YILLARDIR YOLDA, DAĞDA, BAYIRDA, TARLADA KAHRIMIZI ÇEKEN PICK-UP ARACIMIZ...
https://www.facebook.com/ramazanakincisarisker






https://www.facebook.com/ramazanakincisarisker






YILLARDIR YOLDA, DAĞDA, BAYIRDA, TARLADA KAHRIMIZI ÇEKEN PICK-UP ARACIMIZ...
https://www.facebook.com/ramazanakincisarisker
Ekli dosyayı görüntüle 18827
Ekli dosyayı görüntüle 18828
Ekli dosyayı görüntüle 18829
Ekli dosyayı görüntüle 18830
Ekli dosyayı görüntüle 18831
Ekli dosyayı görüntüle 18832
3sene yetkili serviste çalıştım araç hakkında yardımcı olabileceğim konu olursa haber edin
Guzel secim tutulan marka
Vergi ne kadar ödediniz en son
2011 model ve dağda bayırda kullanılmasına rağmen diri duruyor.
3sene yetkili serviste çalıştım araç hakkında yardımcı olabileceğim konu olursa haber edin
Merhaba Benimki yağ eksiltmiyor tam tersi motor yağına mazot karıştırarak yağ yükseltiyor bunun sebebi olarak dpd çalışma prensibi ve ülkemizdeki yakit kalitesi neden gösterildi ve sıkıntı olmayacağını servis ve fabrika olarak garanti bitmiş olsa bile sözde güvence verdiler benim merak ettiğim mazot la karışan yağ özelliğini kaybedip motora zarar vermiyor mu sizin yeni kasa d max lar hakkında bilginiz var miHocam mazot pompası, enjektör, EGR valfi ve dpd(rejenerasyon) filitresi dışında masraf çıkarmaz.Bu parçaları da bozan tek etken yakıtdır. Aldığınız yakıta dikkat edin, devamlı aynı istasyondan alın.
Devamlı aynı petrolden alırsanız misal PO, OPET, BP vs.. Son 10yakıt fişini kaybetmeyin. Olası arızalarda misal yakıt pompası değiştirmişsiniz bunların tüm masraflarını petrol ofisi ödüyor. Çok müşterimizi bu şekilde masraftan kurtarıp memnun bıraktık.
Misal ilk araç E4 ikinci araç E5 bizim Türkiyedeki yakıt E3![]()
Bu sebeble yakıt da sorun çıkıyor.
En temizi eğer çok model sorun değil ise 90-99 model arası bir alt kasa temiz bir TFR pikap alırsanız yakıt kaynaklı arıza çıkmaz.
Km konusunda D-MAX da 600bin i deviren müşteri gördüm. Bizde TFR var şuan 690bin de ve motorun civatası sökülmüş değil. Gram yağ eksiltmiyor.
D-MAX 3 seri şuan için:
Euro3(2000-2005arası)
Euro4(2006-2013sonu)
Euro5(2013-sonrası)
Euro6(Yakında gelecek vergi meselesi nedeni ile 1.9 beslemeli motora sahip olacak)
Euro3 olanlar kasa olarak hemen hemen sizinkiyle aynı ama motor ve difransiyel farkılıdır. Bu sebeble hem hantal hem fazla yakar. Hantallığı dışında bir kronik problem yoktur.
Euro4(sizinki) Performansı motor şanzuman difransiyel uyumu gayet iyidir otomobil gibi seri ve rahattır yakıt az fazladır ama hakkını verir. D-Max serisi içerisinde en çok tutulan modeldir.
Euro5 Kasa yeni tip, bu modellerde çift turbo güçlü bir motor var ama baya baya güçlükasa boş ise 2inci hatta 3. viteste patinaja çevirir. kasislerden geçtiğinde arka atıyor şikayeti çok gelir (genelde sonradan ağırlık bağlıyoruz.) bu modellerde birçok kronik arıza var; motor yağını yükseltme rejenarasyon vs. mümkünse pek yaklaşmayın. tipi şekli motor gücü ile tutulur ancak bilen bilir.
Yakıt kaynaklı arızalar dışında size problem masraf kesinlikle açmaz. 65bin çok az km daha çok yolu var
Yukarıda da diğer mesajda da yazdım eğer titiz iseniz yakıt fişlerinizi muhafaza edin ve hep aynı yerden yakıt alın.
Bakım çizelgesini müsait zamanda resmini çeker buraya koyarım.