zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
4,098
: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

ya aga doğru söylüyo olabilirsiniz ama kullanan bilir yani bana onu vereceklerki test edip alayım
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

GÜZEL HOŞ TRAKTÖR AMA KULLANMADAN, ÜSTÜNE BİNMEDEN KARAR VEREMEYİZ.
 
Katılım
18.10.2008
Mesajlar
2
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

yakıtı iyide ben nerden bulcam herdaim yedek parca + servis buna :S :S
 
Katılım
24.03.2008
Mesajlar
155
Konum
Çorum
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

7 gün 24 saat servisi ve yedek parça garantisi var. en az 2 yıl garantiyle satılıyor zaten. ayrıca türkiyenini her yerini dolaşan özel gezici servisleride mevcut.
 
Katılım
16.11.2007
Mesajlar
2,255
Konum
İstanbul
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

hiç bir traktörün katolog verilerine inanmıyorum(istisnalar hariç ) denemek gerekir
 
Katılım
24.03.2008
Mesajlar
155
Konum
Çorum
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

denemek isteyenler bayilerimizde deneyebilirler. kataloglar resmi bilgi niteliği taşır yalan dolan olamaz. kanunen yasaktır. neden diğer markalar yayınlayamıyor bu bilgiyi düşünün bakalım.
 
Katılım
28.11.2007
Mesajlar
120
Konum
bolvadin--afyonkarahisar
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

dün akşehirdeydim..zetor bayisine uğramılştık..özelliklerini falan anlattılar..pek ikna olmadım...61 beygir gücünde z6441 ile arkasında 12 inç 5 li ünlü pullukla tarlaya gittik..tarla hiç sürülmemiş hatta çimen olmuş bir tarla....valla kullandım banamısın demedi...5 li 12 inç pulluğu 2 ile rahat çekiyor...daha sonra valtra bayisine gittik..zetorun durumunu anlattık..valla 75 beygir gücündeki valtra o pulluğu çekemez bunda bir iş var dedi...aklım karıştı açıkçası..acaba diyorum test sürüşü için özel hazırlanmış bir zetormudu ki acaba diyorumm???
 
Katılım
27.10.2008
Mesajlar
394
Konum
Kayseri
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

64 begirlikle 86 begirlik zetor motor aynı hacim ve aynı sanzumana sahip pompa dan biraz oynadımı 64 lük motoru 100 begirlik bile yapabilirsin
bilmiyorum ama bayiler oynama yapabiliyorlar.
örneğin bizim burda tekerlere su doldurmuşlar mazotada benzin katmışlar ufacık motorla büyük motorları çekmişler fakat yalancının mumu yatsıya kadar yanar hisabı sonradan durum ortaya çıkmış.

zetora oynama yaptıkları hakkında tam bir şey söyleyemem fakat 6441 motoru 64 begir ama 75 begirlik çoğu motordan torku fazla 270nm
toprak tavındaysa çekebileceği kanaatindeyim
 
Katılım
30.12.2008
Mesajlar
427
Konum
Ankara
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

yakıt tüketime yapılan işe arazi şartlarına şöförün kullanım alışkanlıklarına zamana yüksekliğe daha sayamadığım bir çok neden bağlı olarak değişebilir.
örneğin balya işiyle nadas yaparken farklı yakıt yakar
burdaki veriler fabrika werileri olup bu şekilde yakıt yakar demek pek doğru olmasa gerek
ama sonuçta yeni bi traktör avrupa birliği euroII normlarını uygun bi motor war üzerinde
sonuçta en iyi kullanan bilir bu yüzden ben fazla hariçten gazel okumak istemiyorum
 
Katılım
22.05.2008
Mesajlar
778
Konum
edirne
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

bu zetor ları tanımakta fayda var cunku bunun sanzımanından dolayı cok verımlı calıstıgı soylenıyor proxxıma8441 ınde nadas yaparken serı 3 vıteste gıttıgı ıdda edılıyor.. vıtes sıstemı teklemelı tıp gercekten kullanıslı..tekrarlıyorum zetoru tanımakta fayda var...
 
Katılım
21.05.2008
Mesajlar
676
Konum
Ankara
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

Teklemeli tip vites ne oluyor acaba?

sezer link=topic=1981.msg176428#msg176428 date=1241272464' Alıntı:
bu zetor ları tanımakta fayda var cunku bunun sanzımanından dolayı cok verımlı calıstıgı soylenıyor proxxıma8441 ınde nadas yaparken serı 3 vıteste gıttıgı ıdda edılıyor.. vıtes sıstemı teklemelı tıp gercekten kullanıslı..tekrarlıyorum zetoru tanımakta fayda var...
 
Katılım
09.10.2008
Mesajlar
676
Konum
Balıkesir
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

zetor bayii olan war mı aramızda?
 
Katılım
04.05.2009
Mesajlar
4
Konum
Konya
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

kardeş yeni çıkanlara bişey diyemem ve düşünüldüğü zaman özellikle mf nin modellerine göre yakıtı hakikaten düşük. bizde 188 mf var yanına birde zetorun 7211 modelini almak istiyoruz 90 model eğer yakıt tüketiminden bilgin varsa bana da bilgi verirsen çok sevinirim...
 
Katılım
03.06.2008
Mesajlar
137
Konum
Ankara
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

Araştırma yapmadan ve denemeden zetor sevdasına kapılmayın.bir zaman lar mf gold serisi çıkardı 256g den tut 288g ye kadar 3 silindirli ve çok az yakıyo hatta kokluyo diyolardı ne oldu.277g aldım 1 ay sonra nefret ettim geri verdim nerde o dedikleri tam tersi maxsimum yakıt minumum çekiç...kısaca söylemek gerekirse 240s traktörünün 4#4 versiyonu olanından ve+10-15 hp fazla olanından...Ne demişler kendin pişir kendin yee belki alamadığın lezzeti tadabılırsın. aynı bu şekilde traktördede kendin bin kendin seç.belki kendi seçtiğin tarım aletinin performansını ve toleransını çözmüşsündür demektir.SAYGILAR...
 
Katılım
04.10.2008
Mesajlar
4,007
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

hakkaten zetorların kataloğu baya etkileyici fakat daha kullanan görmedim ben...
 
Katılım
01.11.2008
Mesajlar
185
Konum
Konya

Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

arkadaşlar o insanlar o işi kagıt üzerinde bilir gelisn ler bir deneyelim kagıt üzerinde ki bilginin bana bir faydası yok o işi en iyi bilen kullanan çifçidir elbet
 
Katılım
01.02.2009
Mesajlar
2,343
Konum
Bafra
Ynt: zetorun yakıt tüketimine inanmayan arkadaslara katoluk buyurn bakalım

beyler traktörlerin içinde en ideal az yakıt same serisinde var kullanıyorum diye söylemiyorum,başka kullananlarda az yaktığını söylüyorlar.tabiki birazda şöförün elinde
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt