• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Valtra N111 motorlu A95

Katılım
26.10.2014
Mesajlar
285
Konum
Ankara

Ayni hondalardaki v-tech acma olayi gibi sadece bizimkisi daimi vtech acik gezicek
 
Katılım
26.10.2014
Mesajlar
285
Konum
Ankara
Bu konu biraz mühendislik hesaplarına girer, bizi aşar.Yanma odası tasarımı, alev boyu, ateşleme zamanlaması v.s.
Bence bir ustaya danisip bu konuda motor yapmis birine sorup denemeye deger diye dusunuyorum

Nh TD110D lere 5.115 in egzantrigini takip (kam mili) ilde degistirip hafif pompa ayariyla 130 hp ve uzeri yaptilar polatlida ve konyada sanki bucuklu bir taktormus gibi bayilmadan stop ettirmeden is yapilabilinir bir traktor haline getirmisler bizim komsuda

3.9 litre motor buna dayaniyorsa bence 4.4 litre motor herhayli dayanir dusuncesindeyim

Suan Yakittan cok memnunum ortalama %37 tasarrufum var 5.5 gun yerine 3 gunde ayni tarlayi nadas yapabiliyorum artik! amacim performans diil diferansiyelde sazimanda son noktaya geldigimi saniyorum sonrasi intihar gibi ama yakit hava karisimini biraz daha fakirlestirerek lda haric +11 hp olan pompa avansini sanki yokmus gibi eskisi gibi calistirmak sonucta hava bedava
Mazot 5 lira
Atıyorum ornek veriyorum alakasi yok tabiki biliyorum ama bu sekilde daha kolay anlatabilicegimi dusunuyorum Rolantide neden 110 luk mus gibi yaksin ki 100 luk varken dusuncem bu

Fikirlerin icin cok cok tesekkur ederim

 


Üst Alt