• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

Katılım
11.08.2012
Mesajlar
273
Konum
sivas

Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

kolay gelsin güzel paylaşım valtrada süper
 
Katılım
07.11.2010
Mesajlar
314
Konum
Mardin/Kızıltepe
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

Ben bu yıl 3lu dip kazan aldım ( http://www.doslutarim.net/UrunDetay.aspx?UrunID=62)eger traktor cekmez ise ortadaki ayağı sokebilirsinzi dediler daha deneme fırsatım olmadı kısmet olursa pamuk hasadı sonrası ekim ayı gibi dusunuyorum kullanmayı
sonucta çizel ile dip kazanın toprağa kac cm girdiği onemli toprak yapısı,traktor gucu ne kadar batırdıgmız etkileyecek
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
2,296
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

Bu aleti araştıranlar arasında bende varım. Özellikle kanola yetiştirilecek alanlarda erken toprak işlemede büyük kolaylık sağlıyor. Kurak şartlarda çizele oranla daha güzel iş çıkarıyor ve yan kulak uzantıları sayesinde kabartılmamış toprakta bırakmıyor. Tabi bunları yapabilmek için önüne güçlü bir traktör istiyor... Birde benim gibi bayır arazilere sahipseniz dahada güçlü olması gerekiyor... Sonuç olarak bu yaz almaktan vazgeçmiştim. Ama ekipman parkımda olsa hiçte fena olmaz, belki başka yaza :)
 
Katılım
20.09.2010
Mesajlar
247
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

kolay gelsin bizim buralarada nadasa bırakacağımz yerleri sonbahrda çizelle sürdük tekrar pulluk la sürmeyeceğim bakalım nasıl olacak haziran başı kultivatorla derince sürücem
 
Katılım
25.07.2008
Mesajlar
6,119
Konum
Kırklareli
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

Ülkemiz tarımı için daha yeni sayılabilecek bir alet , üyelerimiz kullanıkça iyi ve kötü yanlarını birlikte göreceğiz.
Her bölgenin toprak yapısı farklı , bir bölgede yazın kurakta toprak gevrer iyice , bu alet çok rahat işler , güzel işilik yapar. Bir bölgemizde ise toprak asfalt gibi olur , aletin ucu bile batmaz , batsa traktör çekemez. Yenilikçi ve öncü bir alet , Avrupda yıllardır vardı , bizim yerli firmalar kopyalamayı akıl ettiler , lakin fiyatalarıda kopyaladılar sanırım :) fiyatı 11-15 bin tl aralığında değişiyor sanırım. Hakikaten çok para. Bunun fiyatına 3 tane çizel alınabilecek gibi duruyor. Sağlayacağı toplam fayda ve maliyet analizine bakmak lazım , gerçekten buna ihtiyacınız varsa mecburen gidip alacaksınız.
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,768
Konum
Konya
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

Bizim Dönümlere Göre 2.5 Litre Güzel Rakam Abi :)
 
Katılım
18.01.2009
Mesajlar
10,733
Konum
Bursa
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

Kolay gelsin abi maşallah valtra iyi iş çıkarmış. Tabi italyan şaheserinide es geçmemek gerek :)
 
Katılım
13.05.2012
Mesajlar
156
Konum
Edirne
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

Hermiyas selam arkadaşım. Konunun üzerinden çok geçmiş farkındayım ancak makinanın kurak performansı ile ilgili bilgilerini de paylaşırsan oldukça faydalı olacak . Toscano ile görüşme halindeyiz 3 arkadaş ve 3 adet alacağız . İlk sayfadaki uyarıların kapsamında merdaneyi hidrolikli hale getirmişler. Ayrıca yandan tekeç atmayı önleyecek kapakta yapmışlar. Bana toscanonun cazip gelen yönü eğer ifadeleri doğruysa makinaların projelerinin italyan olması . Dolayısıyla ayak açıları vs sorunlu değildir diye düşünüyorum en azından. Yine makinayı alıp kullanmış diğer arkadaşlar var ise yorumları ile katkı sunarlarsa sevinirim. Hürmetler
 
Katılım
08.03.2010
Mesajlar
1,878
Konum
TÜRKİYE
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

benim bi görmüşlügüm var bunun 7 lisini. merdanesiz bi şekilde. fiyatına 15 bin cektiler. belki merdaneli fiyatı. ama ben bizim traktörler cekmez diye ilgilenmedim bile. yaylı olsa bambaşka olurdu. demekki adamlar açıyı iyi ayarlamış 95 hp traktörün çektiğine göre.
valtra da benden tam not aldı. güle güle kullanın.
 
Katılım
14.01.2012
Mesajlar
6,511
Konum
Konya
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

Mehmet Tolga link=topic=64806.msg940823#msg940823 date=1417303547' Alıntı:
Hermiyas selam arkadaşım. Konunun üzerinden çok geçmiş farkındayım ancak makinanın kurak performansı ile ilgili bilgilerini de paylaşırsan oldukça faydalı olacak . Toscano ile görüşme halindeyiz 3 arkadaş ve 3 adet alacağız . İlk sayfadaki uyarıların kapsamında merdaneyi hidrolikli hale getirmişler. Ayrıca yandan tekeç atmayı önleyecek kapakta yapmışlar. Bana toscanonun cazip gelen yönü eğer ifadeleri doğruysa makinaların projelerinin italyan olması . Dolayısıyla ayak açıları vs sorunlu değildir diye düşünüyorum en azından. Yine makinayı alıp kullanmış diğer arkadaşlar var ise yorumları ile katkı sunarlarsa sevinirim. Hürmetler
Merhaba

1- Pim kestiğinde pimleri takmak işkence yuwalar tam uygun değil anahtar ile işkence çekerek tutturuyorsun...Günde 50 pim takmışlığım da war tecrübemi hesap et...

2- Çok ağır arkadaki merdanenin hiç bir faydasını göremedim açıkcası...Awrupa örneklerinde de aynı problem war zaten bu dişli merdanenin çok bi faydası yok...

3- Kurakta yemedi :( Pulluk derinliğinde çekebildi o da çok zorlanarak bıraktık ondan sonra zaten...Batırarak çekemiyorsun....Bahar tawında ancak çekebildi...

4- Acelen yoksa bekle aynı İtalyan ayaklar ile çok daha hafif, arkasında sürpizleri olan 3 metre (6 ayak) we 4 metre (8 ayak) olanı geliyor... Toscano ' nun yarı ağırlığında hesap et yani. Bu daha az yakıt, daha çok hız, daha çok alanı günlük işleme demek...
 
Katılım
13.05.2012
Mesajlar
156
Konum
Edirne
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

Mart- Nisan gibi alacağız . Bu yenisi gelecek dediğin makina ithal mi yoksa yerli üretim mi olacak? Takriben o tarihlere yetişir mi? Kurakta batmama sorunu aletin mekaniğinden mi yoksa traktörün gücünden mi?
 
Katılım
22.03.2012
Mesajlar
449
Konum
eskişehir
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

eğer kurak giderse çöküyor pullukla sürülmeyen yerler ben denedm 30 dekar bı tarlanın 15 ını toscanoyla 15 ını ünlü pullukla surdum ünlüyle surdum yerden 600 kg bugday aldım çizelle surulen yerden 350 kg verım yaptı arkadaslar çizelleri ikilemelerde kullanmanızı tavsıye ederım . . .
 
Katılım
20.03.2011
Mesajlar
901
Konum
Eskişehir
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

Gaspardonun yan sanayisi falan mı? Toscano.
 
Katılım
11.03.2014
Mesajlar
4,163
Konum
Eskişehir
Ynt: Valtra A95 Toscano 7 Ayak 3mt İtalyan Patlatma İle Sürümde....

safak262 link=topic=64806.msg941531#msg941531 date=1417462389' Alıntı:
Gaspardonun yan sanayisi falan mı? Toscano.
Eskişehir de üretim yapan Dundarlar firması Italyan toscano firmasından lisans aldı ve şimdi burada üretiyor.
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
Kolay gelsin abi Emeğinize sağlık. 2 günde 500 dekar harika bence yakıtı nasıl 1 2 ikmal yapmışsınızdır.
 


Üst Alt