Yabancı Üretim TD5000

NsL

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
704








Akü de kalabalık yapıyodu zaten







 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
414
: Yabancı Üretim TD5000

artık türkiyedede böle 2008 model TDD vides topuzlar böle
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
: Yabancı Üretim TD5000

güzel resimler motorda var heralde değişiklik biraz kabinin dışında da var gibi ama içinde daha fazla gelişme beklerdim... Ön konsolda filan daha ergonomoik olsaymış iii olcakmış...
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
: Yabancı Üretim TD5000

alipasalierkan link=topic=1217.msg9752#msg9752 date=1203095094' Alıntı:
güzel resimler motorda var heralde değişiklik biraz kabinin dışında da var gibi ama içinde daha fazla gelişme beklerdim... Ön konsolda filan daha ergonomoik olsaymış iii olcakmış...
GÜZEL RESİMLER

YENİ ÇIKAN TDD LERDE EURO 2 MOTOR KULLANIYORLARMIŞ
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
: Yabancı Üretim TD5000

POYRAZLI SALİH link=topic=1217.msg9761#msg9761 date=1203096060' Alıntı:
alipasalierkan link=topic=1217.msg9752#msg9752 date=1203095094' Alıntı:
güzel resimler motorda var heralde değişiklik biraz kabinin dışında da var gibi ama içinde daha fazla gelişme beklerdim... Ön konsolda filan daha ergonomoik olsaymış iii olcakmış...
GÜZEL RESİMLER

YENİ ÇIKAN TDD LERDE EURO 2 MOTOR KULLANIYORLARMIŞ

Zaten Euro 2 motor değilmiydi...? En son çıkan motorlar Tier III ondan olmasın?
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
: Yabancı Üretim TD5000

alipasalierkan link=topic=1217.msg9763#msg9763 date=1203096162' Alıntı:
POYRAZLI SALİH link=topic=1217.msg9761#msg9761 date=1203096060' Alıntı:
alipasalierkan link=topic=1217.msg9752#msg9752 date=1203095094' Alıntı:
güzel resimler motorda var heralde değişiklik biraz kabinin dışında da var gibi ama içinde daha fazla gelişme beklerdim... Ön konsolda filan daha ergonomoik olsaymış iii olcakmış...
GÜZEL RESİMLER

YENİ ÇIKAN TDD LERDE EURO 2 MOTOR KULLANIYORLARMIŞ

Zaten Euro 2 motor değilmiydi...? En son çıkan motorlar Tier III ondan olmasın?

İLK KULLANDIKLARI IVECO İDİ DAHA SONRA KENDİ MOTORUNU ÜRETMEYE BAŞLADI TTF MOTOR (TÜRK TRAKTÖR FABRİKASI)
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
2,296
: Yabancı Üretim TD5000

Güzel paylaşım...Nerde üretiyo bunlar ? Göstergeyede dijital bişi koymuşlar orası sadece saatimi gösteriyo yoksa km/h falanda gösteriyomu...
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
: Yabancı Üretim TD5000

balıkesır_susurluk link=topic=1217.msg9809#msg9809 date=1203102333' Alıntı:
emegıne saglıkk guzel resımlerr
kaç hp bu td5000
AŞŞA YUKARI TDD SERİSİ İLE AYNI BELKİ BU TD5050 LER 100 HP FALAN YAPMIŞLARDIR
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
845
: Yabancı Üretim TD5000

göstergeler ben ce ssatte kaç kilometre ile gittiğini kuyruk milinin devrini vede hidrolik yerden yüksekliği olabilir
 

NsL

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
704
: Yabancı Üretim TD5000

-*M@L!CL!_€MR€*- link=topic=1217.msg9943#msg9943 date=1203166970' Alıntı:
GÜZEL RESİMLER....BU NREDE ÜRETİLİYORMUŞ BİLEN VARMI..
ÖZzGÜR link=topic=1217.msg9811#msg9811 date=1203102563' Alıntı:
Güzel paylaşım...Nerde üretiyo bunlar ? Göstergeyede dijital bişi koymuşlar orası sadece saatimi gösteriyo yoksa km/h falanda gösteriyomu...
Case New Holland Fabrikaları



Bu da T4000 Deluxe modelinde kullanılan dijital gösterge

 

NsL

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
704
: Yabancı Üretim TD5000

POYRAZLI SALİH link=topic=1217.msg9994#msg9994 date=1203173066' Alıntı:
balıkesır_susurluk link=topic=1217.msg9809#msg9809 date=1203102333' Alıntı:
emegıne saglıkk guzel resımlerr
kaç hp bu td5000
AŞŞA YUKARI TDD SERİSİ İLE AYNI BELKİ BU TD5050 LER 100 HP FALAN YAPMIŞLARDIR


TD5050 TD5040

Motor IVECO NEF Turbo Intercooler Tier III
Silindir H. 4500cc
Güç (Cv) 95 88
Tork 365 390
 

NsL

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
704
: Yabancı Üretim TD5000

Arkadaşlar tork değerleri yanlış olmuş doğrusu bu

TD5050 TD5040

Motor IVECO NEF Turbo Intercooler Tier III
Silindir H. 4500cc
Güç (Cv) 95 88
Tork 390 365
 
Katılım
29.01.2008
Mesajlar
295
Konum
adana
: Yabancı Üretim TD5000

acaba bu traktörlerdeki motor ne zaman TD 95 e takılacak..süper olur yaw 390 tork ve tıer 3 motor..
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: Yabancı Üretim TD5000

valla ne yalan söyliyim tddlerin dışını sevmiyorum eskilerin içini de sevmiyodum ama bu yenilerin içi hoşuma gitti kullanışlı ve güzel olmuş ancak sol tarafa kötü de olsa bir ufak koltuk gibi bişey yapabilirlerdi bence çok kullanışlı oluyo mesela deutzlarda oluyo mf 3,085de de gördüm katlanabilir arkalıksız var 3,085de biri binmek istedimi çok komik bi durum oluyo adam nereye bineceğini şaşırıyo koltuk olmayınca
tabi bu sadece nh için değil tüm markalar için olması gerekli bence
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir

: Yabancı Üretim TD5000

balıkesır_susurluk link=topic=1217.msg10172#msg10172 date=1203204621' Alıntı:
bu traktörler turkıyede satılıyomu
bıde fıyatlarını bılen warsaa yazabılırmıı
Bunlar NH TD serisinin aynısı ya, sadece yabancı üretim doğal olarak da seri adı farklı. Fiyatlarını bulunmaz kanımca...
 
Katılım
29.01.2008
Mesajlar
295
Konum
adana
: Yabancı Üretim TD5000

TD 95 aynısı işte fiyatıda 95 gibidir.77 gibi alınır sanırım.kabinli klimalı...
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt