MF 240S Komple Restorasyon, Bağımsız Damper Sistemi, Hız Sabitleyici ve İlave Özelliklerin Eklenmesi Projesi

Çok teşekkürler hocam. Eski sistemle döner pullukla aktarmaya gittim. 2-3 kez döndükten sonra emme hattı tıkandı direksiyon sertleşti pulluk dönsem mi dönmesem mi demeye başladı:) Bir de pulluğun pistonunda yön değiştirme valfi olduğu için yol pozisyonunda kilitli kaldı. Epey uğraştırdı anlayacağınız.
Hortumları pres kullandığıma pişman oldum desem yeridir. Sizin de dediğiniz gibi çok kalabalık oldu. Onun yerine kesenin ağzını biraz daha açıp metal boru kullansam daha iyi olacakmış ama artık çok geç belki ilerleyen zamanlarda.
Basınç emniyet valfini de kumanda hattına koymak yararlı fakat şöyle bir durum var. 50-380 bar arasında ayarlama yapabiliyoruz. Römork doluyken kaldırmada emniyete geçer mi henüz denemedim kullanınca deneyimlerimi burada paylaşırım.
Devir sabitleme videosundaki hattat 266 yı geçtiğimiz yaz 1 ay kullandım. Otomatik dümenlemeli klimalı falan ama bunun verdiği zevki vermiyor. Şimdi sırada vitesi yana alma projesi var. Yardımlarınız gerekebilir😀
Böyle parçalı tesisatlarda presli hortum daha pahalıya gelir bence, o dirseklere falan çok para istiyorlar, hortum da pahalı. Bir de bunlar zamanla motorun sıcaklığından çatlayacak, değişmesi gerekecek. Her türlü zarardayız aslında :D
Yandan vites olayı 3060’lara bakılarak yapılabilir, ufak rotlar kullanılarak.
Buna bir de askı pedal lazım :D Askı pedallı 240’ların direksiyon sehpası ve pedalları da direkt uyar hem :)
Bir ara da çıkma orijinal 240 kabini vardı piyasada.. Konfor olarak çağ atlatır :)
 
Böyle parçalı tesisatlarda presli hortum daha pahalıya gelir bence, o dirseklere falan çok para istiyorlar, hortum da pahalı. Bir de bunlar zamanla motorun sıcaklığından çatlayacak, değişmesi gerekecek. Her türlü zarardayız aslında :D
Yandan vites olayı 3060’lara bakılarak yapılabilir, ufak rotlar kullanılarak.
Buna bir de askı pedal lazım :D Askı pedallı 240’ların direksiyon sehpası ve pedalları da direkt uyar hem :)
Bir ara da çıkma orijinal 240 kabini vardı piyasada.. Konfor olarak çağ atlatır :)
O zaman çatlayana kadar bekleyip değişimi öyle yapmak daha mantıklı hocam:)
Hemen yan komşuda 3065 var bugüne kadar hiç incelememiştim. İlk fırsatta incelerim.
Askı pedalları bir türlü sevemedim. Boyumdan dolayı sığmakta zorluk çekiyorum:) bir de gaz pedalını koymayı unutmuşlar da son anda şuraya sıkıştırıverelim demişler gibi bir konumu var. Ama bizim sistemlerde F1 aracı kullanır gibi bana göre. Ara gazın verdiği haz da tartışılmaz:)
Çıkma kabinden kastınız gri renkli tamamen kapalı kabinler anladığım kadarıyla. Genişlik olarak bakacak olursak kullandığım kabin daha iyi ama yalıtım olarak tabi ki bahsettiğiniz kabinler çağ açıp çağ kapatır. Kabinle alakalı şu an tek sorunum tepedeki torpido gibi plastik malzemenin yaşından kaynaklı iyice çatlaması ve kırılması. Sıfırını bulmuştum ama çok astronomik bir rakam istemişlerdi. Ben de arka tarafı kapattığım gibi sacdan yapmayı düşünüyorum. Elimiz alıştı nasılsa :)
 

Benzer Konular