526#msg631526 date=1347903887' Alıntı:
Güzel paylaşım kolay gelsin Umut bu süpürge işinide senin sayende görmüş oldum.Zahmetli emek isteyen bir işe benziyor ve hasadı yaklaşık 1 ay sürmüş.
saol emre abi, hasat biraz uzun sürüyor...

R.çiftçi link=topic=58684.msg631539#msg631539 date=1347904984' Alıntı:
ALLAH bereketini versin, bu arada enter ve römorkun üzerinde yılların yorgunluğu görülüyor.
saol abi , bu iki ihtiyarın mazisinde yok yok yani , daha çok yolda kullanıldılar , hatta enter bir ara maden ocağında vinç görevi yaptı, sağ tekerin bir ağırlığı noksan, onu çıkarıp yerine vinç aparatı takmışlar trakyanın bu tarafında gezmedikleri yer kalmamıştır hala yıkılmadık ayaktayız diyorlar , enterin sınıfındaki birçok modele taş çıkartacağını düşünüyorum...

memory43 link=topic=58684.msg631574#msg631574 date=1347908123' Alıntı:
paylaşım için teşekkurler umut sonunda sende hasatı yapmışsın güle güle harcayın bereketli olsun
teşekkürler abi yoğun tempolu çalışmanın ardından bitirdik hasatı , daha bereketlileri herkese nasip olsun...
rocky link=topic=58684.msg631607#msg631607 date=1347912156' Alıntı:
bereketli olsun umut. çok güzel anlatıp açıklamışssın eline sağlık.
teşekkürler fatih,eyv...
 
Katılım
22.03.2009
Mesajlar
1,118
Konum
İstanbul
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

enter link=topic=58684.msg631520#msg631520 date=1347903373' Alıntı:
teşekkürler beyenmenize sevindim

teşekkürler beyenmenize sevindim , bizi bu günlere getiren dedelerimizin ruhları şad olsun, nur içinde yatsınlar , gelecek için güzel hayallerim var ,onlar için okumam gerekli :) saol sefa abi zahmetli ,zaman gerektiren en önemliside sabır işteyen bir iş ,tek tek kes, tek tek soy zor oluyor
haklısın abi o çıkarma aleti çok riskli geçmişte kuyrukmiline kapılıp hayatını kaybeden de olmuş, o yüzden çok dikkat gerektiriyor ve her önüne gelen makina başına geçemez yeri geliyor makina süpürgeleri bi çekiyo ... neye uğradığını anlayamazsın, bazende makinanın dişlerinin elime vurduğunu bile hissediyorum ama alıştığımız için o kadar zor gelmiyor artık bu arada özlettin iyici kendini abi :D
teşekkürler ismail abi buna şükür, buna bereket...teşekkürler...
çekirdek hasadı fln bir kaç gündür eve bile gelmiyordum bitti çok şükür artık ta istarete ayrıldık eyvallah kardeşim saol
 
Katılım
08.08.2007
Mesajlar
871
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

bereketli olsun kardeşim,on numara paylaşım olmuş
 
Katılım
07.01.2011
Mesajlar
3,450
Konum
Tekirdağ
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

Bereketli olsun kardeşim. Paylaşım budur işte. ok-*-s
 
Katılım
06.12.2008
Mesajlar
3,167
Konum
Edirne
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

nt@hmet link=topic=58684.msg631707#msg631707 date=1347968999' Alıntı:
bereketli olsun kardeşim,on numara paylaşım olmuş
saolun teşekkürler
768 link=topic=58684.msg631714#msg631714 date=1347970254' Alıntı:
Bereketli olsun kardeşim. Paylaşım budur işte. ok-*-s
saolun teşekkürler

beyendiğinize sevindim...
 
Katılım
24.12.2009
Mesajlar
2,711
Konum
BURSA
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

Bir çok kişi de benzer yorumlar yapmış paylaşıya. Yılın en iyi paylaşım ödülüne favorimsin.
 
Katılım
24.05.2008
Mesajlar
2,621
Konum
Ankara-Isparta
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

Masallahin var umut belgesel calismasi olmus. Ilk defa goruyorum bu isleri. Zor zahmetliymis baya. Allah kolaylik versin..
 
Katılım
06.12.2008
Mesajlar
3,167
Konum
Edirne
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

keltaşlı link=topic=58684.msg631849#msg631849 date=1348009289' Alıntı:
Bir çok kişi de benzer yorumlar yapmış paylaşıya. Yılın en iyi paylaşım ödülüne favorimsin.
tekrar teşekkürler böyle yorumlar insanın paylaşma isteğini arttırıyor :)

Fatih_RSLN link=topic=58684.msg631886#msg631886 date=1348044481' Alıntı:
Masallahin var umut belgesel calismasi olmus. Ilk defa goruyorum bu isleri. Zor zahmetliymis baya. Allah kolaylik versin..
saol fatih abi sonuçta uzun bir maratonun paylaşımı oldu :D ...
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,058
Konum
Kütahya
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

Harika paylaşım, teşekkürler Umut. Bu arada çok güzel kareler çekmişsin, şu gözerleme işlemi sırasındaki fotoğraf çok şey anlatıyor. Bence bu foto ile; tarım ve insan fotoğraf yarışmasına katıl derim. Yok aslında birbirimizden farkımız, hemen hemen her yerde işler bu şekilde yürüyor.
 
Katılım
06.12.2008
Mesajlar
3,167
Konum
Edirne
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

ali_durmuş link=topic=58684.msg631964#msg631964 date=1348073713' Alıntı:
kolay gelsin bereketli olsun. işniz zor gözüküyor. Allah kolaylıklar versin.
teşekkürler , her işin kendine göre bir zorluğu vardır...

nailyetek link=topic=58684.msg631994#msg631994 date=1348080440' Alıntı:
Harika paylaşım, teşekkürler Umut. Bu arada çok güzel kareler çekmişsin, şu gözerleme işlemi sırasındaki fotoğraf çok şey anlatıyor. Bence bu foto ile; tarım ve insan fotoğraf yarışmasına katıl derim. Yok aslında birbirimizden farkımız, hemen hemen her yerde işler bu şekilde yürüyor.
ben teşekkür ederim nail abi , hiç bir yerde emek olmadan yemek olmuyor :) , bu arada, o fotoğrafında aralarında bulunduğu 5 fotoyla ' keşanda tarım ve tarım insanı ' konulu foto yarışmasına katıldım havamı aldım :D

http://www.tfsf.org/index.php?option=com_content&task=view&id=3126&Itemid=67

bunlar dereceye girenler , çok güzel fotolar var...
 
Katılım
24.11.2009
Mesajlar
11,000
Konum
Ankara
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

süper paylaşım olmuş umut teşekkürler..
 
Katılım
26.07.2008
Mesajlar
633
Konum
Sorgun/Yozgat
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

gerçekten harika fotograflar var eline sağlık.sayende süpürge hasatınıda ünceleme fırsatımız oldu her ne kadar zahmetli iş olsada Allah bereket versin kardeşim.
 
Katılım
06.12.2008
Mesajlar
3,167
Konum
Edirne
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

anayurtlu 3105d link=topic=58684.msg632038#msg632038 date=1348086904' Alıntı:
süper paylaşım olmuş umut teşekkürler..
teşekkürler volkan abi ...

cafer66 link=topic=58684.msg632154#msg632154 date=1348155684' Alıntı:
gerçekten harika fotograflar var eline sağlık.sayende süpürge hasatınıda ünceleme fırsatımız oldu her ne kadar zahmetli iş olsada Allah bereket versin kardeşim.
Allah cümlemizinkinin bereketini versin , teşekkürler...
 
Katılım
01.08.2009
Mesajlar
4,019
Konum
Tekirdağ
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

paylaşım için teşekkürler bereketli olsun bir senesi bizde ekmiştik denemelik 12 dekar bir yer kışın gelen sular ve donlarda donmuştu yanı toplamak nasip olmamıştı
 
Katılım
07.09.2011
Mesajlar
6,287
Konum
Nevşehir -Kırşehir
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

kolay gelsin bereketli olsun umut bey kardeşim .gercekten zahmetli ve bi okadarda zor bir iş .allah yardımcınız olsun.getirisi az olsada şükretmen cok güzel.bu zamanda ele güne muhtaç olmadan kendi yağınla kavruluyorsan ne mutlu sana.hayırlı ve bol bereketli kazançlar.
 
Katılım
11.03.2008
Mesajlar
3,690
Konum
Kırklareli
Ynt: ..::ENTER 654 SÜPÜRGE HASATINDA -SON NOKTAYIDA KOYDUK::..[2012]

Kolay gelsin umut zor işmiş gerçekten.
 


Üst Alt