vistada register diyo acilll yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13.05.2008
Mesajlar
1,145
Konum
YoZGaT_KaRaBaCaK

arkadasşlar ben vista kullanıyorum oyunu açıyor ama register istiyor config dosyasınıda program fileswe attım yine olmuyor lütfen rica ediyorum acilllll yardım
 
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
Ynt: vistada register diyo acilll yardım

YA sen hala o konudamısın bir arkadaş söyledi zaten açtığın konunun birinde vistaya bizde kuramadık diye daha boşuna uğraşma...
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
2,109
Konum
Konya

Ynt: vistada register diyo acilll yardım

Gereksiz yere neden konu açıyorsun arakadaşım..... kız-*sw Olmuyor dedik yaaa kız-*sw
 

thx

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,883
Konum
Sivas
Ynt: vistada register diyo acilll yardım

Yav kardeşim yeter bi sorun için açtığın kaçıncı konu... (KİLİT)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt