Mf 3105 Gaspardo 3m


1 sene kadar 3060 kullandim bizinki bucukluydu ama devamli ariza veriyordu değistirip kurtulduk [emoji4]

Cemal burda 3 tane 3105 var ikimiz 10bin saati atlattık arızasız 1 i pompayı bozdu şanzımanı patlattı
3 3095 var ikisi arıza verdi 1 i sapasağlam
3085 ler 2 tane arıza vermeyen var öbürkiler dişli kırdı vs. Satıldı
3060 da vardı çok memnundu keyfi sattı
Hani ne diyelim şans mı ? Bilemedim
 
Cemal burda 3 tane 3105 var ikimiz 10bin saati atlattık arızasız 1 i pompayı bozdu şanzımanı patlattı
3 3095 var ikisi arıza verdi 1 i sapasağlam
3085 ler 2 tane arıza vermeyen var öbürkiler dişli kırdı vs. Satıldı
3060 da vardı çok memnundu keyfi sattı
Hani ne diyelim şans mı ? Bilemedim
Abi 100 saatte icerden fites ariza verdi 1. Viteste takili kaldi daha ozaman yeni üretim olduğundan traktoru yapcak servisi yoktu serviste 1 hafta anahtar deymedi sonra fabrikadan usta gelip tamir etti 300 saatte direksiyon ön hidrolik patladi şanzimandan aldigi için bütün yağ üzerime yağdı patates kizartmasi gibi olcaktim neredeyse [emoji4]
 
Abi 100 saatte icerden fites ariza verdi 1. Viteste takili kaldi daha ozaman yeni üretim olduğundan traktoru yapcak servisi yoktu serviste 1 hafta anahtar deymedi sonra fabrikadan usta gelip tamir etti 300 saatte direksiyon ön hidrolik patladi şanzimandan aldigi için bütün yağ üzerime yağdı patates kizartmasi gibi olcaktim neredeyse [emoji4]

Verilmiş sadakan varmış iyi atlatmışın bendede olsa 1 dk düşünmez atardım başımdan
 
http://www.araslarotomotiv.com.tr/brosur/massey/3_105d4x4opt.pdf
MF 3105, max 81 kw, nominal 78 kw, 432 n.m. tork, %30 tork yedeği var imiş.Euro 1 turbo intercooler motora sahiptir.Binaenaleyh mazot pompa ayarına ihtiyaç duymuyor.Euro 2 olanlar ayar ister.
Spesifik yakıt tüketimi, tam yük altındaki yakıt tüketimi iyi olan modeller arasında anladığımız kadarıyla.Kralla 285S, 3 13" pullukla sert zemin sürsek sizce ne kadar tüketir.
Motorun başlangıç torkunun yeterli olması kalkış performansını etkiler, bu oran turbolu motorda %120 gibi seviyelere çıkabilir, rölanti yakıt tüketimini düşürmek için yapılıyor fakat arazide biraz devir verilmezse motor stop eder. :) sürüş nitelikleri, devir tercihleri değişiyor.
MF 285 S, 1000-1700 tork bandı var, max tork noktası 1350 devirdedir, yakıt diyagramlarında 1400-1800 devirde en düşük tüketim noktaları var.Sürücülerin çoğu 1400 devire şartlandıkları için ilk aranan az tüketim noktası oluyor.1800 devirde de yükün dengelendiği az yakıt tüketim noktası mevcuttur.
Devir tercihleri her motor serisi için değişkenlik gösterir.
İşimizin garip tarafı tarlanın bu hale düşmüş olması, suni gübrelemeden dolayı tarlanın taşa dönüşmesi, hayvan gübrelemesi yapılmıyor, mecbur kükürt ve hümik asit kullanmamız gerekir.Fiğ,bakla, şalgam gibi ürün ekerek yeşil gübreleme yapmamız gerekir.Böylelikle Kubota'nın çalışabileceği tarla elde etmiş oluruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Adil_d
http://www.araslarotomotiv.com.tr/brosur/massey/3_105d4x4opt.pdf
MF 3105, max 81 kw, nominal 78 kw, 432 n.m. tork, %30 tork yedeği var imiş.Euro 1 turbo intercooler motora sahiptir.Binaenaleyh mazot pompa ayarına ihtiyaç duymuyor.Euro 2 olanlar ayar ister.
Spesifik yakıt tüketimi, tam yük altındaki yakıt tüketimi iyi olan modeller arasında anladığımız kadarıyla.Kralla 285S, 3 13" pullukla sert zemin sürsek sizce ne kadar tüketir.
Motorun başlangıç torkunun yeterli olması kalkış performansını etkiler, bu oran turbolu motorda %120 gibi seviyelere çıkabilir, rölanti yakıt tüketimini düşürmek için yapılıyor fakat arazide biraz devir verilmezse motor stop eder. :) sürüş nitelikleri, devir tercihleri değişiyor.
MF 285 S, 1000-1700 tork bandı var, max tork noktası 1350 devirdedir, yakıt diyagramlarında 1400-1800 devirde en düşük tüketim noktaları var.Sürücülerin çoğu 1400 devire şartlandıkları için ilk aranan az tüketim noktası oluyor.1800 devirde de yükün dengelendiği az yakıt tüketim noktası mevcuttur.
Devir tercihleri her motor serisi için değişkenlik gösterir.
İşimizin garip tarafı tarlanın bu hale düşmüş olması, suni gübrelemeden dolayı tarlanın taşa dönüşmesi, hayvan gübrelemesi yapılmıyor, mecbur kükürt ve hümik asit kullanmamız gerekir.Fiğ,bakla, şalgam gibi ürün ekerek yeşil gübreleme yapmamız gerekir.Böylelikle Kubota'nın çalışabileceği tarla elde etmiş oluruz.

Teşekkürler Hocam
3105 5-13. 285 3-13 nadasta aynı yakıyor [emoji848] valtra 95 360 veya 370 tork 2000 devirlerde yalan olup gidiyor çekmediği için yakmıyor kendi kendine bir şeyler yapmaya çalışıyor
Tork candır[emoji23] alırken en dikkat etmemiz gereken nokta
Türk şartlarında kubotaya bi ortam yaratabilirmiyiz sizce?
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Teşekkürler Hocam
3105 5-13. 285 3-13 nadasta aynı yakıyor [emoji848] valtra 95 360 veya 370 tork 2000 devirlerde yalan olup gidiyor çekmediği için yakmıyor kendi kendine bir şeyler yapmaya çalışıyor
Tork candır[emoji23] alırken en dikkat etmemiz gereken nokta
Türk şartlarında kubotaya bi ortam yaratabilir miyiz sizce?

Bu gidişle olacak gibi. :) Tarlaları eken olmayınca ot çıkacak, meralar genişleyecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci97
Bu gidişle olacak gibi. :) Tarlaları eken olmayınca ot çıkacak, meralar genişleyecek.

2011 de 110 dönüm yere fiğ ektim yeşil sürüp üstüne mısır ekeyim diye baharda kırk ikindi yağmurları geldi bizim fiğler aldı başını yürüdü çarşıda önüme geçen çok güzel olmuş aman banada sat beni unutma vs vs derken baktım olan oldu biçip balya yapıp sattım (parasıyla gübre aldım koşa koşa aklımız buna çalışır[emoji23] o gün bugündür yeşil gübre denemedim
Geçen sene nadas
IMG_1038.JPG
Tarla senin dediğin gibi hazır yeşil gübre[emoji851]
 

Benzer Konular