• TrakKulüp Youtube'da Yayınlanan Son Videolar:
    ➤ TÜMOSAN'ın Tarihçesi. İzlemek için tıklayınız.
    ➤ Erkunt Hasret 125 Tanıtımı. İzlemek için tıklayınız.

Massey 100 serisi

Katılım
25.05.2019
Mesajlar
3
Konum
Afyon

Değerli arkadaşlar massey ferguson 168 Yada 188 almayı düşünüyorum bilgisi olanlar yardımcı olabilirmi nasıl traktördür memnun kalırmıyım arzaları falan nasıl olur sıkıntı yaratır mı risk alıp 75 model traktör aldığıma değermi
 
Katılım
11.05.2008
Mesajlar
461
Konum
KAYSERİ
168 Ingiliz Üç vitesli traktöre bakın, hem az yakar hemde parçası ucuzdur. Üç vites Dört vitesi den daha seridir. Power varsa daha iyidir. Ancak Power biraz itina ister
 
Katılım
13.10.2017
Mesajlar
75
Konum
kayseri
Celal kardeşim, bu 100 serisi MF lerde power nedir,ne işe yarar ?
Bende 165 power var

Power direksiyonun solunda gri bi kol şanzımanda yağ basıncı yapar.
1.. 3.viteste son gaz gidiyorsan poweri açınca 4.vites gibi hızlanır.
2.. Rampa aşağı iniyorsunuz ve traktör basıyor, gaz vermeden power açarsanız yağ basıncı şanzımanın devrini düşürür firensiz yavaş inmeni sağlar.
3. Traktör ileri bir viteste ve yokuş çıkıyorsunuz, power açık ise, debriyaj yaptınız. traktörü şanzımanı durdurur. firene basmasanda durur. Debriyajdan çekersin ilerler tekrar debriyaja basarsan yine kitler (yokuş kalkış sistemi gbi düşün) aynı işlem rampada ger geri çıkarkende kullanırsın geri çıkar aşağı salmaz yanız 1971 de bulunmuş günümüzde çoğu traktörde olmayan efffsane bişey. Her ustada tamir edemez onu. Bozar düz bağlar..
 
Katılım
14.10.2010
Mesajlar
1,344
Konum
Amasya
Bende 165 power var

Power direksiyonun solunda gri bi kol şanzımanda yağ basıncı yapar.
1.. 3.viteste son gaz gidiyorsan poweri açınca 4.vites gibi hızlanır.
2.. Rampa aşağı iniyorsunuz ve traktör basıyor, gaz vermeden power açarsanız yağ basıncı şanzımanın devrini düşürür firensiz yavaş inmeni sağlar.
3. Traktör ileri bir viteste ve yokuş çıkıyorsunuz, power açık ise, debriyaj yaptınız. traktörü şanzımanı durdurur. firene basmasanda durur. Debriyajdan çekersin ilerler tekrar debriyaja basarsan yine kitler (yokuş kalkış sistemi gbi düşün) aynı işlem rampada ger geri çıkarkende kullanırsın geri çıkar aşağı salmaz yanız 1971 de bulunmuş günümüzde çoğu traktörde olmayan efffsane bişey. Her ustada tamir edemez onu. Bozar düz bağlar..
Çok açıklayıcı olmuş sağol.
Elli yıl öncesinin teknolojisini düşününce o zamana göre büyük bir ilerleme.
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt