Kubota m7040

Merhaba 2 komşumda tamda bu modellerden var. Gerek sürücü olarak gerek yolcu olarak gerekte yan tarladan çekiş performası üzerine gözlemlerim oldu.

M7040 2014 Nisan ayında alındı , şuan 5000 saati geçik.Tarla hazırlama , ufak çaplı hububat ekimi , yoğun çiftlik gübresi saçımında , yolda , çiftlik içinde kullanıldı. Yıpranma durumuna gelecek olurdak , direksiyon ilk geldiği güne nazaran aşırı sertleşti. Yaklaşık 10 gün önce çiftçeker mili kırıldığından , klima arızasından dolayı servise çekici ile gitti. Şuan tolere edilmeyecek şekilde jaklardan yağ damlatıyor . Ön taraftaki tüm aydınlatmalar çok zayıfladı gece önümüzü göremiyoruz. harici kuyruk mili açma kapama düğmesinin muhafaza plastiği yerinden çıkık duruyor 3bin saattir ve klima çıkış menfezlerinin biride 4bin saattir kendiliğinden düşmüş halde. Şuana kadar benim bildiğim kadarıyla yaşadığı sorunlar bunlar.

Sahibi pulluk çekişinden pek memnun değil. Ama ekipmanlarda stabil ayarlarda çok pratik. Shuttle kavraması verdiginiz gaza göre kontrol edilebiliyor ama biraz sert olduğunu söyleyebilirim. Kubotada Shuttle kavrama ayarının olduğunu duymuştum. Shuttle hakkında bir olumsuz yorum ; F N R modlarına geçirirken oturma ve levyeyi kaldırma yönünden ergonomik değil. Bu yüzden buda debriyajlı şekilde kullanma zorunluluğu getiriyor. 15 ileri 15 geri vitesiyle 2500devirde 36km/h yol hızı var. Vites ve takviye geçişleri kötü. Özellikle takviyeyi geçirirken tamamen durmuş olmanıza rağmen şanzıman dağılacak gibi ses çıkarıyor. Kabin ses yalıtımı ilk geldiği zaman çok iyi gibiydi. Zamanla plasiklerin eskimesinden mi bilmem , yerli motorlar gibi ses almaya başladı. Kabin aşırı dar. Hostes koltuğu yok. Servisin taktığı minik koltuğa oturmak hiç olmadığı haline nazaran yolcu icin daha iyi ama o küçük hostes koltukları max. 40kg bir insan ve 80kg bir operatör için uygun. Bu rakamlar artınca kapıları açmadan saatlerce içinde kalmak imkansız. Aynaları fena değil Tdye nazaran bir tık iyi diyebilirim. Hidrolik kolları ile balya makinesi haşpay takma gibi hassas işler yaparsanız bir tehlikeli. Ne kadar minik dokunuşlar yapsanızda birden indirme kaldırma yapıyor. Ağır yüklerde aniden indirme yaparak zaten kısa olan motorun önünü çeliyor. Hidrolik kapasite zayıf. Vinc , kepçe ile ağır yük kaldırmaya çalışırken hidrolik ötüveriyor.Hidroliğin kaldırma yüksekliği az. Büyük ekipmanlarda ani kalkışlarda ekipman yere değebiliyor. Manevrada tek geçerim mükemmel. Klima soğutması fena değil(di). Teyp orjinal sonydi. Ses kalitesi iyi hala bozulmadı. Sürücü koltuğuna oturduğunuzda görüş acısının çok iyi olduğunu , 640tan bile daha küçük bir kapartoya sahip olduğunu gözlemlersiniz. Frenler mükemmel. Ne kadar basarsanız okadar tepki veriyor. Haratet sıkıtısı olmadı. Debriyaj yumuşak. Gaz çok yumuşak olduğu için gaza alışmakta sorun yaşadık.

TD75D 2015 Kasım ayında alındı. 2500 saat civarında. Yoğun olarak havalı mibzer , küçük çaplı hububat ekimi , çiftlik içinde, tarla hazırlamada , yolda kullanıldı. Arızaları ise hidrolik 2 kere bozuldu. 3 sıfırlı rakamlarda masraf açmıştı fiyatını tam hatırlamıyorum. Şanzımanda bir dişli dağıldı. 5bin lira tutmuştu 2sene önce. Motorun zincir- kayış aksamından arıza oldu 1 sene önce. Ön difransiyel dağıldı 1 sene önce. 3 sene önce difransiyel kilit düğmesi basılı kalmış gibi göstergede gosteriyordu. Küçük bir elektirik arızasıydı düzeltildi.

Kabin genişliği ve yolcunun alan konforu olarak kubotadan net 3 gömlek büyük.Direksiyonun ayarı sürücü yönünden kubotaya göre çok daha iyi. Koltuğa tamamen yaslanarak rahat bir sürüş gerçeklestirirsiniz ama kubotanın direksiyonu ne kadar indirsenizde haifif eğilmeden direksiyonun en uzak noktasını tutamıyorsunuz. Ses izlasyonu olarak kubotanın ilk zamanlarına göre bir tık daha kötü. 5 sınıfı olmasindan dolayı traktörün yapısı ve kaputu büyük. Alısma sürecinde görüş açısı olarak biraz sıkıntı çekebiliyorsunuz ancak alışınca daha stabil bir traktör sürermişçesine rahatsız ettirmiyor. Egzos kabin direklerine gizlenmemiş ama bence güzel bir görüntüsü var , kubotada gizlenmis egzos var( şahsi görüşüm , ekzos gizlenmese de olur). TDD serisi yoldave tarlada aşırı sekiyor , traktörden soğutuyor. Frenler berbat , dünyada bu kadar berbat frene sahip motor olduğunu sanmıyorum. Hararet ortalamadan biraz yüksek seyretse de aşırı çıkmadı. Teypin ses kalitesi güzel , hala bozulmadı. Klima soğutması zayıf. Ağır ekipmanda önünü kaldırma kubotadan 2 tık daha az. Gaz normalden az birşey sert. Alışınca normal geliyor. Debriyaj normal sertlikte. Hidrolik kollarının kaldırma yüksekliği iyi. Hidrolik kapasite kubotaya göre daha iyi. Lift o matic kullanışlı ama ilk geldiği zamanlar sertti, sonradan biraz yumuşadı. Vites mevcudu ihtiyaçlara göre değişmekle beraber bazen az geldiği olabiliyor. 2500 devirde max hız 30km/h. Vites ve takviye geçisleri kubotaya göre daha iyi. Shuttle kavraması sert , debriyaja ayağınız ucuyla az birşey dokunmadınız mı kalkış anında devir yüksekse cama girecek gibi oluyorsunuz. Çekişi kubotaya göre bariz daha iyi.Aynalar kubotaya göre bir tık küçük gibi. Pullukta serilik kubota ile aynı. Arka görüş acısı kabin çıkıntısından dolayı biraz kötü. Manevra normal. Kuyruk mili vitesine geçirmesi kötü , ani hareketler gerekebiliyor. Arpa arkası güz sürümünde tavlı halde 1.5-.1.7 yakarken M7040 1.3-1.5 yakıyor.

Umarım yararlı olmuştur.
 
Son düzenleme:
Merhaba 2 komşumda tamda bu modellerden var. Gerek sürücü olarak gerek yolcu olarak gerekte yan tarladan çekiş performası üzerine gözlemlerim oldu.

M7040 2014 Nisan ayında alındı , şuan 5000 saati geçik.Tarla hazırlama , ufak çaplı hububat ekimi , yoğun çiftlik gübresi saçımında , yolda , çiftlik içinde kullanıldı. Yıpranma durumuna gelecek olurdak , direksiyon ilk geldiği güne nazaran aşırı sertleşti. Yaklaşık 10 gün önce çiftçeker mili kırıldığından , klima arızasından dolayı servise çekici ile gitti. Şuan tolere edilmeyecek şekilde jaklardan yağ damlatıyor . Ön taraftaki tüm aydınlatmalar çok zayıfladı gece önümüzü göremiyoruz. harici kuyruk mili açma kapama düğmesinin muhafaza plastiği yerinden çıkık duruyor 3bin saattir ve klima çıkış menfezlerinin biride 4bin saattir kendiliğinden düşmüş halde. Şuana kadar benim bildiğim kadarıyla yaşadığı sorunlar bunlar.

Sahibi pulluk çekişinden pek memnun değil. Ama ekipmanlarda stabil ayarlarda çok pratik. Shuttle kavraması verdiginiz gaza göre kontrol edilebiliyor ama biraz sert olduğunu söyleyebilirim. Kubotada Shuttle kavrama ayarının olduğunu duymuştum. Shuttle hakkında bir olumsuz yorum ; F N R modlarına geçirirken oturma ve levyeyi kaldırma yönünden ergonomik değil. Bu yüzden buda debriyajlı şekilde kullanma zorunluluğu getiriyor. 15 ileri 15 geri vitesiyle 2500devirde 36km/h yol hızı var. Vites ve takviye geçişleri kötü. Özellikle takviyeyi geçirirken tamamen durmuş olmanıza rağmen şanzıman dağılacak gibi ses çıkarıyor. Kabin ses yalıtımı ilk geldiği zaman çok iyi gibiydi. Zamanla plasiklerin eskimesinden mi bilmem , yerli motorlar gibi ses almaya başladı. Kabin aşırı dar. Hostes koltuğu yok. Servisin taktığı minik koltuğa oturmak hiç olmadığı haline nazaran yolcu icin daha iyi ama o küçük hostes koltukları max. 40kg bir insan ve 80kg bir operatör için uygun. Bu rakamlar artınca kapıları açmadan saatlerce içinde kalmak imkansız. Aynaları fena değil Tdye nazaran bir tık iyi diyebilirim. Hidrolik kolları ile balya makinesi haşpay takma gibi hassas işler yaparsanız bir tehlikeli. Ne kadar minik dokunuşlar yapsanızda birden indirme kaldırma yapıyor. Ağır yüklerde aniden indirme yaparak zaten kısa olan motorun önünü çeliyor. Hidrolik kapasite zayıf. Vinc , kepçe ile ağır yük kaldırmaya çalışırken hidrolik ötüveriyor.Hidroliğin kaldırma yüksekliği az. Büyük ekipmanlarda ani kalkışlarda ekipman yere değebiliyor. Manevrada tek geçerim mükemmel. Klima soğutması fena değil(di). Teyp orjinal sonydi. Ses kalitesi iyi hala bozulmadı. Sürücü koltuğuna oturduğunuzda görüş acısının çok iyi olduğunu , 640tan bile daha küçük bir kapartoya sahip olduğunu gözlemlersiniz. Frenler mükemmel. Ne kadar basarsanız okadar tepki veriyor. Haratet sıkıtısı olmadı. Debriyaj yumuşak. Gaz çok yumuşak olduğu için gaza alışmakta sorun yaşadık.

TD75D 2015 Kasım ayında alındı. 2500 saat civarında. Yoğun olarak havalı mibzer , küçük çaplı hububat ekimi , çiftlik içinde, tarla hazırlamada , yolda kullanıldı. Arızaları ise hidrolik 2 kere bozuldu. 3 sıfırlı rakamlarda masraf açmıştı fiyatını tam hatırlamıyorum. Şanzımanda bir dişli dağıldı. 5bin lira tutmuştu 2sene önce. Motorun zincir- kayış aksamından arıza oldu 1 sene önce. Ön difransiyel dağıldı 1 sene önce. 3 sene önce difransiyel kilit düğmesi basılı kalmış gibi göstergede gosteriyordu. Küçük bir elektirik arızasıydı düzeltildi.

Kabin genişliği ve yolcunun alan konforu olarak kubotadan net 3 gömlek büyük.Direksiyonun ayarı sürücü yönünden kubotaya göre çok daha iyi. Koltuğa tamamen yaslanarak rahat bir sürüş gerçeklestirirsiniz ama kubotanın direksiyonu ne kadar indirsenizde haifif eğilmeden direksiyonun en uzak noktasını tutamıyorsunuz. Ses izlasyonu olarak kubotanın ilk zamanlarına göre bir tık daha kötü. 5 sınıfı olmasindan dolayı traktörün yapısı ve kaputu büyük. Alısma sürecinde görüş açısı olarak biraz sıkıntı çekebiliyorsunuz ancak alışınca daha stabil bir traktör sürermişçesine rahatsız ettirmiyor. Egzos kabin direklerine gizlenmemiş ama bence güzel bir görüntüsü var , kubotada gizlenmis egzos var( şahsi görüşüm , ekzos gizlenmese de olur). TDD serisi yoldave tarlada aşırı sekiyor , traktörden soğutuyor. Frenler berbat , dünyada bu kadar berbat frene sahip motor olduğunu sanmıyorum. Hararet ortalamadan biraz yüksek seyretse de aşırı çıkmadı. Teypin ses kalitesi güzel , hala bozulmadı. Klima soğutması zayıf. Ağır ekipmanda önünü kaldırma kubotadan 2 tık daha az. Gaz normalden az birşey sert. Alışınca normal geliyor. Debriyaj normal sertlikte. Hidrolik kollarının kaldırma yüksekliği iyi. Hidrolik kapasite kubotaya göre daha iyi. Lift o matic kullanışlı ama ilk geldiği zamanlar sertti, sonradan biraz yumuşadı. Vites mevcudu ihtiyaçlara göre değişmekle beraber bazen az geldiği olabiliyor. 2500 devirde max hız 30km/h. Vites ve takviye geçisleri kubotaya göre daha iyi. Shuttle kavraması sert , debriyaja ayağınız ucuyla az birşey dokunmadınız mı kalkış anında devir yüksekse cama girecek gibi oluyorsunuz. Çekişi kubotaya göre bariz daha iyi.Aynalar kubotaya göre bir tık küçük gibi. Pullukta serilik kubota ile aynı. Arka görüş acısı kabin çıkıntısından dolayı biraz kötü. Manevra normal. Kuyruk mili vitesine geçirmesi kötü , ani hareketler gerekebiliyor. Arpa arkası güz sürümünde tavlı halde 1.5-.1.7 yakarken M7040 1.3-1.5 yakıyor.

Umarım yararlı olmuştur.
Hey massallah akif
 
Merhaba 2 komşumda tamda bu modellerden var. Gerek sürücü olarak gerek yolcu olarak gerekte yan tarladan çekiş performası üzerine gözlemlerim oldu.

M7040 2014 Nisan ayında alındı , şuan 5000 saati geçik.Tarla hazırlama , ufak çaplı hububat ekimi , yoğun çiftlik gübresi saçımında , yolda , çiftlik içinde kullanıldı. Yıpranma durumuna gelecek olurdak , direksiyon ilk geldiği güne nazaran aşırı sertleşti. Yaklaşık 10 gün önce çiftçeker mili kırıldığından , klima arızasından dolayı servise çekici ile gitti. Şuan tolere edilmeyecek şekilde jaklardan yağ damlatıyor . Ön taraftaki tüm aydınlatmalar çok zayıfladı gece önümüzü göremiyoruz. harici kuyruk mili açma kapama düğmesinin muhafaza plastiği yerinden çıkık duruyor 3bin saattir ve klima çıkış menfezlerinin biride 4bin saattir kendiliğinden düşmüş halde. Şuana kadar benim bildiğim kadarıyla yaşadığı sorunlar bunlar.

Sahibi pulluk çekişinden pek memnun değil. Ama ekipmanlarda stabil ayarlarda çok pratik. Shuttle kavraması verdiginiz gaza göre kontrol edilebiliyor ama biraz sert olduğunu söyleyebilirim. Kubotada Shuttle kavrama ayarının olduğunu duymuştum. Shuttle hakkında bir olumsuz yorum ; F N R modlarına geçirirken oturma ve levyeyi kaldırma yönünden ergonomik değil. Bu yüzden buda debriyajlı şekilde kullanma zorunluluğu getiriyor. 15 ileri 15 geri vitesiyle 2500devirde 36km/h yol hızı var. Vites ve takviye geçişleri kötü. Özellikle takviyeyi geçirirken tamamen durmuş olmanıza rağmen şanzıman dağılacak gibi ses çıkarıyor. Kabin ses yalıtımı ilk geldiği zaman çok iyi gibiydi. Zamanla plasiklerin eskimesinden mi bilmem , yerli motorlar gibi ses almaya başladı. Kabin aşırı dar. Hostes koltuğu yok. Servisin taktığı minik koltuğa oturmak hiç olmadığı haline nazaran yolcu icin daha iyi ama o küçük hostes koltukları max. 40kg bir insan ve 80kg bir operatör için uygun. Bu rakamlar artınca kapıları açmadan saatlerce içinde kalmak imkansız. Aynaları fena değil Tdye nazaran bir tık iyi diyebilirim. Hidrolik kolları ile balya makinesi haşpay takma gibi hassas işler yaparsanız bir tehlikeli. Ne kadar minik dokunuşlar yapsanızda birden indirme kaldırma yapıyor. Ağır yüklerde aniden indirme yaparak zaten kısa olan motorun önünü çeliyor. Hidrolik kapasite zayıf. Vinc , kepçe ile ağır yük kaldırmaya çalışırken hidrolik ötüveriyor.Hidroliğin kaldırma yüksekliği az. Büyük ekipmanlarda ani kalkışlarda ekipman yere değebiliyor. Manevrada tek geçerim mükemmel. Klima soğutması fena değil(di). Teyp orjinal sonydi. Ses kalitesi iyi hala bozulmadı. Sürücü koltuğuna oturduğunuzda görüş acısının çok iyi olduğunu , 640tan bile daha küçük bir kapartoya sahip olduğunu gözlemlersiniz. Frenler mükemmel. Ne kadar basarsanız okadar tepki veriyor. Haratet sıkıtısı olmadı. Debriyaj yumuşak. Gaz çok yumuşak olduğu için gaza alışmakta sorun yaşadık.

TD75D 2015 Kasım ayında alındı. 2500 saat civarında. Yoğun olarak havalı mibzer , küçük çaplı hububat ekimi , çiftlik içinde, tarla hazırlamada , yolda kullanıldı. Arızaları ise hidrolik 2 kere bozuldu. 3 sıfırlı rakamlarda masraf açmıştı fiyatını tam hatırlamıyorum. Şanzımanda bir dişli dağıldı. 5bin lira tutmuştu 2sene önce. Motorun zincir- kayış aksamından arıza oldu 1 sene önce. Ön difransiyel dağıldı 1 sene önce. 3 sene önce difransiyel kilit düğmesi basılı kalmış gibi göstergede gosteriyordu. Küçük bir elektirik arızasıydı düzeltildi.

Kabin genişliği ve yolcunun alan konforu olarak kubotadan net 3 gömlek büyük.Direksiyonun ayarı sürücü yönünden kubotaya göre çok daha iyi. Koltuğa tamamen yaslanarak rahat bir sürüş gerçeklestirirsiniz ama kubotanın direksiyonu ne kadar indirsenizde haifif eğilmeden direksiyonun en uzak noktasını tutamıyorsunuz. Ses izlasyonu olarak kubotanın ilk zamanlarına göre bir tık daha kötü. 5 sınıfı olmasindan dolayı traktörün yapısı ve kaputu büyük. Alısma sürecinde görüş açısı olarak biraz sıkıntı çekebiliyorsunuz ancak alışınca daha stabil bir traktör sürermişçesine rahatsız ettirmiyor. Egzos kabin direklerine gizlenmemiş ama bence güzel bir görüntüsü var , kubotada gizlenmis egzos var( şahsi görüşüm , ekzos gizlenmese de olur). TDD serisi yoldave tarlada aşırı sekiyor , traktörden soğutuyor. Frenler berbat , dünyada bu kadar berbat frene sahip motor olduğunu sanmıyorum. Hararet ortalamadan biraz yüksek seyretse de aşırı çıkmadı. Teypin ses kalitesi güzel , hala bozulmadı. Klima soğutması zayıf. Ağır ekipmanda önünü kaldırma kubotadan 2 tık daha az. Gaz normalden az birşey sert. Alışınca normal geliyor. Debriyaj normal sertlikte. Hidrolik kollarının kaldırma yüksekliği iyi. Hidrolik kapasite kubotaya göre daha iyi. Lift o matic kullanışlı ama ilk geldiği zamanlar sertti, sonradan biraz yumuşadı. Vites mevcudu ihtiyaçlara göre değişmekle beraber bazen az geldiği olabiliyor. 2500 devirde max hız 30km/h. Vites ve takviye geçisleri kubotaya göre daha iyi. Shuttle kavraması sert , debriyaja ayağınız ucuyla az birşey dokunmadınız mı kalkış anında devir yüksekse cama girecek gibi oluyorsunuz. Çekişi kubotaya göre bariz daha iyi.Aynalar kubotaya göre bir tık küçük gibi. Pullukta serilik kubota ile aynı. Arka görüş acısı kabin çıkıntısından dolayı biraz kötü. Manevra normal. Kuyruk mili vitesine geçirmesi kötü , ani hareketler gerekebiliyor. Arpa arkası güz sürümünde tavlı halde 1.5-.1.7 yakarken M7040 1.3-1.5 yakıyor.

Umarım yararlı olmuştur.
Gayet yararli oldu cok teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Akifİnanç68

Selamlar

2-3 ay önce 7040 aldık.. Geçen haftalarda köye gidip kullanma fırsatı buldum 20 dönüm kadar yer sürdüm, 15*20 gün önce ise gübre atarken yolda yükte kullandım.

İlk izlenimler

Kabin dar ama görüş açısı gayet iyi Shuttle geçişleri çok iyi ama geriye aldığım zaman dizime denk geliyor, boyum 1.85 Fazla ergonomik değil. Direksiyon koltuk mesafesi gaz fren debriyaj kontrolü başarılı.. Hostes koltuğuna karşıyım ne ulan bu, uçak mı otobüs mü .. o sonradan takılan oturak olmamış, el frenine engel..

Balatasız kavrama sistemi başarılı yalnız debriyajı yumuşak bırakmalısın yoksa pati çeken bir traktörün kullanıcısı olursun.. Evet traktör pati çekiyor..

Yol hızı düz yolda römorklu 40.2, römorksuz 40.6 km/h bu güzel bir avantaj.

Manevra için konuşacak olursa çarpılırız, kötü söz söylenemez.

Frenler müthiş, kullandığım traktörler arasında en iyisi.

Tarla sürme işine gelelim 70-56(4*2) ile arka arkaya ikisinde de 3 lü 14 lü takılı halde işe koştuk. Sonbaharda tavında 70-56 'nın düz 1 le sürdüğü yeri ilkbaharda 70-56 takviye 4 e düşerek sürebildi. Toprak hafif çamurdu. 7040 bildiğiniz üzere 5 ana vites 3 takviyeden oluşuyor. Tosbağanın 5'i ile 4'ü arası sürüm yaptım. Tosbağa 4 ile 70-56 nın takviye 4 ü hemen hemen aynı hıza denk geliyor. 5 e attığımda 70-56 'dan daha hızlı gidiyor. Düz yerde 7 km hıza kadar çıktı. yokuş yukarı 5.5 km hızla tarla sürdü. Performansı güzeldi, 4'lü 12 yi çok rahat götürür ki olması gereken de o..( Merak edilen düz 1 le tarla sürebilecek mi ? yokuş aşağı bile zor gibime geliyor, bu yeni traktörler vites 1 le tarla sürmek için yapılmamış)

TD65, TD75 gibi traktörleri de kullanmış biri olarak 65 ile 75 arası bir traktör.. En büyük avantajı seri olması bunun da dez avantajı TD75 in vites 3 le çıktığı yokuşu 7040 vites 2 ile çıkar.. İkisi kıyaslanacak traktörler değil. TD75 her yönü ile ağır bir traktör, ağır işi kubotadan daha iyi yapacağı kesin.
Pancar yükleme, tarla sürümü vs. işler işin TD75 ; goble, gaz ayağı, tohum ekimi vb. işler içinse 7040 daha uygun olur. TD75 in yapacağı her işi yapar o ayrı..

bunları bilmeme rağmen neden TD75 değil de Kuboto dersek.. Mevzu bahis TD75 değil de sıfır bir 70-66 olsa idi gider 70-66 alırdık. Ya da 1990 küsür model 70-56 ya da 66 kalitesinde yapılı bir TD75 i alırdık. Kısaca Türk Traktör ürünü traktör kullanıcılarından gelen fazla şikayet sebebi ile Kubotaya yöneldik.. TD'nin ağır, buna bağlı ağır devir olması da biraz caydırıcı bir durum..

Yapacağımız, yaptığımız işleri de belirteyim.. ekili 25 dekar(dönüm) yonca bu sene inşallah 50 dekara çıkacak. 200 dekar kadar Arpa, 100 dekar kadar nohut ve bir miktar da fiğ tarımı yapıyoruz. Bunun yanından 15 dekar badem biraz da ceviz ekilecek. Balyayı balyacıya yaptırıyorum makinam yok. Onun dışında tüm işleri 7040 ve 70-56 ile yaptırıyoruz. Birisi biraz fazla gibi ama sürekli köyde kalmadığımdan dolayı zaman kısıtı sebebi ile çift traktör lazım.

TD 75 4 ton aşağı değil, Kubota 3350-3400 arası bir ağırlığa sahip 70-66 ve 70-56 ile yakın ağırlıklara sahip.. Buna göre hesabınızı yapın.
 

Benzer Konular