JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)


Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

yorucu bir günün ardından en mutlu son.mersinin köyündenim.şeftali ve kivi üretimi yapıyorum.mevsim gereği bu zamanlarda gübre atımı yapıyoruz.haliyle gübreyi attıktan sonrada gübrelerin erimesi için yağmur yağması gerekiyor.bugün tüm bahçelerimize gübreleri attık , 2 saat sonra da güzel bir yağmur yağdı ki değmeyin keyfime.tabi konu başlığımız jhondere olunca mutlaka değinmemiz lazım.inanın 2 ton gübrenin traktörde ne inerken nede çıkarken ne varlığı belli ne yokluğu.işimiz aceleydi.yağmur gelmeden bitirmemiz gerekiyordu.dolayısı ile de acelede ediyordum.inerkende tam gaz çıkarkende.4x4 e aldım en dik inişlerde bile fren o kadar güzel ki.eski traktörüm fiat 540 ile o inişleri aynı şartlarda en fazla seri 2 ile inebilecekken 5050 ile c 3 ile iniyorum ve inanın hiç bir tehlike olmuyor. çıkışlarda maşallah diyecek hiç bir sözüm yok.bugün itibari ile diyorum ki traktöre ödediğim 43 bin tl nin hiç bir kuruşu gözümde yok.helal olsun.aslında daha 55 saatte bir traktör için bunu söylemem erken ama eğer ilerleyen zamanlarda da bu şekilde giderse daha hiç bişey istemem.yalnız lütfen yorumların yanlış ve abartılı algılanmasın.önceki yorumlarımda da belirttim ben çift sürmem.çift hakkında tabiki yorumda yapamam.ama çift harici durumlar da 5050 benim beklediğimden oldukca iyi.ALLAH herkesi aldığı maldan memnun kalmayı nasip etsin.bizler çiftçiyiz.parayı çok zor kazanıyoruz.inşallah hiç birimiz aldığımız birşeyden memnuniyetsizlik duymayız.haa bu arada tüm motorlu araçlarda olduğu gibi basarsan biraz fazla yakıyor :) şuan için yakıtı eski traktörüm fiat 540 tan bir miktar fazla.ama daha tam bir ölçüm de yapamadım.musait zamanım da 5050 hakkında videolarla daha detaylı değerlendirmelerimi sizlerle paylaşacağım.saygılar.
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

Yorumlarınız gerçekten çok faydalı etrafta hiç johndere yok gittim bi fındıkcıda tek çeker 5403 var gittim adamla konuştum rica ettim inceledim test sürüşü yaptım çekişini,direksiyonunu, inip binme rahatlığını ,frenlerini ve görünüşünü çok beğendim 3000 saatte daha gövdesinde en ufak bi yag mazot vs sızıntısı yok çok sağlam duruyo (eski fergusonlar gibi duruyo) sekromeç olayı çok güzel ileri giderken geri gitmesi çok hoş fergusonda denesem şanzumanı yerden toplarım:)) adamda bundan önce benimki gibi 255 ferguson varmış 10 tane 255 eder diyo yakıtıda daha azmış.. Gelelim beğenmediğim yönlerine bikere hızının düşük olması bir dezavantaj eğer bi makina Türkiyede çok tutulacaksa özellikle ufak traktörler kesinlikle hızlı olmalı en az 35 km yapmalı yavaş makina bana gelmez mesela jd 5050 eger hızlı olsa şu boşlukta massey 240 ın yerini tutabilir diğer eksik gördüğüm olay fitesler geri ile 2. fites karşılıklı bence saçma geri ile 1. fites karşılıklı olmalı ve 4. fites mutlaka olmalı ve fiteslerin araları çok kısa fites değiştiriyon hızda bi değişme olmuyo gibi yani fites geçişleri çok rahat olmasına ragmen şanzuman çok yetersiz. birde hidrolik kolları bana farklı geldi en azından bi liftomatik olmalı idi..Benim tesbitlerim bunlar eğer en azından bi 4 fitesli olsa hem fergusonlardan hem new hollandlardan güzel bence alınabilir bi makina...
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

gocabolulu link=topic=59646.msg719799#msg719799 date=1363476259' Alıntı:
Yorumlarınız gerçekten çok faydalı etrafta hiç johndere yok gittim bi fındıkcıda tek çeker 5403 var gittim adamla konuştum rica ettim inceledim test sürüşü yaptım çekişini,direksiyonunu, inip binme rahatlığını ,frenlerini ve görünüşünü çok beğendim 3000 saatte daha gövdesinde en ufak bi yag mazot vs sızıntısı yok çok sağlam duruyo (eski fergusonlar gibi duruyo) sekromeç olayı çok güzel ileri giderken geri gitmesi çok hoş fergusonda denesem şanzumanı yerden toplarım:)) adamda bundan önce benimki gibi 255 ferguson varmış 10 tane 255 eder diyo yakıtıda daha azmış.. Gelelim beğenmediğim yönlerine bikere hızının düşük olması bir dezavantaj eğer bi makina Türkiyede çok tutulacaksa özellikle ufak traktörler kesinlikle hızlı olmalı en az 35 km yapmalı yavaş makina bana gelmez mesela jd 5050 eger hızlı olsa şu boşlukta massey 240 ın yerini tutabilir diğer eksik gördüğüm olay fitesler geri ile 2. fites karşılıklı bence saçma geri ile 1. fites karşılıklı olmalı ve 4. fites mutlaka olmalı ve fiteslerin araları çok kısa fites değiştiriyon hızda bi değişme olmuyo gibi yani fites geçişleri çok rahat olmasına ragmen şanzuman çok yetersiz. birde hidrolik kolları bana farklı geldi en azından bi liftomatik olmalı idi..Benim tesbitlerim bunlar eğer en azından bi 4 fitesli olsa hem fergusonlardan hem new hollandlardan güzel bence alınabilir bi makina...
yorumlarınızın tamamına katılmakla birlikte şunları eklemek istiyorum.vites olayı ilk başta benim de garibime gitmişti.neden bu şekilde geri vites ile 2 karşı karşıya diye biraz araştırdım.bunun sebebi ise öğrendiğim kadarı ile çiftte ve yükleyicilerde en çok kullanılan 2 vites varmış.birisi geri vites birisi de b-2 imiş.bu yüzden seri ve rahat kullanabilmek için bu iki vitesi karşılıklı yapmışlar.şayet ben bu iki işide yapmayan biri olduğum için aslında benim ki karşılıklı olmasa da olurdu :) hız konusunda ise kesinlikle haklısınız.ben biraz gazını açtırdım ama şuan da 32 yapıyor.gaz devri ise 27 de.29 a kadar açtırsam 35 yapması mümkün ama gönül isterdi ki hiç bir yerini açtırmadan 35 yapsın.bu tespitiniz de oldukca doğru.yalnız şuna ayrıca değinmek isterim.vites aralarının birbirine yakın olması 9 ileri vites olmasındandır diyorum.birde vites aralarının yakın olmasının bir avantajıda aslında traktörün rampalarda daha seri gitmesini sağlar.zamanın da epeyce fiat 480 kullandım.ve bir çok defa şuna şahit oldum.traktörde 2 ton yük oluyor.5 e takıyorum yemiyor 4 ile de bağırıyor ve ağır gidiyor.yani vites araları uzaktı.aslında vites aralarının uzak olması yüzünden de biraz da çok yakıyordu.benim jd 50 liği almadan en çok tedirgin olduğum bir yer vardı.eski kullandığım 480 likler gibi 2-3 tonla c2 ile gitmezde c-1 e düşerse hem çok ağır gider hem çok yakar hem çok zaman kaybı yaşarım diyodum ama bu tedirginliğim de boşa çıktı çok şükür.nerdeyse bahsettiğim durumlarda c-2 ile rampalarda dursan yine kalkacak.otomatik lift olmaması tabi eksi bir yönü.4 vites olayı ise.4 vites olan makineler genelde ağır ve seri olmakla birlikte toplamda 8 vites olurken jd ise 3 vites ve a-b-c şeklinde toplamda 9 vites.ilk defa kullandığınızı düşünerekten hatırlatma olsun diye yazdım.şunu söylemek isterim.inanın benim 55 saatte edindiğim tecrübelerin nerdeyse tamamını ilk kullanımız da edinmişsiniz.demekki çok dikkatli bir kullanıcısınız.inş istediğiniz gibi bir traktörünüz olur.saygılar.
ugur_husky link=topic=59646.msg719829#msg719829 date=1363501013' Alıntı:
Sen motoruna aşık bi kullanıcısın bende tekrar hayırlı olsun demek istiyorum
aşık deyilde , aşık olmaya başlayan desen sanırım daha doğru olur :) çok çok saol kardeşim.daha iyileri sizlerin olsun inşallah.
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

Geri fitesle 2. fitesin karşılıklı olması mevzusunu traktörün sahibide kepçe için en uygun böyle dedi doğrudur bişey diyemem çünkü traktörler uzun tecrübe sonucunda tasarlanır örnegin sizin satttığınız 540 lardada 7056 larda vs geri fites en sağda oda hoş değil araba gibi ama ben traktörü ağırlıkı olarak çift sürmek için kullanıyorum bence geri ile 1. fites karşılıklı olmalı. hız gerçekten önemli 255 den önce 165 vardı 4 ileri ingiliz 25 km yapıyodu rampada falan çok iyiydi ama yolda uyuz oluyordum şimdiki 255 im 2700 gaz verdiğimde 45 km yapıyo zf şanzumanlı erkuntları geçiyo ama rampada falan kötü çekişini beğenmiyorum satabilirsem ikinci el erkunt -td 65 veya massey 3060 alacam üzerine fazla para verecek drumum yok gönül isterki sizinki gibi 0 bi makina alayım ama imkan meselesi....
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

gocabolulu link=topic=59646.msg719992#msg719992 date=1363525275' Alıntı:
Geri fitesle 2. fitesin karşılıklı olması mevzusunu traktörün sahibide kepçe için en uygun böyle dedi doğrudur bişey diyemem çünkü traktörler uzun tecrübe sonucunda tasarlanır örnegin sizin satttığınız 540 lardada 7056 larda vs geri fites en sağda oda hoş değil araba gibi ama ben traktörü ağırlıkı olarak çift sürmek için kullanıyorum bence geri ile 1. fites karşılıklı olmalı. hız gerçekten önemli 255 den önce 165 vardı 4 ileri ingiliz 25 km yapıyodu rampada falan çok iyiydi ama yolda uyuz oluyordum şimdiki 255 im 2700 gaz verdiğimde 45 km yapıyo zf şanzumanlı erkuntları geçiyo ama rampada falan kötü çekişini beğenmiyorum satabilirsem ikinci el erkunt -td 65 veya massey 3060 alacam üzerine fazla para verecek drumum yok gönül isterki sizinki gibi 0 bi makina alayım ama imkan meselesi....

inşallah birgün gönlünüzün istediğinden daha güzel bir traktör alırsınız.hız konusunu ben çok araştırdım.en sonunda da şu kanıya vardım.bir traktör seri ise rampada zayıf ,ağır devir ise de rampada iyi çekiyor.aslında ben bunu traktörümü almandan da az çok biliyordum.çünkü traktörü aldığım bayi bana hiç bir zaman bu traktör 35 yapar demedi.ancak ben kendi tecrübelerimle traktörüme 35 yaptırmanın çaresini buldum.buldum ama aslında çokta sağlıklı deyil.gaz açımı hem motor ömrünü kısaltır hemde yakıtı artırır.aslında benim 50 liğin hızının az olması konusunda bir avantajım var.traktörümü kullandığım yerler ,çok dik iniş ve çıkışlarla dolu bir yer.bu konuda benim için öncelik fren ve rampada çekmesi.ama başkaları için bu sorun olabilir.mesala adamın elinde bir büyük traktör var ikincisini ara işler de kullanmak için alacaksa kesinlikle jhonderenin hızını dikkate almalı.yoksa sonrasında pişmanlık duyabilir.çünkü düz bir yolda 30 km hız ve 40 hız bayağı fark ediyor.saygılar.
 
K

kyle_xy_171

Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın şeftali ve kivi yetiştiriciligi yapıyorum demişsiniz bu traktör şeftali arası toprak işleme sırasında aralara sıgıyormu birde gördügüm kadarıyla tente var bizde şeftali yetiştiriciligi yapıyoruz bizded erkunt bereket 60 meyveci var.
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

kyle_xy_171 link=topic=59646.msg720018#msg720018 date=1363528305' Alıntı:
öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın şeftali ve kivi yetiştiriciligi yapıyorum demişsiniz bu traktör şeftali arası toprak işleme sırasında aralara sıgıyormu birde gördügüm kadarıyla tente var bizde şeftali yetiştiriciligi yapıyoruz bizded erkunt bereket 60 meyveci var.
çok teşekkür ederim çok saolun.bizim burada araziler düzgün deyil.dolayısı ilede arazide traktör ile toprağı işleme şansımız yok.yani ova şeklinde deyil.dik yamaç vs.bu yüzden toprağımızı iktisatlı kullanmamız gerekiyor.o yüzden dikimlerimizi araya traktör girecek gibi 2 ye 6---- 2 ye 5 deyilde 3 buçuğa 4 veya 4 metreye 4 metre olarak yapıyoruz.tabi böyle yapınca daha da fazla ağaç alıyor.birde dikerken çapraza getiriyoruz.yalnız fuarda 50 liğin bir küçüğünü gördüm.çamurluklar daha küçük ,sanırım onlar ağaç aralarına girmek için düşünülmüş.tabi bunu jhondere mi yaptı yoksa bayimi traktörü küçülttü bilemiyorum.üretimini yaptığınız çeşidin adını öğrenebilirmiyim ? bir sakıncası yoksa ?
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

kyle_xy_171 link=topic=59646.msg720018#msg720018 date=1363528305' Alıntı:
öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın şeftali ve kivi yetiştiriciligi yapıyorum demişsiniz bu traktör şeftali arası toprak işleme sırasında aralara sıgıyormu birde gördügüm kadarıyla tente var bizde şeftali yetiştiriciligi yapıyoruz bizded erkunt bereket 60 meyveci var.
5050e nin bahçe tipi var fuarda vardı o sığıyor.
 

Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

5050 nin yakıtı hakkında küçük bir ölçüm yaptım.mersin merkezden-güzel yayla petrole kadar.yaklaşık 31-32 km de arkada 2 tekerli romörk ve romörkta 3 ton vardı.mersinde tam fulledim sonra 32 km sonra yine aynı yere kadar tam fulledim.50 tl yi zar zor aldı.mazotu 4100 den aldım.yol durumu ise yolun 100 de 50 si rampa , 100 de 10 u iniş , 100 de 40 ise hafif rampa veya tam düz.traktörüm şuan 70 saatte.birde trakttörümü 2200 ve 2700 devir aralıklarında kullandım.akşam vakti geç kaldığım için biraz bastım yani.yakıt olarak bana normal geldi ama tabi yorum sizlerin.....saygılar....
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

baba540 link=topic=59646.msg731403#msg731403 date=1365826309' Alıntı:
5050 nin yakıtı hakkında küçük bir ölçüm yaptım.mersin merkezden-güzel yayla petrole kadar.yaklaşık 31-32 km de arkada 2 tekerli romörk ve romörkta 3 ton vardı.mersinde tam fulledim sonra 32 km sonra yine aynı yere kadar tam fulledim.50 tl yi zar zor aldı.mazotu 4100 den aldım.yol durumu ise yolun 100 de 50 si rampa , 100 de 10 u iniş , 100 de 40 ise hafif rampa veya tam düz.traktörüm şuan 70 saatte.birde trakttörümü 2200 ve 2700 devir aralıklarında kullandım.akşam vakti geç kaldığım için biraz bastım yani.yakıt olarak bana normal geldi ama tabi yorum sizlerin.....saygılar....

32 km sade gidiş ise çok fazla ama 32 gidiş 32 geliş yani 60-64 km yol yaptıysan iyi.Ben 5303 le 53-55 km tek rampa vardı oda yaklaşık 15 dakika sürüyor cıkması 3. cü vitesle cıkmıyor o kadarda uzun dik ama rampa farkettirmez o kadar rampanın cıkışı varsa inişide var cıkarken çok yakıyor ma inerken hiç yakmıyor 2 ton yük ile 35 tl yaktırmıştım mazot 3.75 ti yani 9.5lt yaktı km de 0.190 lt eder.sende 62 yaptıysan 12.2 lt yakmış oda km de 0.196 lt eder. tabi benim motorr açılmış 2000 saatte seninki daha açılmamış 70 saatte yoksa benimkinden birazdaha az yakar tahminimce. yani ölçümün doğru kardeş ben onaylıyorum aksini söyleyen varsa genelde olur konu johndere olunca..... beni örnek veririsin
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

mesuteker link=topic=59646.msg731457#msg731457 date=1365861895' Alıntı:
32 km sade gidiş ise çok fazla ama 32 gidiş 32 geliş yani 60-64 km yol yaptıysan iyi.Ben 5303 le 53-55 km tek rampa vardı oda yaklaşık 15 dakika sürüyor cıkması 3. cü vitesle cıkmıyor o kadarda uzun dik ama rampa farkettirmez o kadar rampanın cıkışı varsa inişide var cıkarken çok yakıyor ma inerken hiç yakmıyor 2 ton yük ile 35 tl yaktırmıştım mazot 3.75 ti yani 9.5lt yaktı km de 0.190 lt eder.sende 62 yaptıysan 12.2 lt yakmış oda km de 0.196 lt eder. tabi benim motorr açılmış 2000 saatte seninki daha açılmamış 70 saatte yoksa benimkinden birazdaha az yakar tahminimce. yani ölçümün doğru kardeş ben onaylıyorum aksini söyleyen varsa genelde olur konu johndere olunca..... beni örnek veririsin
yok benimki sadece geliş.yani toplamda 32 km.ama dediğim gibi ağırlıklı rampa ve neredeyse sürekli gaz devri 2300-2500 lerde.gelirken ortalama 12 litre yakmış ama gidiştede 4 litre anca yakar.yani şöyle diyim.16 litre 65 km yapıyorum. oda 65 tl yapar.yani km de 1 tl oluyor en kolayı.motorun açılmamış ve daha hiç sibop ayarı yapılmamış olduğundan , vede gazın açık olduğunu düşünürsek çok fazla deyil.ama açıkca söylemem gerekirse azda deyil.ha bu 50 tl yi ben istesem 2000 deviri geçmeden 40 tl ye düşürürüm.sonra birde sibop ayarı ve 500 saat sonrasını düşünecek olursak , 40 tl civarı kalır sanıyorum.yani yine kabaca bir hesapla 65 km de 65 tl olmazda 55 tl olur. bu seferde km de 800 kuruş yakar.böyle olursa yakıtı bence ideal.günümüzde 4x4 mıtsubishi magnumlar 500 kuruş yakıyor.oda 300-500 kiloyla 800 kuruşa kadar düşerse bana kafi.ama gönül ister 500 kuruş yaksın...
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

traktör biraz ağır devirli olduğundan uzun mesafe yollarda basmak gerekiyor.c-3 te basmadınmı 20-22 ile gidiyor.öylede yol bitmiyor.bastınmıda 30 yapıyor ama o zamanda çok yakıyor.gerçi 500 saati bi geçsin bakalım o zaman ne olacak ama şimdiki vaziyette yakıt çok çok az falan deyil.hatta eski traktörlere (fiat 480-540) göre fazla.ama tabi bunu zaman içinde belli bir saatten sonra birde sibop ayarı yapıldıktan sonra tekrar değerlendirmek lazım.
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

traktörün arkasından bir ses geliyordu şıkırtı şeklinde servisi aradım ve gelen sesi söyledim.servis bana (servisin sahibi) sakın işte falan kullanmamazlık yapma istediğin şekilde kullan kırılsın mühim deyil dedi bende dediği gibi kullanmaya devam ettim.gelin de demedim aslında yağ değişimine 20 saat kaldı zaten geleceksiniz geldiğinizde bakarsınız dedim ama sağolsunlar bugün ansızın taaa 100 km den gelmişler.sırf benim için.telefon açalı 3 gün anca oldu.onca yol.mahçup oldum vallaha.işin kötüsü mü desem iyisi mi desem bilmiyorum gelen seste bizim buralarda romörk takmak için koşum kolu yapılır onda bir boşluk varmış ayarla giderilebiliyormuş ondan geliyormuş.ne diyeceğimi şaşırdım adamlara.ya eski traktör olsa insan önemsemez de yeni olunca aman diyosun bilmediğimiz bişeydir hemen asılıyosun telefona.ben mahçup mahçup konuşuyom servisle adam illa diyor başka bir sıkıntı olursa hemen haber verin.vallaha helal olsun diyorum.bu ilgi alaka gerçekten çok güzel.çok memnun oldum.birazda mahçup :( ALLAH tarsus panzede otomotivden razı olsun.bu memnuniyetimiz inşallah karşılıklı olarak devam eder....saygılar.

online photo sharing

işin tuhafı ise.traktör evin önündeydi.köy yeri anahtarı üzerinden hiç almam.yarında yine bahçeye gidecektim.evimde, yorgunluktan uzanıyordum bir baktım traktör çalıştı.sağolsunlar zile bile basmıyorlar.ben evden inene kadar halletmişler bile gelen sesi.
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

baba540 link=topic=59646.msg736995#msg736995 date=1367085800' Alıntı:
traktörün arkasından bir ses geliyordu şıkırtı şeklinde servisi aradım ve gelen sesi söyledim.servis bana (servisin sahibi) sakın işte falan kullanmamazlık yapma istediğin şekilde kullan kırılsın mühim deyil dedi bende dediği gibi kullanmaya devam ettim.gelin de demedim aslında yağ değişimine 20 saat kaldı zaten geleceksiniz geldiğinizde bakarsınız dedim ama sağolsunlar bugün ansızın taaa 100 km den gelmişler.sırf benim için.telefon açalı 3 gün anca oldu.onca yol.mahçup oldum vallaha.işin kötüsü mü desem iyisi mi desem bilmiyorum gelen seste bizim buralarda romörk takmak için koşum kolu yapılır onda bir boşluk varmış ayarla giderilebiliyormuş ondan geliyormuş.ne diyeceğimi şaşırdım adamlara.ya eski traktör olsa insan önemsemez de yeni olunca aman diyosun bilmediğimiz bişeydir hemen asılıyosun telefona.ben mahçup mahçup konuşuyom servisle adam illa diyor başka bir sıkıntı olursa hemen haber verin.vallaha helal olsun diyorum.bu ilgi alaka gerçekten çok güzel.çok memnun oldum.birazda mahçup :( ALLAH tarsus panzede otomotivden razı olsun.bu memnuniyetimiz inşallah karşılıklı olarak devam eder....saygılar.

online photo sharing

işin tuhafı ise.traktör evin önündeydi.köy yeri anahtarı üzerinden hiç almam.yarında yine bahçeye gidecektim.evimde, yorgunluktan uzanıyordum bir baktım traktör çalıştı.sağolsunlar zile bile basmıyorlar.ben evden inene kadar halletmişler bile gelen sesi.
osman abi inşallah seninde benimde memnuyetimiz devam eder.cidden servis konusunda çok titiz bir baii..memnuniyet tüm bölgede var saygılar abi...
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

Traktor alacaksan john deere alacaksın serviside iyi ama bazı yerlerde pek iyi diyemeyiz.
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

arkaaşlar daha önceleri de sıkca özel mesaj yolu ile olsun açtığım konuların altına olsun 5050 e nin yakıtını soranlar oldu.tabi ölçüm yapamadığım için net bir cvp verememiştim.yakın zamanda şöyle bir ölçümüm oldu sizlerle paylaşmak istiyorum.depoyu tam fulledim.bildiğim kadarı ile depo 68 litre.sonra saati telefonuma kaydettim.traktörüm 69 saatteydi.sonra depom 101 saatte (çeyreği düştü) sona yaklaştı.yani tamamen bitmedi.tahminimce içinde bir 12-13 litre daha rahat vardır.yani kabaca bir hesapla 55 litre ile 32 saat yaptım.tabi burda 32 saati ne şartlarda yaptım oda çok önemli.32 saatin 10 saati yolda geçti ,yolda ama sadece 2 saatinde 5 ton civarı yükle.diyer 8 saati 2 ton 1 ton civarı yüklüydü.kaldı 22 saat.22 saatinde en az 8 saati 800 devirde kuyruk mili ile durduğu yerde ilaçlama yaptı.kaldı 14 saat.14 saatte de bahçemden taş atladım.onda da traktör ortaalama 1500 devirde sürekli 4x4 te ve a-3 ile veya en fazla b -2 ile çalıştı.yani tekrar toparlayacak olursam 55 litre civarı mazotla 32 saatte yukarıda saydığım işleri yaptım.şuan traktörüm henüz 108 saatte.babamın da eski bir fiat 540 cı olduğunu düşünerek onunda fikirlerini almak istedim.yaptığım tüm işlerde hemen hemen babam yanındaydı.babam eski traktörümüz 540 bu işleri yapana kadar mazotu tamamen bitmiş olurdu dedi.deposuda 55 litrelik bildiğim kadarı ile.yani son olarak şunu diyebilirim ki.5050 nin yakıtı çok çok az olmasa da en azından şunu anladım ki çok deyil..tabi sizlerin değerli yorumları da benim için çok önemli.fikir ve yorumlarınızı bekliyorum.....saygılar.....
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

valla abi ölçümün güzel iyice düşecek yakıtı bende bir ölçüm yaptım osman abi.24 dönüm bağın 9kulte motoru ile surumunu yaptık bizim arkadaşın 5050e 2wd si ile 65 tl mazot yaktı...
 

Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

eyup reis33 link=topic=59646.msg741554#msg741554 date=1368182752' Alıntı:
valla abi ölçümün güzel iyice düşecek yakıtı bende bir ölçüm yaptım osman abi.24 dönüm bağın 9kulte motoru ile surumunu yaptık bizim arkadaşın 5050e 2wd si ile 65 tl mazot yaktı...
ölçümde bir yanlışlık olmasın eyübüm dönümde 1 lt reden az yakmış...inan 165 tl olsa bile yine normal 65 tl çok çok az bence bi yanlışlık var...
 
Ynt: JHONDERE 5050 E 4X4 İLK İZLENİMLERİM (TARLA TİPİ)

Ben bir JD bayii olsaydım bu servisin yaptığının aynısını yapardım.Yüz değil 200 km den de gelirdim.Maşaallah Eyüp reisle birlikte Trakkulup ' u yemyeşil ettiniz.Paylaşımlarınızla JD ' ye sempati sağladınız.Türkiye çapında tanıtım yaptınız.Bu tamamen iyi niyetli gayretleriniz elbette ' ' birileri ' ' tarafından izlenecek ve değerlendirilecekti. Çok mu komplo teorisyeniyim ne? )) (şakadır)
Şaka olmayan kısım : traktör üretici ve ithalatçıların trakkulup ' u yakından izlediğini düşünüyorum.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt