SIFIR TRAKTÖR KULLANAMIYORUZ


Merhaba
02.08.2023 tarihinde Same Deutz Bayii Pan Traktörden Same Dorado 55 Plus traktörümüzü 36 jant ince lastik olarak teslim aldık. Adana Kozanda ikamet ediyoruz. bayiden traktörü babam çıkardı petrole mazot almaya götürüyordu, arkasından araçla giderken sağ arka jantında gözle görülür şekilde eğrilik olduğunu farkettim. servise gittik nerdeyse tüm jantlarında sağa sola veya yukarı aşağı eğrilik vardı. videoları çekildi fabrikaya gönderildi. 16 gündür dönüş yapılmyor ve servis garanti kağıdını imzalamıyor. 16 gündür traktörü garajda bekletiyor ve kullanamıyoruz. Daha önce başına gelen oldu mu? Süreç nasıl işler ve ne yapmalıyız? Yeni üyeyim bi kusurum olduysa affola, şimdiden çok teşekkür ederim.
 

Resimler ve ekler

  • IMG_2074.JPG
    IMG_2074.JPG
    370.7 KB · Görüntüleme: 59
  • Beğen
Tepkiler: cemilAltan
Hocam hayırlı olsun vede geçmiş olsun traktör taşıma esnasında kaza yapmış olabilir servis vs iyice göstermek lazım yeni jant vs takılsada akslarda eğilme olabilir yağ kaçırır dikkat etmek lazım Allah kolaylık versin.
 
  • Beğen
Tepkiler: mstfok
Hocam hayırlı olsun vede geçmiş olsun traktör taşıma esnasında kaza yapmış olabilir servis vs iyice göstermek lazım yeni jant vs takılsada akslarda eğilme olabilir yağ kaçırır dikkat etmek lazım Allah kolaylık versin.
Hocam hayırlı olsun vede geçmiş olsun traktör taşıma esnasında kaza yapmış olabilir servis vs iyice göstermek lazım yeni jant vs takılsada akslarda eğilme olabilir yağ kaçırır dikkat etmek lazım Allah kolaylık versin.
Çok Teşekkürler hocam. Herhangi bi kaza durumu veya akslarda problem yok. Jantlarda üretim kaynaklı bi hata var. Daha önce same deutzda başına gelen olmuş ve 5mm olması gerek gibi dönüşler olmuş. Benim merak ettiğim bu süreci nasıl hızlandırabiliriz yetkililere nasıl ulaşabiliriz?
 
Geçmiş olsun talihsiz bir olay olmuş ama çözülemeyecek bir şey değil. Öncelikle bölge temsilcisine ve merkeze ulaşmaya çalışın durumu anlatın daha sonra tüketici hakem heyetine başvurun ama bu süreç 1 yıl kadar sürebiliyor diye biliyorum. Diğer yol ise cimere şikayetinizi bildirmek. Daha önce arsamızdaki direğini yıllardır kaldıramayan türk telekomu şikayet etmiştik cimere 2 hafta içerisinde kaldırdılar. Denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum hem çiftçinin traktörünü kullanamaması çiftçi için büyük kayıp mağduriyetinizi dile getirin süreç hızlanır
 
  • Beğen
Tepkiler: mstfok

Geçmiş olsun talihsiz bir olay olmuş ama çözülemeyecek bir şey değil. Öncelikle bölge temsilcisine ve merkeze ulaşmaya çalışın durumu anlatın daha sonra tüketici hakem heyetine başvurun ama bu süreç 1 yıl kadar sürebiliyor diye biliyorum. Diğer yol ise cimere şikayetinizi bildirmek. Daha önce arsamızdaki direğini yıllardır kaldıramayan türk telekomu şikayet etmiştik cimere 2 hafta içerisinde kaldırdılar. Denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum hem çiftçinin traktörünü kullanamaması çiftçi için büyük kayıp mağduriyetinizi dile getirin süreç hızlanır
Pazartesi günü satan bayi ile ve sonrasında servis ile son kez görüşüp işlemleri başlatmayı düşünüyoruz.
 
valla hocam yıpratırsa yıpratsın elimizden geleni ardına koymayacaz bu süreçte. traktörü satmadan önce hepsi kul köle kesiliyor. sattıktan sonra dünya umurlarında değil. özellikle para harcayarak instagrama facebook reklam vereceğim. yaptıklarını
 

Benzer Konular