İyi seyirler
kolay gele
İyi seyirler
Güzel video olmuş. Kolay gelsin
İyi seyirler
Hay, maşallah.
İyi seyirler
Bereketli olsun.
Steyr, yüksek hararetle çalışan motor özelliği taşır.
Orijinal termostat 87 C 'dir. Genelde 71 C termostat tercih edilir ama ;
Motor tam ısınma sağladığında 90 C sıcaklık motor için normaldir.
Mazotun ideal yanma sıcaklığı 80 C olduğundan ve motor ayarlarından( segman boşluk ayarları vs.) kaynaklanıyor.
Soğutma suyunda 5 lt antifriz kullanırsanız , suyun kaynama noktası 108 derece olur.
Hararet göstergesi kırmızıya dayanınca bir şey olmaz yani.5-10 dakika 1000 rpm motor devrinde motor dinlendirme yaparsınız.
108 C yi geçip soğutma suyunun çoğunluğu buhar olursa conta yanabilir.
Buharın ısıl kapasitesi 540 cal/gr, suyun 80 cal/gr olduğundan metalde aşırı genleşme olur.
MF 200 serisi Perkins motorda düşük termostat kullanılırsa, yük altında yine 75-80 C leri görür.
Motor dizayn tercihleridir.
Eski nesil motorlarda 60 C termostat olan modellerde bulunuyor. İbre beyaz yerden çıkmaz, dizayn tercihleridir.
Kalın borulu egzoz denemesi yaptınız mı?
Hocam benim arabada hararet göstergesi düşük sıcaklıklarda çalışıyorsa yakıt tüketimi artırıyor bu traktör veya diğer araçlarda aynı mıdır yoksa büyük motorların bu prensipler i farklı mıdırBereketli olsun.
Steyr, yüksek hararetle çalışan motor özelliği taşır.
Orijinal termostat 87 C 'dir. Genelde 71 C termostat tercih edilir ama ;
Motor tam ısınma sağladığında 90 C sıcaklık motor için normaldir.
Mazotun ideal yanma sıcaklığı 80 C olduğundan ve motor ayarlarından( segman boşluk ayarları vs.) kaynaklanıyor.
Soğutma suyunda 5 lt antifriz kullanırsanız , suyun kaynama noktası 108 derece olur.
Hararet göstergesi kırmızıya dayanınca bir şey olmaz yani.5-10 dakika 1000 rpm motor devrinde motor dinlendirme yaparsınız.
108 C yi geçip soğutma suyunun çoğunluğu buhar olursa conta yanabilir.
Buharın ısıl kapasitesi 540 cal/gr, suyun 80 cal/gr olduğundan metalde aşırı genleşme olur.
MF 200 serisi Perkins motorda düşük termostat kullanılırsa, yük altında yine 75-80 C leri görür.
Motor dizayn tercihleridir.
Eski nesil motorlarda 60 C termostat olan modellerde bulunuyor. İbre beyaz yerden çıkmaz, dizayn tercihleridir.
Kalın borulu egzoz denemesi yaptınız mı?
Orijinal termostat değerlerinde yakıtı az yakar , klima varsa bir tık düşük termostat tercih ediliyor.Hocam benim arabada hararet göstergesi düşük sıcaklıklarda çalışıyorsa yakıt tüketimi artırıyor bu traktör veya diğer araçlarda aynı mıdır yoksa büyük motorların bu prensipler i farklı mıdır