köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

Güzel paylaşım. Sahibine hayırlı olsun. Güle güle kullansın. Forumun ilk kullanıcı yeni Erkunt ' u oldu. Artık paylaşımları detaylı olarak bekliyoruz...
 
Katılım
06.12.2008
Mesajlar
3,167
Konum
Edirne
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

alana hayırlı olsun abi güle güle kullansın detaylı paylaşımları özellikle tarla performansını görmek isteriz ... paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

Alana hayırlı olsun :)
 
Katılım
01.08.2010
Mesajlar
4,843
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

Hayırlı olsun güzel traktör
 
Katılım
20.11.2010
Mesajlar
5,221
Konum
Denizli
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

hayırlı olsun ..frene basınca otobüs gibi fısırtı çıkarıyor .o ses nerden geliyo ki
 
Katılım
09.01.2008
Mesajlar
2,892
Konum
MALATYA/ELAZIĞ
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

hayırlı olsun kaça alındı acaba özellikle pulluk videolarını bekliyoruz
 
Katılım
18.11.2009
Mesajlar
2,291
Konum
Yozgat
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

hayırlı olsun bu mevlüt j hangi mevlüt acaba
 
Katılım
17.01.2012
Mesajlar
167
Konum
KAYSERİ
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

hayırlı olsun fiyatı nekadar? özellikle videolarını istiyoruz (pulluk!) tıss eden komresördür arkadaslar.
 
Katılım
15.09.2010
Mesajlar
6,897
Konum
Çorum
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

neyse muhtar bizede tarlada dişli bir rakip lazımdı ... hayırlı uğurlu olsun ....
 
Katılım
10.08.2010
Mesajlar
0
Konum
Sivas
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

Hayırlı olsun. İnşallah her fırsatta fıs fıs ses gelmiyordur :)
 
Katılım
15.09.2010
Mesajlar
6,897
Konum
Çorum
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

gravesin büyük oğlu mevlüt daha merak ettiğin bir şey varsa söyle Fatih
XxXEsinti66 link=topic=53743.msg563079#msg563079 date=1331744967' Alıntı:
hayırlı olsun bu mevlüt j hangi mevlüt acaba
 
Katılım
18.11.2009
Mesajlar
2,291
Konum
Yozgat
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

mustafagursacli link=topic=53743.msg563104#msg563104 date=1331746219' Alıntı:
gravesin büyük oğlu mevlüt daha merak ettiğin bir şey varsa söyle Fatih
tmm abi saolasın gravesi filan tanımıyorum.
 
Katılım
15.09.2010
Mesajlar
6,897
Konum
Çorum
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

XxXEsinti66 link=topic=53743.msg563117#msg563117 date=1331746603' Alıntı:
tmm abi saolasın gravesi filan tanımıyorum.
şaka yaptın tanıyan yok sandın heralde ....)
 
Katılım
18.11.2009
Mesajlar
2,291
Konum
Yozgat

Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

mustafagursacli link=topic=53743.msg563132#msg563132 date=1331747492' Alıntı:
şaka yaptın tanıyan yok sandın heralde ....)
yok valla sen yanlış anlamışsın
 
Katılım
15.09.2010
Mesajlar
6,897
Konum
Çorum
Ynt: köyümüze yeni erkut 90 geldi mevlüt arkadaşıma hayırlı olsun..

anlş-*s sıkını yok tanıyan varmı diye dedin ben seni biliyorum kardeşim....
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt