McCORMİCK C95MAX

Katılım
18.01.2008
Mesajlar
845
: McCORMİCK C95MAX

güzel traktörler ama bu mc cormick ve casede dahil küçükleri çok çirkin oluyo bide ufak san ki traktörler içinde johndeere tam kılıfını uydurmuş ebat bkımından devasa
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
414
: McCORMİCK C95MAX

harika resimler akkull paylaşım için saol
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara
: McCORMİCK C95MAX

guzel resımler zaten mc cormıck cmax serısının 75 ligi harıc otekılerı cok tıpsız ama alcaksan cx veya mc alcaksın cx85 tekı teklonojı(85hp)bı motor olarakcogu motorda yok acayıp bısı ayrıca mc115 lerde acayıp sekıl ya baya kalıplı ve yaksıklı
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
: McCORMİCK C95MAX

McCormicklerin bu serisi pek güzel deil Landini Powerfarmın aynısı zaten sadece renkle kaporta değişik pek kaliteli değil ve hafif motor bu motorla goble çekene Allah sabır, kuvvet, sağlık versin...heheh...:D Zaten diğer serilerden de McCormickin bizim burada tutulmadı... Çatalca da birine sorduk CX 85 i vardı. Pek iyi değil dedi.... MC si olan bi abide arkası kaçırıyor diyor..... Bizim burada 2 tanecik var McCormickten...:D
 
Katılım
22.01.2008
Mesajlar
2,484
Konum
Osmaniye
: : McCORMİCK C95MAX

alipasalierkan link=topic=1788.msg18977#msg18977 date=1206301067' Alıntı:
McCormicklerin bu serisi pek güzel deil Landini Powerfarmın aynısı zaten sadece renkle kaporta değişik pek kaliteli değil ve hafif motor bu motorla goble çekene Allah sabır, kuvvet, sağlık versin...heheh...:D Zaten diğer serilerden de McCormickin bizim burada tutulmadı... Çatalca da birine sorduk CX 85 i vardı. Pek iyi değil dedi.... MC si olan bi abide arkası kaçırıyor diyor..... Bizim burada 2 tanecik var McCormickten...:D
bu bizm emmoğlunun geçen köyün içinde geziyodum köyün içide parke taşı döşeli 13.8 14.1 le falan gidiodum hafif bi çukura girdinasıl salladı hayurret etdim bdahaada töbe dedm
;D
 
Katılım
22.12.2007
Mesajlar
9

Ynt: McCORMİCK C95MAX

müdür vallaha bizim abi aldı bunlardan çeki süperde azcık kabin içine işçilik yapsalr ii oluruş çok emanet duruo
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara
Ynt: McCORMİCK C95MAX

ya abı bırak yaw mc cormıck landını bunlarda cok fazla yakıt ekonomısı ve acayıp cekıs var bzm bura mc115 doldu hıc kımseden en ufak sıkayet yok mc cormıck cok kalıtelı traktor
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt