Kardeşim yakıtından memnunuz ama tek sıkıntısı şanzıman tam senkromeç olmadıgı için Biraz zor geçiyo vitesler. 1 ve R de senkromeç yokmurat nasıl memnunmusun hattat 285 den
yakıt olarak nasıl
birde şanzımanda problem yaşıyor musun
Ara gazı yaparsınız, deviri tutturursanız geçer.Geri giderkene, ileri 2 vitese takarsanız yine geçiyor, geri vitesin yerini 3. vites yerine veya 2. vitesi 1. vitesle yer değiştirseymişler iyi olurmuş.Kardeşim yakıtından memnunuz ama tek sıkıntısı şanzıman tam senkromeç olmadığı için Biraz zor geçiyor vitesler. 1 ve R de senkromeç yok
Haklısın abi geri vitesi 2.vites hızında o yüzden boğuluyo hemen eccük fazla gaz verecen [emoji16]Seri geri viteste boş motor hafif rampada kendini zor taşıyo nasıl bi mantıkla yaptılar anlamıyorum
Eski seriler, 6Forward(ileri)*2Reverse(Geri) vitesti, farklı markalar 16*8 ve 12*12 şanzıman kullandılar, havalı mibzerde takviye 2 tavşan kullanılır, tırmık ve diskaro da seri 2. vites geri giderkene daha uygundur, az donatı az arıza muhabbetidir.Seri geri viteste boş motor hafif rampada kendini zor taşıyor nasıl bi mantıkla yaptılar anlamıyorum