Benimde en çok merak ettiğim şey bizim steyrler niye para etmiyo çok ta sorunsuz traktör aslında
Steyr leri üretirken ülke şartlarına göre bir kaç değişiklik yapsaydılar efsane traktör olurdu. Standart hidrolik direksiyon koyup 4. vites dişlisini uzatarak yol vitesi haline getirseler yeterdi. Mercedes motor, ZF şanzıman, Bosch hidrolik. Montajlanacak en doğru traktörü bulmuşlar ama birkaç basit eklemeyi akıl edememişler. TZDK klasik kit kafasıyla yönetildiği için dönemin güzelim traktörünü mundar ettiler.
Bende vardi bitane 96model 8073 illallah getirmisti artik hareret sorunu vardi. 32lik diskari cekemezdi motor en sonunda satip.96 model bi karakafa 8066 4x2 aldim. Diskar ufak gelmeye basladi 32ligi verip 36lik almistim.Benimde en çok merak ettiğim şey bizim steyrler niye para etmiyo çok ta sorunsuz traktör aslında
Steyr leri üretirken ülke şartlarına göre bir kaç değişiklik yapsaydılar efsane traktör olurdu. Standart hidrolik direksiyon koyup 4. vites dişlisini uzatarak yol vitesi haline getirseler yeterdi. Mercedes motor, ZF şanzıman, Bosch hidrolik. Montajlanacak en doğru traktörü bulmuşlar ama birkaç basit eklemeyi akıl edememişler. TZDK klasik kit kafasıyla yönetildiği için dönemin güzelim traktörünü mundar ettiler.
Bizde hic kullanmadik ama cevremizdekilerde kullananlardan yakitinin digerlerine göre az olduguydu, ama ikinci eli malesef zayifSteyr leri üretirken ülke şartlarına göre bir kaç değişiklik yapsaydılar efsane traktör olurdu. Standart hidrolik direksiyon koyup 4. vites dişlisini uzatarak yol vitesi haline getirseler yeterdi. Mercedes motor, ZF şanzıman, Bosch hidrolik. Montajlanacak en doğru traktörü bulmuşlar ama birkaç basit eklemeyi akıl edememişler. TZDK klasik kit kafasıyla yönetildiği için dönemin güzelim traktörünü mundar ettiler.