john deere mii alayım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21.03.2008
Mesajlar
7

:( yeni çif çeker alcamm ne marka alayımm yardımcı olurmusunnuz
 
Katılım
22.01.2008
Mesajlar
2,484
Konum
Osmaniye
: john deere mii alayım

sen kaç hplik bişi alcanı we ne kadarlık bişi alcanı söle ona göre bizde yazalm buraya
 

thx

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,883
Konum
Sivas
: john deere mii alayım

AGA SANA DİYİM KAÇ HP ALCAKSAN AL AMA KESİNLİKLE JOHN DEERE AL SENİ ASLA YARI YOLDA BIRAKMAZ DARISI BENİM BAŞIMA İNŞ
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
490
: john deere mii alayım

bence , insan mal alırken kazanır . ilk yatırım maliyeti yüksek olan traktörler zaman geçtikçe kendini fazlasıyla amorti eder düşüncesindeyim....
 
Katılım
22.01.2008
Mesajlar
2,484
Konum
Osmaniye
: john deere mii alayım

0 trraktör alma bizim burda 2.el john deere 5725 war alcaksan adamla konuşim fiyatı cok temiz ama snn memleket neresi
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
: john deere mii alayım

SİZ NEYİ TARTIŞIP DURUYONUZ ADAM ORTALARDA GÖRÜNMÜYO 2 MSJ YAZMIŞ ÜYELİĞİ SÜRESİNCE

DELİNİN BİRİ KUYUYA TAŞ ATMIŞ 40 AKILLI ÇIKARAMAMIŞ
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
414
Konum
ÇORUM-İSTANBUL
: john deere mii alayım

Adam 1 Msj Bile Yazmamış Konuya,Boşuna Yazıyosunuz Arkadaşlar..Ben İnanmıyorum Burdan Görüp,Beğenipte Traktörü Almaya Karar Versin...
 
Katılım
31.03.2008
Mesajlar
385
Konum
S i V a S
: john deere mii alayım

yapacağın işe göre John deere, class, Renault un modellerini tavsiye derim. ama sıfır renault bulabilir misin bilmem :)
 
Katılım
21.03.2008
Mesajlar
7
: john deere mii alayım

valla 75 ile 95 arası almayı düşünüyorum.bana bizim burda tavsiyeler td75d yada john deere 5725 .arki ben balıkesirliyim 5725 çekiş nasıl güzelse bakarızz
 
Katılım
21.03.2008
Mesajlar
7

: john deere mii alayım

arkadaşlar ban bu siteye yeni üye oldum .bu sitede traktörlerden anlayan kişilerr varr.ben çok iyi anlamam oyüzden araş tırıyorum.bende tak çeker traktör var.ekiliş fazla olduğundan yetmiyor bitane çeker almayı düşünüyoz.. bim iş ve vakit yüzünden int çok giremiyorum.. yanlız bu siteyee iyi karşılanmadık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt