Bu iki marka neden bu kadar çok satılıyor

Yıllardır piyasada olduğundan dolayı vermiş olduğu bir güven var eski 640 lar 480 ler 540 lar 80 66 lar 70 56 lar bunlar Fiat'ı Fiat yapan yağ değişiminden yağ değişimine giderdi ustaya şuan TT serisi TD serisi de çok güzel sorunsuz bir traktör bence en önemlisi ikinci eli var satılık dediğin zaman adam tut elimi diyor önceden 480 le adamlar bin dönüm iki bin dönüm yeri işliyorlarmış şimdi TD 110 na burun kıvırıyorlar benim kuzenim New Holland satışta çalışıyor geçen sene Biga tarım fuarında üç günde 26 adet New Holland verdiler standına uğramıştık ne kadar New Holland traktör varsa hepsinin üzerinde isim yazıyordu bizim kapımıza 7 tane traktör geldi gitti hepsi Fiat New Holland sonuncuda öyle başka bir marka olamaz zaten

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Benimde en çok merak ettiğim şey bizim steyrler niye para etmiyo çok ta sorunsuz traktör aslında

Steyr leri üretirken ülke şartlarına göre bir kaç değişiklik yapsaydılar efsane traktör olurdu. Standart hidrolik direksiyon koyup 4. vites dişlisini uzatarak yol vitesi haline getirseler yeterdi. Mercedes motor, ZF şanzıman, Bosch hidrolik. Montajlanacak en doğru traktörü bulmuşlar ama birkaç basit eklemeyi akıl edememişler. TZDK klasik kit kafasıyla yönetildiği için dönemin güzelim traktörünü mundar ettiler.
 
Steyr leri üretirken ülke şartlarına göre bir kaç değişiklik yapsaydılar efsane traktör olurdu. Standart hidrolik direksiyon koyup 4. vites dişlisini uzatarak yol vitesi haline getirseler yeterdi. Mercedes motor, ZF şanzıman, Bosch hidrolik. Montajlanacak en doğru traktörü bulmuşlar ama birkaç basit eklemeyi akıl edememişler. TZDK klasik kit kafasıyla yönetildiği için dönemin güzelim traktörünü mundar ettiler.

Soğuk iklim motoru, su kanalları dar, motorun çabuk ısınması için düşünülmüş, yüksek termostatla 87 C çalışıyor, 40 derece sıcakta soğutma sistemi yetersiz geliyor, motor şişiyor.Su kanalları büyültülecek, soğutma sistemi iyileştirilmelidir.Malzeme standartlarının iyileşmesi gerekiyor, Eski modellerden 3 defa şanzıman defransiyel topladık, şanzıman vitesler, yol hızları çabuk yavaşlayan yapısı var,vites hız boyları biraz kısaltılıp ayna-mahrutinin serileştirilmesi gerekir.Motor 1600 devir max tork, 2500 devir max güç veriyor, 768 modelinde olduğu gibi 540 kuyruk mili 2300 devire getirilmelidir.Motor yağı karter kapasitesi 10 litre olmalıdır.
Motorun servis maliyetleri düşürülmeye çalışılmış, fakat motor ömründen alınmış.
 
Benimde en çok merak ettiğim şey bizim steyrler niye para etmiyo çok ta sorunsuz traktör aslında
Bende vardi bitane 96model 8073 illallah getirmisti artik hareret sorunu vardi. 32lik diskari cekemezdi motor en sonunda satip.96 model bi karakafa 8066 4x2 aldim. Diskar ufak gelmeye basladi 32ligi verip 36lik almistim.

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Steyr leri üretirken ülke şartlarına göre bir kaç değişiklik yapsaydılar efsane traktör olurdu. Standart hidrolik direksiyon koyup 4. vites dişlisini uzatarak yol vitesi haline getirseler yeterdi. Mercedes motor, ZF şanzıman, Bosch hidrolik. Montajlanacak en doğru traktörü bulmuşlar ama birkaç basit eklemeyi akıl edememişler. TZDK klasik kit kafasıyla yönetildiği için dönemin güzelim traktörünü mundar ettiler.

Yani traktörden hiç anlamam ben sizin gibi değilim yani traktör çalışmazsa depoya bakarım mazot bitmiştir doldururum çalışır başkada hiçbiryerinden anlamam [emoji28] ha bir kere vitesi karışmıştı eski fordlarda da oluyormuş o onu hallettim kolayca onun haricinde 4. Viteste baya gidiyo ya yani normal diğerlerinden geride kalmıyo bizimki hidrolik ama sonradan takılmış tabi sert biraz direksiyon pek zararını görmedim onun haricinde baya iyi birşey heybetli pehlivan gibi [emoji1]
Bu fotoğrafta arkada görünüyor çok net değil ama görünümü hoşuma gidiyor :)
f035ef502abed19108c97e1340a54a9d.jpg
f035ef502abed19108c97e1340a54a9d.jpg
 
Steyr leri üretirken ülke şartlarına göre bir kaç değişiklik yapsaydılar efsane traktör olurdu. Standart hidrolik direksiyon koyup 4. vites dişlisini uzatarak yol vitesi haline getirseler yeterdi. Mercedes motor, ZF şanzıman, Bosch hidrolik. Montajlanacak en doğru traktörü bulmuşlar ama birkaç basit eklemeyi akıl edememişler. TZDK klasik kit kafasıyla yönetildiği için dönemin güzelim traktörünü mundar ettiler.
Bizde hic kullanmadik ama cevremizdekilerde kullananlardan yakitinin digerlerine göre az olduguydu, ama ikinci eli malesef zayif
 
  • Beğen
Tepkiler: kubilay 85
Merhaba bu traktörlerin bu kadar çok satmasının diğer bir sebebi ise rakiplerinin çok zayıf konforsuz olmasından kaynaklanabilir . Bende New holland kullanmış biri olarak geçtiğimiz günlerde bir arkadaşın erkunt 80 beygir 2015 model traktörüne bindim . Zf şanzıman Perkins motor falan diyince beklentim hayli yüksekti . Taki bindiğim Vakit anladım New holland farkını , mesela çift çekere geçireceği zaman , diferansiyeli kitleyecegi zaman aşağıdan kol indiriyor bişeylere basıyor takır Tukur , çok ilginç geldi bana 2015 model traktörün böyle olması. New holland case de gerek power Shuttle olsun gerek düğmeli çift çekere geçiş ve diferansiyel kilidi olsun gerek kabin içi konforu olsun gerçekten o traktörden inince anladım. Bu tümösandada böyledir sanıyorum . Bu yüzden case ve New holland çok satmaktadır ve satacaktırda bana göre ...
 

bence bize bir teknoloji gösterilimiyor size avrupa motor tanıtımlarını izlemenizi öneririm özellikle t4.75 serileri gibi reverse drive(koltuk ve direksiyon arkaya dönüyor),süper dümenleme(ön aks ağırlıkların hemen arkasında ve dönüş açısı mükemmel),joystick kontroller ve niceleri
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaan turan

Benzer Konular